Κοστίζει συνολικά 22.757 ευρώ στο leasing 4-ετίας, 7.200 ευρώ λιγότερα από την αγορά του. Εξοικονομεί 2.200 ευρώ/χρόνο σε κόστος χρήσης σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο μικρό. Ιδανικό για πόλη, βγάζει 350 χλμ. με μία φόρτιση και είναι σβέλτο και ευέλικτο. Έχει μοντέρνο λουκ, ποιοτικό εσωτερικό και πλήρη εξοπλισμό στην βασική έκδοση.
Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, η μίσθωση leasing του Opel Corsa Electric; Εσείς τι λέτε;
Εξαιρετικά νούμερα κατανάλωσης για την κατηγορία (4,8 λτ./100 χλμ. στην πόλη). Έχει πολύ καλές επιδόσεις, προσπερνάει άμεσα και με ασφάλεια (80-120 σε 5,3 δλ.). Προσφέρει καλούς χώρους και πλούσιο εξοπλισμό από την βασική έκδοση. «Peace of mind» λόγω της 8-ετούς εγγύησης.
Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Ford Kuga τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;
Σε 5 χρόνια θα έχεις γλυτώσει και 5.800 ευρώ από καύσιμα. Έχει 11 χρόνια εγγύηση, τη μεγαλύτερη στην αγορά. Στο βασικό εξοπλισμό έχει όλα τα απαραίτητα.
Μπορούν τα υπόλοιπα μικρά της αγοράς να ανταγωνιστούν αυτό το «πακέτο» κατανάλωσης- τιμής;
3.500 ευρώ φθηνότερο το υβριδικό Οpel Corsa. Καλύτερες επιδόσεις και φρένα το Corsa. Το Corsa στην πόλη καίει 500 ευρώ λιγότερα το χρόνο σε βενζίνη. Κερδίζει σε ευρυχωρία το Polo, που είναι πιο ήσυχο.
Εσείς ποιο θεωρείτε πως είναι καλύτερο; Το Corsa ή το Polo;
Η τέταρτη γενιά της X3 έχει να ανταποκριθεί σε επιτυχημένο παρελθόν. Ανανεωμένο και σύγχρονο εσωτερικό. Ήπια υβριδικός ντίζελ 197 ίππων με χαμηλή κατανάλωση. Αυτοκίνητο για μεγάλες αποστάσεις και ταξίδια.
Απροβλημάτιστο το μοτέρ των 86 ίππων, τα TSI μπορεί να χρειαστούν νέα καδένα χρονισμού. Αν οι προηγούμενοι «πίεζαν» αρκετά το Ibiza, ίσως θέλουν αλλαγή τα φρένα. Το εσωτερικό του Ibiza 2008-2017 διατηρείται σε καλή κατάσταση, χωρίς φθορές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου