Στα 20 χιλιάρικα έχει 5αρι σασμάν και μόλις 95 άλογα. Δυσκολεύεται να προσπεράσει, έχει από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας. Παρόλο που είναι χιλιάρι με 95 άλογα, καίει 8,2 λτ/100 χλμ στην πόλη. Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης είναι σχετικά φτωχός.
Ριζικά αλλαγμένο ώστε να ανταποκριθεί στην ευρωπαϊκή αγορά και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Η κορυφαία αυτονομία της κατηγορίας, 433 χλμ. σε ταξίδι με μία φόρτιση. Εξαιρετικές επιδόσεις, κάνει το 0-100 σε 6 δλ. Απλετοι χώροι και πρακτικότητα στο εσωτερικό, πλούσιος βασικός εξοπλισμός.
Με έναν ηλεκτρικό κινητήρα σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, ξεκινά από τα 35.495 ευρώ. 445 χλμ. αυτονομία από ένα κομψό SUV με αεροδυναμικές λεπτομέρειες. Υπερσύγχρονο και προηγμένο τεχνολογικά εσωτερικό με καινοτόμα «gadgets». 0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ. και εξαιρετική ποιότητα συναρμογής.
Έχει κάνει 95.000 χλμ σε 3 χρόνια. Οι κινητήρες δεν βγάζουν ζημιές. Χωρίς πρόβλημα οι μπαταρίες των υβριδικών. Φθορά στα φρένα στα 100.000 χλμ. Το εσωτερικό διατηρείται σε καλή κατάσταση, «κολλάει» το infotainment. Έχει καλή οδική συμπεριφορά, οι υβριδικές καίνε 5 λτ/100 χλμ.
Πελάτες διαμαρτύρονται αν τους αρνηθούν επισκευή που νομίζουν ότι είναι στην εγγύηση. Αλλά τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία δεν αρνούνται χωρίς λόγο αφού πληρώνονται και πάλι από το εργοστάσιο.
Ξεκινούν οι πωλήσεις του τον Φεβρουάριο Δύο ηλεκτρικά μοτέρ για 435 άλογα και 600 Nm ροπής Με δύο αεροτομές το σπορτίφ εξωτερικό Δύο οθόνες και δέρμα στην καμπίνα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου