Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Σεμινάριο Lean Office Operations

APT
Σεμινάρια     Εισηγητές     Εταιρεία     Επικοινωνία
Lean Office Operations
Γραφείο Paperless

Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα: 26 Απριλίου 2017
(09:30 - 17:00)
Ξενοδοχείο Divani Caravel
 
Δήλωση Συμμετοχής
Θεσσαλονίκη: 9 Μαΐου 2017
(09:30 - 17:00)
Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace
Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για τη Διαχείριση της συνεχούς ροής των εισερχομένων πληροφοριών και των ποικίλων απαιτήσεων της καθημερινότητας, ώστε να επιτύχουμε βελτίωση του τρόπου καθορισμού προτεραιοτήτων, αναβάθμιση της Εσωτερικής Επικοινωνίας και Οργάνωση των Αναθέσεων με καθορισμό προθεσμιών και μηχανισμούς ελέγχου υλοποίησης. Με τον τρόπο αυτόν οδηγούμαστε σε σημαντική βελτίωση στη διαχείριση του χρόνου και τελικά σε αύξηση της παραγωγικότητας.

Σύμφωνα, μάλιστα, με έρευνα της McKinsey, τα Στελέχη αφιερώνουν κατά μέσο όρο 1,8 ώρες την ημέρα για αναζήτηση και συλλογή πληροφοριών. Αυτό δείχνει πόσο σημαντικό είναι να έχουμε αποτελεσματικούς τρόπους διαχείρισης και σύγχρονα Εργαλεία, ώστε να μειωθεί δραστικά αυτός ο χρόνος.

Παρουσιάζονται επίσης εφαρμογές που λειτουργούν σε PC αλλά και σε Tablets/Smartphones, με τις οποίες διαχειριζόμαστε Επιχειρηματικές Λειτουργίες, Έγγραφα, Επαφές, Ημερολόγια, Εκκρεμότητες, Αναθέσεις, Ευκαιρίες, Επικοινωνία με πελάτες κλπ, που οδηγούν σε ένα "Paperless Office" βελτιώνοντας σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα και την παραγωγικότητα του Στελέχους.

Για την μέτρηση της παραγωγικότητας χρησιμοποιούνται Εργαλεία, με τα οποία αποτυπώνεται η Αποδοτικότητα της Λειτουργίας του γραφείου, με χρήση Δεικτών για την Εξέλιξη των Εκκρεμοτήτων και των Projects, καθώς και την Αξιοποίηση του Χρόνου με βάση το Time matrix του Stephen Covey και το Σύστημα 5S για την ευταξία του γραφείου.

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Οι συμμετέχοντες θα μπορούν:

  • Να εξοικειωθούν με εφαρμογές που διευκολύνουν την εσωτερική Επικοινωνία
  • Να γνωρίσουν σύγχρονους τρόπους για τη Διαχείριση της Πληροφορίας και των Εκκρεμοτήτων
  • Να βελτιώσουν Δομές και τρόπους Αρχειοθέτησης ώστε να μην χάνεται χρόνος
  • Να κάνουν χρήση Εργαλείων που έχει σχεδιάσει η εταιρεία μας και θα τους δοθούν δωρεάν
  • Να είναι σε θέση να αξιοποιούν Tablets / Smartphones για όλες τις λειτουργίες της επιχείρησης
  • Να ενημερωθούν για τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους συγχρονισμού και τους πιο ασφαλείς τρόπους Διακίνησης Αρχείων, ώστε να έχουν πρόσβαση σε αυτά από οποιοδήποτε σημείο και από οποιοδήποτε μέσο
  • Να ξεναγηθούν στις σημαντικότερες εφαρμογές (αρκετές διατίθενται δωρεάν) που αυξάνουν με εντυπωσιακό τρόπο την παραγωγικότητα
  • Να εφαρμόσουν με σχετικό Case Study την μεθοδολογία David Allen για θεαματική βελτίωση στη Διαχείριση του χρόνου και στη Βελτίωση της παραγωγικότητας

  • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ



    Περισσότερα

    Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

    • Μετάβαση στο Paperless Office
    • Ο χρόνος που χάνεται στην αναζήτηση πληροφοριών

    Β. ΥΠΟΔΟΜΕΣ

    • Scanners
    • Πρόσβαση από παντού
    • Private/public και hybrid cloud
    • Τηλεδιάσκεψη και Παρουσιάσεις εξ αποστάσεως
    • iPad, Tablets, Smartphones: Εφαρμογές

    Γ. ΕΡΓΑΛΕΙΑ

    • Μετατροπή e-mails σε αναθέσεις και άλλοι αυτοματισμοί
    • Μετατροπή γραπτών κειμένων σε ηλεκτρονικά (OCR)
    • Εφαρμογές Διαχείρισης Εκκρεμοτήτων, Εργασιών και Έργων
    • Η Διαχείριση των Ημερολογίων
    • Εφαρμογές Διαχείρισης Εγγράφων και πληροφοριών
    • Εργαλεία 5S
    • Εργαλεία βελτίωσης Διαχείρισης χρόνου με βάση το Time Matrix του Covey
    • Εργαλεία Χρόνου/Προγραμματισμού
    • Εργαλεία Επιχειρηματικών Λειτουργιών

    Δ. ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

    • Κανόνες και Διαδικασίες ενός Paperless Office
    • Μεθοδολογίες και Πρακτικές Διαχείρισης Χρόνου
    • Δομή Συστήματος Αρχειοθέτησης
    • Σύστημα David Allen
    • Σύστημα Stephen Covey
    ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

    Παναγιώτης Σταθόπουλος , IT Manager του ομίλου AQS και έμπειρος εισηγητής με πάνω από 100 σεμινάρια στο ενεργητικό του. Με 25ετή εμπειρία στους Η/Υ, έχει την ευθύνη υποστήριξης της Μηχανογραφικής Υποδομής του ομίλου της AQS, καθώς και της συντήρησης και οργάνωσης του συνολικού δικτύου σε θέματα IT, χρησιμοποιώντας πρωτοπόρες Εφαρμογές που καθιστούν τις Λειτουργικές Διαδικασίες απλές, paperless, ευέλικτες και αποδοτικές.
    Παράλληλα αναλαμβάνει την υλοποίηση ενεργειών προώθησης με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (Πιστοποιημένος για το Google Adwords) και την ανάπτυξη και εφαρμογή Βάσεων Δεδομένων και ηλεκτρονικών Εργαλείων στα έργα που αναλαμβάνει η Εταιρεία, λύνοντας προβλήματα κάθε φύσης και βελτιώνοντας την παραγωγικότητα κάθε Επιχείρησης.
    Έχει μεγάλη Εμπειρία στην αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων Εφαρμογών και την πρακτική εφαρμογή του MS Office (ιδιαίτερα Excel & Access) και στην αξιοποίηση τους στην καθημερινή λειτουργία της Επιχείρησης έχοντας επανειλημμένα υλοποιήσει Projects με αποτέλεσμα μεγάλη ταχύτητα στην ροή των Πληροφοριών.


    Γιώργος Βάβουλας , ΜΒΑ, Σύμβουλος επιχειρήσεων με πολυετή συμβουλευτική εμπειρία σε πάνω από 100 έργα Οργάνωσης, Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Ανασχεδιασμού Επιχειρήσεων. Διαθέτει πλούσια διδακτική εμπειρία έχοντας υλοποιήσει εκατοντάδες εισηγήσεις σε θέματα οργάνωσης γραφείου, διαχείρισης χρόνου, οργάνωση επιχειρησιακής πληροφορίας και βελτίωσης λειτουργικότητας. Έχει εξειδικευμένη εμπειρία στη βελτίωση της καθημερινότητας των Στελεχών χρησιμοποιώντας πρωτοπόρες Εφαρμογές που καθιστούν τις Λειτουργικές Διαδικασίες και Πρακτικές απλές, paperless, ευέλικτες και αποδοτικές.

























    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

    Κόστος Συμμετοχής

    400 ευρώ
    Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%

    Επιδότηση ΛΑΕΚ

    Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.

    Περιλαμβάνονται

    - Το Εγχειρίδιο και η Παρουσίαση του σεμιναρίου
    - Εργαλεία για καθημερινή εφαρμογή στο γραφείο :
    - Προγραμματισμός και Παρακολούθηση Έργων
    - Εργαλεία Βελτίωσης της Διαχείρισης Χρόνου
    - Εργαλεία ABC Analysis
    - Βεβαίωση Παρακολούθησης
    - Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

    Περισσότερα

    Δήλωση Συμμετοχής

    Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο κάντε κλικ παρακάτω στην αντίστοιχη πόλη διεξαγωγής για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341 Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ευγενία Μιχαλοπούλου


    Δήλωση Συμμετοχής
    Αθήνα:26 Απριλίου
    Ξενοδοχείο Divani Caravel
    Δήλωση Συμμετοχής
    Θεσσαλονίκη: 9 Μαΐου
    Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace
    Η διοργάνωση του σεμινάριου γίνεται από την Innovative Business Consulting & Learning
    Applied Professional Training (APT)
    210 81 43 341
    www aptraining gr
    apt (at) aptraining (dot) gr
    Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρία μας παρακαλώ κάντε click εδώ, ή στείλτε ένα e-mail στο apt (at) aptraining (dot) gr με τίτλο "REMOVE ME"
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου