Σεμινάριο
ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αθήνα: Πέμπτη 6 Απριλίου, (09:30-17:00), Crowne Plaza
Θεσσαλονίκη: Παρασκευή 31 Μαρτίου, (09:30-17:00), Grand Hotel Palace
Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της επιχείρησης έχει η τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συναδέλφους, υπηρεσίες κλπ. Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο, στελέχη επιχειρήσεων κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία να διαπράττουν σημαντικά επικοινωνιακά λάθη με αποτέλεσμα τη δημιουργία αρνητικής διάθεσης στον συνομιλητή και εικόνας μετριότητας για την ποιότητα της εταιρίας.
Με δεδομένο ότι το σύνολο σχεδόν των επαγγελματικών επαφών ξεκινά ή συμπληρώνεται με τηλεφωνική επικοινωνία είναι πολύ σημαντική η ανάπτυξη δεξιοτήτων αποτελεσματικής επικοινωνίας στα στελέχη όλων των βαθμίδων της επιχείρησης.
Ενότητες Σεμιναρίου 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Παράμετροι της Ανθρώπινης Επικοινωνίας και οι ιδιαιτερότητες του τηλεφώνου ως μέσου επικοινωνίας
- Αρχές της Επικοινωνίας, ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνίας
- Απαιτούμενες δεξιότητες, οι συντελεστές της τηλεφωνικής αλληλοκατανόησης
- Επαγγελματική τηλεφωνική επικοινωνία και δεξιότητες
- Επάρκεια τηλεφωνικής δεξιότητας και τρόποι ανάπτυξης
- Η άσκηση στην προσεκτική ακρόαση και πώς βελτιώνεται
- Ο ρόλος και η σημασία του παραλεκτικού τρόπου επικοινωνίας στην κατάκτηση του πελάτη
- Σημασία της αυτοπαρουσίασης και το άνοιγμα της συνομιλίας
- Τι πρέπει να περιέχει ένα επιτυχημένο script - πρότυπα scripts επικοινωνίας
2. ΑΝΟΙΓΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Η επιλογή του κατάλληλου χαιρετισμού
- Αυτοπαρουσίαση
- Φυσική εκφώνηση του κατάλληλου script
- Ο τόνος της φωνής και πώς εκλαμβάνεται από τον συνομιλητή
- Η σημασία της πρώτης θετικής εντύπωσης και πώς επιτυγχάνεται η αρμονία (rapport)
- Το χαμόγελο στο τηλέφωνο
3. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ
- Ο τρόπος παρουσίασης του θέματος
- Η προσεκτική ακρόαση
- Διαχείριση αντιρρήσεων και παραπόνων
- Η αντιμετώπιση των δικαιολογιών
4. ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Καλές πρακτικές για το κλείσιμο
- Η επίτευξη δέσμευσης από την άλλη πλευρά
- Ο ενδεδειγμένος τρόπος κλεισίματος
5. ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
- Τύποι συνομιλητών και τρόποι Διαχείρισης
- Απαγορευμένες φράσεις
- Η Διαχείριση των παύσεων
- Η πίεση της σιωπής
- Πώς αντιμετωπίζεται η φλυαρία
- Στόχοι επιτυχημένων τηλεφωνικών επαφών
- Follow up για δεσμεύσεις που δόθηκαν
- Η σημασία του να μην κάνετε υποθέσεις
- Η σημασία της ειλικρίνειας στην επικοινωνία
- Η αξία της γνώσης του θέματος
- Στοιχεία που αναδεικνύουν την αξία για τον συνομιλητή σας
Κόστος Συμμετοχής: 370 Ευρώ Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται
έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται
έκπτωση 20%Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣΓια τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο
επιλέξτε "Αθήνα" /
"Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.
ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
|
ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
|
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ: |
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: |
Α.Φ.Μ./Δ.Ο.Υ.: |
ΤΗΛ.: | FAX: | E-mail: |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ |
1. |
2. |
3. |
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου |
Κωδ.Σεμ.SM |
Επιλέξτε Πόλη: [ ] Αθήνα: 6/4, [ ] Θεσσαλονίκη: 31/3 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου