Αρχειοθήκη ιστολογίου

Σάββατο 7 Ιουνίου 2025

Autoagora magazine: Νέο τεύχος με Hyundai Inster, Peugeot 3008 και KGM Torres. Ακόμη, 4 δοκιμές και 2 συγκριτικά. Νέα στήλη: Αξίζει ή δεν αξίζει τα λεφτά του; Σε αυτό το τεύχος Opel Grandland & VW Polo!

Αν δεν βλέπεις αυτό το email κάνε κλικ εδώ
ΝΕΟ autoagora MAGAZINE

ΝΕΟ autoagora MAGAZINE

Το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό που αναλύει τις λεπτομέρειες!

Hyundai Inster LR 115 PS 49 KWh: Πείθει και τους δύσπιστους

- Ηλεκτρικό mini πόλης με ανατρεπτική τιμή, φθηνότερο κι από βενζινοκίνητα.
- Είναι σβέλτο στην πόλη και η αυτονομία του εκεί ξεπερνά τα 400 χλμ.
- Κρύβει χώρους, πίσω κάθονται άνετα ακόμα και ψηλοί και πέφτουν όλα τα καθίσματα.
- Ο εξοπλισμός του μπορεί να συγκριθεί με ακριβότερα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.

Read

Peugeot 3008 Hybrid e-DCS6 145 PS: Κομψό, high-tech και άνετο

- Κομψότητα και δυναμισμός με fastback coupe σιλουέτα.
- Συνδυάζει χαμηλή κατανάλωση (6,8 λτ./100 χλμ. στην πόλη) και ικανοποιητικές επιδόσεις.
- Πολυτελές και ευρύχωρο σε όλες τις θέσεις, πορτμπαγκάζ 520 λτ.
- Υπερπλήρης ο εξοπλισμός στην βασική έκδοση, δεν απαιτείται αναβάθμιση στην πλουσιότερη.

Read

KGM Torres 1.5 2WD 163 PS: Περιπετειώδης χαρακτήρας, άπλετοι χώροι

- Περιπετειώδες SUV μεγάλων διαστάσεων σε τιμή μικρότερης κατηγορίας.
- Με έμφαση στην άνεση, προσφέρει άπλετους χώρους και φιλικό περιβάλλον καμπίνας.
- Χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση ο 1,5 λτ. βενζινοκινητήρας 163 ίππων, αρκετός αλλά «λαίμαργος».
- Υπερπλήρης εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας που ενισχύει την σχέση αξίας-τιμής.

Read

BMW i4 xDrive40: Ηλεκτρική «ντίβα» με 401 άλογα

Η BMW i4 ανανεώθηκε εξωτερικά, παραμένει εντυπωσιακή και σπορτίφ.
Στο εσωτερικό υπάρχει υψηλή αίσθηση πολυτέλειας και μεγάλοι χώροι.
Με 401 ηλεκτρικούς ίππους, θέλει 4,9 δλ. για το 0-100 και 2,3 δλ. για το 60-100 χλμ/ώρα.
Σημαδεύεις και στρίβεις με τη BMW i4 xDrive40, χωρίς να γίνονται θυσίες στην άνεση.

Read

SEAT Ibiza ECO TSI 115 PS: Δυναμικό με καθημερινή χρηστικότητα

- Η τελευταία ανανέωση «φρεσκάρισε» την ήδη μοντέρνα σχεδίαση της 5ης γενιάς Ibiza.
- Ο 1.000άρης ECO TSI είναι η χρυσή τομή ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση (6,7 λτ./100 χλμ. μέση).
- Τεχνολογική αναβάθμιση και καλύτερη ποιότητα στο εσωτερικό, διατηρεί τους καλούς χώρους.
- Στις εκδόσεις FR και FR Vision που διατίθεται, είναι πλήρες σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

Read

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου