Είναι πολύ ακριβό στο leasing σε σχέση με τον ανταγωνισμό του. Κοστίζει 26.274 στο leasing 4ετίας, με 27.500 το αγοράζεις. Χωρίς hybrid κινητήρες έχει υψηλή κατανάλωση, καίει 9,2 λτ. στην πόλη. Πληρώνεις το 95% της αξίας αγοράς του, ενώ πχ το 2008 είναι μόλις στο 75%.
Πολύ καλό φρενάρισμα με πολύ καλή απόδοση. Έχει υψηλή κατανάλωση σε πόλη και ταξίδι. Το πορτμπαγκάζ είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας. Προσπερνάει γρήγορα, κάνει το 80-120 χλμ./ώρα σε 5,4 δλ.
Με 428 ίππους κάνει το 0-100 σε 3,8 δλ. 346 χλμ. πραγματικής αυτονομίας από μπαταρία αξιοποιήσιμης χωρητικότητας 62 kWh. Ευέλικτο και ακριβές παρά το βάρος των 2 τόνων. Ποιοτικό εσωτερικό με καλά υλικά και απουσία τριγμών.
Εξοικειωθείτε με την αυτονομία του αυτοκινήτου σας και οργανώστε την φόρτισή του. Αποφύγετε τα άσκοπα φρεναρίσματα, το regenerative braking σας χαρίζει χιλιόμετρα. Προσοχή στις ακραίες θερμοκρασίες, μειώνουν κατακόρυφα την απόδοση τις μπαταρίας. Οδηγήστε ήπια και μην χρησιμοποιείται τα συστήματα του αυτοκινήτου άσκοπα.
Βγήκε βενζινοκίνητο και diesel, δεν παρουσιάζει βλάβες. Αμορτισέρ και φρένα τα πιθανότερα σημεία που μπορεί να βρείτε φθορές. Ανθεκτικά τα υλικά στην καμπίνα, χωρίς τριγμούς, απροβλημάτιστη η ηλιοροφή.
Εξαρτάται από το φινίρισμα των επενδύσεων και την ποιότητα κατασκευής Το καλύτερο είναι το DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 Στη δεύτερη θέση το Peugeot 2008 Hybrid e-DCS6 Το βάθρο συμπληρώνει το Ford Puma mHEV
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου