6 χιλιάρικα ακριβότερο και με μικρότερη εγγύηση το Q3 Sportback. «Πάει» και ηλεκτρικά το 3008 που καίει έως και 1.000 ευρώ λιγότερα το χρόνο. Ως υβριδικό το 3008 μπαίνει ελεύθερα στον δακτύλιο, μονα-ζυγά για το Q3 Sportback. Up-to-date και design-άτο το 3008, στη δύση της καριέρας του το Q3 Sportback.
Το Compass είναι λίγο φθηνότερο. Η Tonale είναι ελάχιστα πιο γρήγορη και έχει πολύ καλύτερα φρένα. Έχουν σχεδόν ίδια κατανάλωση, καίνε 6 λτ./100 χλμ. στην πόλη. Η Tonale έχει μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ.
Και τα τρία φρενάρουν σε κάτω από 37 μέτρα. Στη πρώτη θέση το Hyundai i20 με 36 μέτρα. Δεύτερη θέση για το Opel Corsa Hybrid με 36,8 μέτρα. Το βάθρο συμπληρώνει το Peugeot 208 Hybrid με 36,9 μέτρα.
Ήδη τσακώνονται στο εξωτερικό για μια θέση σε φορτιστή. Ορισμένοι φορτιστές δεν λειτουργούν, άλλοι είναι «καβατζωμένοι» για ώρες από 1 αυτοκίνητο. Το άγχος της φόρτισης αυξάνει τον εκνευρισμό των οδηγών. Από την άλλη, οι δημόσιοι φορτιστές είναι αναγκαίο κακό, δεν έχουμε όλοι parking με wallbox.
Η 100άρα είναι σχεδιασμένη για συγκεκριμένα μοντέλα Τα οκτάνια αφορούν στην ανάφλεξη Ο κινητήρας που είναι σχεδιασμένος για 100άρα, με 95άρα μπορεί να χτυπήσει πειράκια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου