Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης Αθήνα/Θεσσαλονίκη

Στο σεμινάριο αυτό αναλύονται όλες οι απαραίτητες Οικονομικές και Λειτουργικές Αναφορές και οι Δείκτες Αποδοτικότητας μιας Επιχείρησης ή Οργανισμού, σε όλα τα Επίπεδα Διοίκησης, παρέχοντας και κατάλληλα Εργαλεία σε Excel με όλα τα απαραίτητα γραφήματα.

Σεμινάριο
Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης
Δείκτες και Αξιολόγηση σε όλα τα Επίπεδα
Αθήνα: Τετάρτη 26 Απριλίου 2017 (09:30-17:00), Divani Caravel
Θεσσαλονίκη: Τετάρτη 3 Μαΐου 2017 (09:30-17:00), Grand Hotel Palace


Στο σεμινάριο αυτό αναλύονται όλες οι απαραίτητες Οικονομικές και Λειτουργικές Αναφορές και οι Δείκτες Αποδοτικότητας μιας Επιχείρησης ή Οργανισμού, σε όλα τα Επίπεδα Διοίκησης, παρέχοντας και κατάλληλα Εργαλεία σε Excel με όλα τα απαραίτητα γραφήματα.

Το Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης, παρέχει σημαντικές πληροφορίες για την πορεία υλοποίησης του Επιχειρησιακού Σχεδίου και του Προϋπολογισμού και τον εντοπισμό και αντιμετώπιση πιθανών Κινδύνων, την Αξιοποίηση Ευκαιριών και γενικά την έγκαιρη αναπροσαρμογή των Επιχειρηματικών Δράσεων.

Ακόμα επειδή και η παρακολούθηση της Εξέλιξης των πάσης φύσεως Projects (όπως το Marketing Plan, η Εγκατάσταση ERP κλπ.) είναι σημαντική για την Επιτυχία των Επιχειρηματικών στόχων, αφού όλοι οι στόχοι τελικώς αναλύονται σε Έργα που αποτελούν προϋπόθεση για την επίτευξή τους, η εταιρεία μας έχει αναπτύξει ένα πολύ λειτουργικό Εργαλείο παρακολούθησης Projects που παρέχεται δωρεάν στους συμμετέχοντες.

Με τις πρακτικές και τα Εργαλεία που θα παρουσιαστούν, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις βελτιώνοντας την Απόδοση της Επιχείρησης, ενώ μέσω Case Studies προτείνονται κάθε φορά οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες με βάση τα δεδομένα των Αναφορών. Παράδειγμα Αναφοράς για τη λήψη τεκμηριωμένης απόφασης είναι η Ανάλυση των μηνιαίων Αποκλίσεων που δίνεται εδώ.
Επίσης παραδείγματα Σημαντικών ειδικών Αριθμοδεικτών δίνονται εδώ

Στους συμμετέχοντες δίνεται πρότυπο Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών σε Excel, δομημένο σε Επίπεδα (Δείκτες Top Management που αναλύονται σε Δείκτες των επί μέρους Τομέων) και Ολοκληρωμένο πακέτο Σχεδιασμού του Προϋπολογισμού όπου οι προβλέψεις Εσόδων - Εξόδων ανά τομέα, ενώνονται αυτόματα μέσω συνδέσμων για τη διαμόρφωση του συνολικού Προϋπολογισμού.

Το ολοκληρωμένα αυτά Εργαλεία, δίνονται δωρεάν στους συμμετέχοντες και παρέχεται και online υποστήριξη προσαρμογής στον δικό τους Oργανισμό.



Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες, Διευθύνοντες Συμβούλους, Ανώτερα Στελέχη των Λειτουργικών Τομέων και στα Οικονομικά Στελέχη που είναι επιφορτισμένα με την Ανάλυση των αποκλίσεων του Προϋπολογισμού και του Επιχειρησιακού Σχεδίου.

Τι θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες

Οι συμμετέχοντες θα μπορούν:
  • Να κατανοήσουν όλο το εύρος ενός συστήματος Management Reporting
  • Να συνδέουν τους Δείκτες και τις Αναφορές του Ανώτερου Επιπέδου Διοίκησης με Δείκτες των χαμηλότερων Επιπέδων
  • Να κατανοήσουν πλήρως τη σημασία των κρίσιμων Δεικτών
  • Να παρακολουθούν την εξέλιξη των Εσωτερικών Έργων
  • Μέσω των Δεικτών να εντοπίζουν τυχόν Κινδύνους της Επιχείρησης και Δράσεις Βελτίωσης
  • Nα εξοικειωθούν μεταξύ άλλων και με Δείκτες & Εργαλεία με τα οποία χτίζεται η Πιστότητα των Πελατών
  • Να εξασκηθούν, μέσω παραδειγμάτων, στο τι είδους αποφάσεις λαμβάνονται όταν οι Δείκτες αποκαλύπτουν προβλήματα (όπως πχ έλλειψη Ρευστότητας, χαμηλό γύρισμα Αποθεμάτων, χαμηλή Παραγωγικότητα κλπ)
  • Να χρησιμοποιούν τα Εργαλεία (που τους δίδονται δωρεάν) με τα οποία παράγονται οι Αναφορές και οι Δείκτες, αξιοποιώντας ένα τυπικό Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης (σε ηλεκτρονική μορφή), που περιλαμβάνει 15 λειτουργικές Αναφορές και ένα Δομημένο Σύνολο Δεικτών, σύμφωνα με το μοντέλο Σύστημα Balanced Scorecard για άμεση εφαρμογή
  • Να εκπαιδευτούν στα υποστηρικτικά Εργαλεία (που τους δίδονται δωρεάν): Forecasting, ABC Ανάλυση, Cash Flow - Ταμειακές Ροές, Flexible Budget, Μοντέλα Πρόβλεψης, P & L Αναφορές, Ανάλυση Αποκλίσεων, Ανάλυση Ευαισθησίας, Ανάλυση Ισολογισμών, Διαχείριση Έργου, Διαχείριση Αποθεμάτων και Ολοκληρωμένο Σύστημα Budgeting
  • Να μεταφέρουν τα παραπάνω, σε εφαρμογές για tablet, smartphone, όπου σε μια οθόνη είναι δυνατόν να έχουν συγκεντρωμένα όλα τα παραπάνω γραφήματα Αναφορών - Δεικτών (Dashboards)
  • Να έχουν δωρεάν υποστήριξη στο στήσιμο του Συστήματος τους από Συμβούλους της εταιρείας μας

Ενότητες Σεμιναρίου

Α. ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
Β. ΤΟΜΕΑΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Γ. ΤΟΜΕΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
Δ. ΤΟΜΕΑΣ HR
Ε. ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ
ΣΤ. ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΩΝ
Ζ. ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ



Κόστος Συμμετοχής: 430 Ευρώ

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1530 1630 0232 0002 857

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.

Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης

ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
Α.Φ.Μ./Δ.Ο.Υ.:
ΤΗΛ.: FAX: E-mail:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
1.
2.
3.
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου

Κωδ.Σεμ.SM
Επιλέξτε Πόλη:
[ ] Αθήνα: 26/4, [ ] Θεσσαλονίκη: 3/5

Εισηγητές
Μπακάλης Βασίλης, Οικονομολόγος. Έχει διατελέσει επί σειρά ετών Οικονομικός Διευθυντής σε εταιρείες και ομίλους διαφόρων κλάδων μεταξύ των οποίων και πολυεθνικές (πχ Lafarge). Διαθέτει άνω των 20 ετών εμπειρία ως Σύμβουλος επιχειρήσεων έχοντας πραγματοποιήσει πληθώρα Χρηματοοικονομικών Έργων (Κοστολόγησης Βιομηχανικών Προϊόντων, Διοικητικής Λογιστικής, Συστημάτων Αναφορών, Αξιολόγησης επενδύσεων, Αποτίμησης επιχειρήσεων κλπ) ενώ διαθέτει και μεγάλη εμπειρία ως Εισηγητής εξειδικευμένων σεμιναρίων Οικονομικής κατεύθυνσης σε Ελλάδα και Κύπρο.



Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www abpm gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210.62.15.220

Περιλαμβάνονται:

- Εγχειρίδιο «Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης»
- Παρουσίαση του σεμιναρίου, σε ηλεκτρονική μορφή
- Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης σε Excel
- Εφαρμογή σε Excel με Δείκτες για όλη την επιχείρηση
- Εργαλείο Σύνταξης Προϋπολογισμού
- Online υποστήριξη επί 12 μήνες

Επιδότηση ΛΑΕΚ:
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ.
Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών:
Αθήνα:
Πέμπτη 20 Απριλίου

Θεσσαλονίκη:
Τετάρτη 26 Απριλίου

Copyright (c) 2016 Advanced Business Process Management
Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING. Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.

Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος, 145 65 | Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421
info (at) abpm (dot) gr | www abpm gr

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ, ή στείλτε ένα e-mail στο info (at) abpm (dot) gr με τίτλο "REMOVE ME"

free web stats

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου