Αρχειοθήκη ιστολογίου

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019

Σεμινάριο Η Λειτουργία του Λογιστηρίου για μη Οικονομικούς

Με πρακτικά παραδείγματα, απλές κατανοητές ασκήσεις και Διαγράμματα Ροής Εργασιών Λογιστηρίου, θα εξοικειωθούν και οι μη ειδικοί στις Λειτουργίες του Λογιστηρίου, ώστε να παύσει το Λογιστήριο να είναι ένα Μαύρο Κουτί για τα λοιπά Στελέχη.

Σεμινάριο
Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ
ΓΙΑ ΜΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ
Αθήνα: Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019 (09:30-17:00), Stratos Vassilikos Hotel, Μιχαλακοπούλου 114
Θεσσαλονίκη: Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2019 (09:30-17:00), Grand Hotel Palace, Μοναστηρίου 305



Η κατανόηση των βασικών Διαδικασιών του Λογιστηρίου από τη Διοίκηση και τα λοιπά μη Οικονομικά Στελέχη, είναι ιδιαιτέρως σημαντική, ώστε αυτά να μπορούν να συμβάλλουν στην καλύτερη Οργάνωση της Λειτουργίας του, στην στελέχωση και στην επιμόρφωση των Στελεχών του, αλλά και στον Έλεγχο της αποδοτικής Λειτουργίας, ιδιαίτερα σε ευαίσθητα για τη χρηστή Διαχείριση Στοιχεία, προς αποφυγή Παραβατικών Καταστάσεων.

Με πρακτικά παραδείγματα, απλές κατανοητές ασκήσεις και Διαγράμματα Ροής Εργασιών Λογιστηρίου, θα εξοικειωθούν και οι μη ειδικοί στις Λειτουργίες του Λογιστηρίου, ώστε να παύσει το Λογιστήριο να είναι ένα Μαύρο Κουτί για τα λοιπά Στελέχη. Θα κατανοηθούν έννοιες όπως: Οικονομικές καταστάσεις, Ισολογισμός, Αποτελέσματα χρήσης, Μεταβολές Ιδίων Κεφαλαίων, Ενεργητικό - Παθητικό, Καθαρή Θέση επιχείρησης, Κεφάλαιο Κίνησης, Ταμειακές Ροές, Αριθμοδείκτες, Λειτουργίες Λογιστηρίου και Ροή Εργασιών στην έναρξη της χρήσης, κάθε μέρα, στο τέλος του μήνα και στο τέλος του έτους, Κύκλος Εργασιών, Κόστος Πωληθέντων, Κόστος Μενόντων κ.α.

Επιπλέον, τα μη Οικονομικά Στελέχη, θα κατανοήσουν ότι ο τρόπος που διαχειρίζονται τα Αποθέματα, που διαμορφώνουν την Εμπορική Πολιτική και οι αποφάσεις που λαμβάνουν για επενδύσεις, επηρεάζουν τα οικονομικά αποτελέσματα της Επιχείρησης.



ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Απευθύνεται στους Διευθύνοντες Συμβούλους και σε Λοιπά Στελέχη που συμμετέχουν στην Λήψη Οικονομικών Αποφάσεων, αλλά και σε όσους επιθυμούν μία γενικότερη επιμόρφωση στην Οικονομική Λειτουργία των Επιχειρήσεων.



ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Θα γνωρίσουν τις βασικές Λειτουργίες του Λογιστηρίου
  • Θα βελτιώσουν τη δυνατότητα Επικοινωνίας με τον Λογιστή
  • Θα καταλάβουν τι μπορούν να ζητήσουν και τι να περιμένουν από το Λογιστήριο
  • Θα μπορούν να κάνουν βασική Αξιολόγηση μιας Επένδυσης
  • Θα μπορούν να διακρίνουν τους Κινδύνους Βιωσιμότητας της Επιχείρησης
  • Θα μπορούν να βλέπουν μυστικά πίσω από τους αριθμούς των Οικονομικών Καταστάσεων
  • Θα μπορούν να διαβάσουν Ισολογισμούς
  • Θα γνωρίσουν τις νομικές μορφές των Επιχειρήσεων, τα υπέρ και τα κατά της κάθε περίπτωσης
  • Θα αντιληφθούν τις επιπτώσεις των καθημερινών αποφάσεων των Στελεχών στη Λειτουργία του Λογιστηρίου και στα Οικονομικά Αποτελέσματα

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Α. Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ

  • Βασικές Διαδικασίες Λογιστηρίου και Ροή των Εργασιών
  • Τρόποι Υπολογισμού του Κόστους των Αποθεμάτων (Κόστος Πωληθέντων, Κόστος Μενόντων)
  • Τι είναι το Λογιστικό Σχέδιο και τι τα Λογιστικά Πρότυπα (Ελληνικά και Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, Ομοιότητες, Διαφορές)
  • Βασικές Λογιστικές Αρχές
  • Λογιστικό και Φορολογικό Αποτέλεσμα
  • Η βασική Λογιστική Ισότητα (Ενεργητικό = Παθητικό)
  • Διοικητική Λογιστική & μηνιαίο Reporting (Budget, P&L)
  • Βασικές Διατάξεις περί Λογιστικών Αρχείων (βιβλίων και στοιχείων), μεγέθη Οντοτήτων σχετικά με την υποχρέωση των Επιχειρήσεων για τη δημοσίευση Οικονομικών Καταστάσεων
  • Παρουσίαση των Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
  • Σταθερό και Μεταβλητό Κόστος
  • Βασικοί Οικονομικοί Αριθμοδείκτες
  • Οι Νομικές Μορφές των Επιχειρήσεων, τα κύρια χαρακτηριστικά τους και η φορολόγησή τους

Β. ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΩΝ

  • Ανάλυση Ισολογισμών - Βασικοί Αριθμοδείκτες Απόδοσης, Διαχείρισης, Ρευστότητας
  • Ο ρόλος των Ορκωτών Λογιστών
  • Η Αξία του χρήματος και οι Βασικές Αρχές της Χρηματοοικονομικής
  • Εκτίμηση Αξίας Επιχείρησης
  • Αξιολόγηση επενδύσεων
  • Εκτίμηση Βιωσιμότητας Επιχείρησης


Δείτε Περισσότερα


Κόστος Συμμετοχής: 480 Ευρώ

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%.
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται.
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο κάνετε κλικ στην αντίστοιχη πόλη για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά:

Αθήνα         Θεσσαλονίκη



Εισηγητής
Μπακάλης Βασίλης, Οικονομολόγος. Έχει διατελέσει επί σειρά ετών Οικονομικός Διευθυντής σε εταιρείες και ομίλους διαφόρων κλάδων μεταξύ των οποίων και πολυεθνικές (πχ Lafarge). Διαθέτει άνω των 20 ετών εμπειρία ως Σύμβουλος σε οικονομικές υπηρεσίες και στον εσωτερικό έλεγχο τόσο σε ελληνικές όσο και σε πολυεθνικές επιχειρήσεις και μεγάλη εμπειρία ως εισηγητής εξειδικευμένων σεμιναρίων Οικονομικής κατεύθυνσης και ιδιαιτέρως του Εσωτερικού Ελέγχου σε Ελλάδα και Κύπρο.



Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www abpm gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210.62.15.220

Περιλαμβάνονται:

- Εγχειρίδιο «Η Λειτουργία του Λογιστηρίου για μη Οικονομικούς»
- Παρουσίαση του σεμιναρίου, σε ηλεκτρονική μορφή
- Εργαλείο Υπολογισμού Δεικτών
- Εργαλείο Αξιολόγησης Επενδύσεων
- Εργαλείο Υπολογισμού Αξίας Επιχείρησης
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της ABPM για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
- Online υποστήριξη επί 12 μήνες

Επιδότηση ΛΑΕΚ:
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ.
Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών:
Αθήνα:
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019

Θεσσαλονίκη:
Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019

Copyright (c) 2019 Advanced Business Process Management
Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING. Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.

Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος, 145 65 | Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421
info (at) abpm (dot) gr | www abpm gr



Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου