«Εξάρα» και νίκη για C5 Aircross απέναντι στο μεγαλύτερο Kodiaq | Τα ηλεκτρικά κερδίζουν στον πόλεμο των χαμηλών ρύπων | Τα 3 οικογενειακά SUV με τη μεγαλύτερη αυτονομία στο ταξίδι
Το C5 Aircross μπορεί και κινείται λίγο ηλεκτρικά για αυτό θέλει έως και 800 ευρώ λιγότερα το χρόνο για βενζίνες Aνετο σε χώρους και με το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της αγοράς το Kodiaq (910 λτ.), δεν υστερεί το C5 Aircross παρότι είναι μια κατηγορία αμαξώματος «κάτω» 4 χιλιάρικα πιο ακριβό το Kodiaq με ανάλογο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας με το C5 Aircross Στάνταρ ανάρτηση-μαγικό χαλί το C5 Aircross, που «κάθεται» στα 23 εκατοστά από το έδαφος
Είναι ο καθαρότερος τρόπος μετακίνησης, παρά την ρυπογόνα κατασκευή τους. Σε 90.000 χλμ. χρήσης, ισοφαρίζουν τα βενζινοκίνητα σε παραγωγή CO2. Κατά 40% πιο καθαρά τα ηλεκτρικά. Έως και 81% λιγότεροι ρύποι τα ηλεκτροκίνητα αν βασιστούμε στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Και τα 3 βγάζουν πάνω από 980 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Πρώτο το DS 7 diesel με αυτονομία 1.196 χλμ. Στη δεύτερη θέση το Citroen C5 Aircross diesel με 1.082 χλμ. αυτονομία. Τρίτο το υβριδικό Ford Kuga με αυτονομία 982 χλμ.
Κάποτε «οικογενειακό» σήμαινε 4θυρο sedan, πλέον είναι hatchbacks. Πολλοί αγόρασαν SUV γιατί είναι πιο πρακτικά. Οι εταιρείες κόβουν μία-μία τα sedan και λανσάρουν crossovers. Τα 4θυρα coupe/liftback είναι μια επιλογή, όμως δεν είναι παραδοσιακά sedan.
Το έχουν σχεδόν πάντα τα καινούργια αυτοκίνητα. Είναι ένα βολικό gadget που διευκολύνει την οδήγηση. Συμβάλλει και στην οικονομία καυσίμου. Υπάρχουν οδηγοί που δυσκολεύονται με το Cruise Control.
Μπορούν να ρυθμιστούν στις ανάγκες του κάθε οδηγού και επισκευαστούν σε περίπτωση ζημιάς. Χαμηλώνουν και βελτιώνουν το αυτοκίνητο σε στρίψιμο και φρενάρισμα. Είναι ακριβότερα από τα απλά αμορτισέρ και επισκευαζόμενα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου