Αρχειοθήκη ιστολογίου

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019

Προσωπική Ανάπτυξη Στελεχών

AQS Advanced Quality Services Ltd.
Academy of Applied Management
Σεμινάριο SAP ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Σεμινάρια | Υπηρεσίες | Στελεχιακό Δυναμικό | Πελάτες
Σεμινάριο
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ

Αθήνα: Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019 (09:30-17:00) Crowne Plaza Hotel, Μιχαλακοπούλου 50
Θεσσαλονίκη: Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2019 (09:30-17:00) Grand Hotel Palace, Μοναστηρίου 305



       

Η αποδοτικότητα των Στελεχών Επιχειρήσεων μπορεί να βελτιωθεί θεαματικά, εφ' όσον τα Στελέχη, αναπτύξουν ορισμένες βασικές Δεξιότητες, όπως την Ικανότητα να θέτουν προτεραιότητες, την Παρακίνηση των Συνεργατών τους και την Παροχή της αποτελεσματικής Υποστήριξης τους. Έτσι θα επιτύχουν τη Βελτίωση των χαμηλών Επιδόσεων, τη Διαμόρφωση της κατάλληλης Κουλτούρας, καθώς και την Ανάπτυξη της Ικανότητας τους να επιλύουν Προβλήματα, να λαμβάνουν τεκμηριωμένες και γρήγορες Αποφάσεις και να δημιουργούν περιβάλλον Ενθάρρυνσης, Ανάπτυξης της δημιουργικής Σκέψης και Έμπνευσης των συνεργατών τους.

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να:

  • Αναπτύξουν την Ικανότητα Παρακίνησης των Συνεργατών τους και να βελτιώσουν τις χαμηλές Επιδόσεις
  • Βελτιώσουν την Ικανότητα Καθορισμού Προτεραιοτήτων
  • Βελτιώσουν την Ικανότητα του Προσωπικού Προγραμματισμού και της Διαχείρισης Χρόνου
  • Αναπτύξουν την Ικανότητα Λήψης Αποφάσεων και Επίλυσης Προβλημάτων
  • Αναπτύξουν την Ικανότητα Ανάθεσης Εργασιών

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  1. Καθορισμός Προτεραιοτήτων
  2. Ημερήσιος / Εβδομαδιαίος Προγραμματισμός - Προγραμματισμός Έργου
  3. Βελτίωση Διαχείρισης Χρόνου και Καθημερινότητας
  4. Λήψη Αποφάσεων και Επίλυση Προβλημάτων
  5. Παρακίνηση Συνεργατών
  6. Αποτελεσματική Ανάθεση Εργασιών
  7. Βελτίωση χαμηλών Επιδόσεων Συνεργατών
  8. Δημιουργική Σκέψη

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ:

Το Σεμινάριο θα στηριχθεί σε εργαστηριακές Μεθόδους εκπαίδευσης, όπως ομαδικές και ατομικές Εργασίες, Ασκήσεις, Ταινίες, Παίγνια, Παιχνίδι Ρόλων, Αυτοδιαγνωστικά Εργαλεία και Οδηγούς Βελτίωσης.

Δείτε περισσότερα


Όλα τα σεμινάριά μας, είτε προγραμματισμένα είτε όχι προσφέρονται και ως ενδοεπιχειρησιακά.


Κατάλογο Σεμιναρίων ανά θεματική ενότητα του Ομίλου AQS μπορείτε να δείτε εδώ.
Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει μπορείτε να συμπληρώσετε την αίτηση ενδιαφέροντος εδώ.

.

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,24% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ.

Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.:
Για το σεμινάριο της Αθήνας: Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου
Για το σεμινάριο της Θεσσαλονίκης: Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο κάνετε κλικ:

Αθήνα         Θεσσαλονίκη        

για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 500 Euro

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 20%.

Περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου "Προσωπική Ανάπτυξη Στελεχών"
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία:
    • Η Διαχείριση των Αναθέσεων Αναφορές και Διαχείριση Εκκρεμοτήτων
    • Σύγχρονα Συστήματα ενημέρωσης αυτόματης ειδοποίησης πορείας Εκκρεμοτήτων
    • Εφαρμογή Διαχωρισμού σε Επείγοντα - Μη Επείγοντα, Σημαντικά Επείγοντα - Σημαντικά Μη Επείγοντα
    • Εργαλεία Διαχείρισης Έργων
    • Εφαρμογή σε Excel για την ανάπτυξη του Προσωπικού Project για τη Βελτίωση της Διαχείρισης Χρόνου, την πλήρη απαλλαγή και τη Βελτίωση της Παραγωγικότητας
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας
Εισηγητές Επόμενα Σεμινάρια Η εταιρεία μας

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος,
Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων, με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης. Επίσης, διαθέτει πολυετή εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει άνω των 100 σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, του Budgeting, της Διαχείρισης Χρόνου και του Reporting, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών.

Ελισάβετ Γεωργίου,
Εργασιακή Ψυχολόγος MSc - Ψυχοθεραπεύτρια. Διαθέτει άνω των 15 ετών εμπειρία ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα διαχείρισης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού. Εξειδικεύεται στη διαχείριση επαγγελματικών και προσωπικών κρίσεων και μεταβάσεων καθώς και στη διαχείριση άγχους. Είναι σύμβουλος, εκπαιδεύτρια, coach και μέντωρ σε Επιχειρήσεις και Οργανισμούς δουλεύοντας με εργαζόμενους από όλα τα ιεραρχικά επίπεδα. Διαθέτει πλούσια εμπειρία ως εισηγήτρια σεμιναρίων σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού και ιδιαίτερα σε θέματα σχετικά με Επικοινωνία, Διαχείριση Άγχους, Παρακίνηση, Ενδυνάμωση και Αξιολόγηση Απόδοσης.

Οργάνωση Πωλήσεων - Audit Εργαλεία - Best Practices
26-11-2019, Αθήνα - 20-11-2019, Θεσσαλονίκη


Νέες Απαιτήσεις GDPR με τον Ν. 4624/2019
22-11-2019, Αθήνα - 29-11-2019, Θεσσαλονίκη


Εργαστήριο Αποτελεσματικής Ηγεσίας
12-12-2019, Αθήνα - 4-12-2019, Θεσσαλονίκη

Η Advanced Quality Services Ltd. Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, με 26ετή παρουσία στην Ελληνική Αγορά, έχει υλοποιήσει μεγάλο αριθμό - άνω των 2.000 - σημαντικών συμβουλευτικών έργων σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις και έχει εκπαιδεύσει άνω των 30.000 Στελεχών με μια επαναληψιμότητα των Εταιρειών που συμμετέχουν στα σεμινάριά μας της τάξεως του 60%. Ενδεικτικό πελατολόγιo.

ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ

AQS
Published by Advanced Quality Services Ltd. - Copyright (c) 2019. All rights reserved.
Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210 6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail aqs (at) aqs (dot) gr
www aqs gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου