Αρχειοθήκη ιστολογίου

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019

Επαγγελματική Γραπτή και Τηλεφωνική Επικοινωνία

APT
Σεμινάρια     Εισηγητές     Εταιρεία     Επικοινωνία
Επαγελματική Γραπτή και Τηλεφωνική Επικοινωνία
Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα: Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2019
(9:30 - 17:00)
Divani Caravel Hotel, Λεωφ. Βασιλ. Αλεξάνδρου 2
 
Δήλωση Συμμετοχής
Θεσσαλονίκη: Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2019
(9:30 - 17:00)
Grand Hotel Palace, Μοναστηρίου 305

Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση Ποιοτικής Εικόνας της Επιχείρησης έχει η Επικοινωνία με Πελάτες, Προμηθευτές, Συναδέλφους, Υπηρεσίες κλπ. είτε αυτή γίνεται μέσω γραπτών κειμένων, είτε τηλεφωνικά.
Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο, Στελέχη Επιχειρήσεων να διαπράττουν σημαντικά επικοινωνιακά λάθη με αποτέλεσμα τη δημιουργία Αρνητικής Διάθεσης στον συνομιλητή και Εικόνας μετριότητας για την Ποιότητα της εταιρίας.

Σκοπός του Σεμιναρίου, είναι η κατανόηση της σημασίας της Ποιοτικής Επικοινωνίας, η παρουσίαση των καλών Πρακτικών Τηλεφωνικής Επικοινωνίας, των Βημάτων Σύνταξης ενός επαγγελματικού email ή επιστολής, καθώς και σχετικών Εργαλείων που θα δοθούν άνευ επιπλέον κόστους.

Απευθύνεται σε Στελέχη όλων των βαθμίδων της Επιχείρησης, ιδιαιτέρα σε Πωλητές, Γραμματείς, Στελέχη του Customer Service, των Προμηθειών, του Λογιστηρίου, καθώς και σε υπαλλήλους call centers.

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Μέσω Role Playing θα μάθουν να εντοπίζουν τα λάθη που γίνονται στην Τηλεφωνική Επικοινωνία, ώστε να βελτιωθούν
  • Θα συντάσσουν Ποιοτικότερα Επαγγελματικά Έγγραφα
  • Θα συντάσσουν αποτελεσματικότερα Δελτία Τύπου
  • Θα ενημερωθούν για τη σχετική Τεχνολογία & Εφαρμογές
  • Επεξεργαζόμενοι Case Studies, θα συντάξουν επιστολές / emails για:
    • Διαχείριση δυσαρεστημένων Πελατών
    • Επικοινωνία με Προμηθευτές που ζητούν Αύξηση Τιμών
    • Διαχείριση Υπολοίπου με Πελάτες
    • Επικοινωνία με Τράπεζες
    • Προώθηση Προϊόντων
    • Θέματα HRM

Μετά τη σύνταξη τους από τους συμμετέχοντες και τον σχετικό σχολιασμό, θα παρουσιαστούν σχετικά πρότυπα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ




Περισσότερα

Α. ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Α1. Διάγνωση - Αρχές

Α2. Η Ποιότητα στην Επικοινωνία

Α3. Τεχνολογία - Οργάνωση

Β. ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Β1. Βασικές Αρχές της Τηλεφωνικής Επικοινωνίας

Β2. Άνοιγμα Επικοινωνίας

Β3. Εισαγωγή στο Θέμα

Β4. Κλείσιμο Επικοινωνίας

Β3. Ειδικά Θέματα














ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
Ιωάννης Κριτσωτάκης

Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στην Επικοινωνία. Πρώην ανώτατο στέλεχος του Ελληνικού Οργανισμού Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων στην Επικοινωνία και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο (Εμπορικές Εκθέσεις - Ο Δρόμος για την Επιτυχία, Νικητές οι Πωλήσεις που Αγαπούν οι Πελάτες, Το Τηλέφωνο Φέρνει Κέρδη, Επειδή Ποτέ δεν θα Έχετε μια Δεύτερη Ευκαιρία, Διαπολιτισμική Επικοινωνία). Tο βιβλίο του "Το τηλέφωνο φέρνει Κέρδη" που θα δοθεί στους συμμετέχοντες, θεωρείται ένα σημαντικό βοήθημα για τα Στελέχη που ασχολούνται με την τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη.


Γιώργος Βάβουλας

ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, ο οποίος έχει διατελέσει Project Manager σε πλήθος Έργων Σχεδιασμού και Ελέγχου Συστημάτων Πληροφορικής, Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων, υποστήριξης Εφαρμογής και Αξιολόγησης αποκλίσεων Προτύπων Διαχείρισης, ιδιαιτέρως του ISO 27001:2013. Επίσης, διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία στα παραπάνω αντικείμενα, στον Πιστωτικό Έλεγχο, σε Εκπαίδευση Γραμματέων και λοιπών στελεχών Υποστήριξης Διοίκησης, σε Οργάνωση Γραφείου και Βελτίωσης Καθημερινότητας και σε τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων Διοικητικών Στελεχών

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Κόστος Συμμετοχής

340 ευρώ.
Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%

Επιδότηση ΛΑΕΚ

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.

Περιλαμβάνονται

- Το βιβλίο του εισηγητή, Ι. Κριτσωτάκη, «Το τηλέφωνο φέρνει κέρδη»
- Παρουσίαση του σεμιναρίου
- Δείγματα Επιστολών στην Eλληνική και Aγγλική γλώσσα
- Εργαλεία Σύνταξης Επιστολών
- Βεβαίωση Παρακολούθησης
- Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
- On line υποστήριξη επί ένα έτος

Περισσότερα

Δήλωση Συμμετοχής

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο κάντε κλικ παρακάτω στην αντίστοιχη πόλη διεξαγωγής για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341 Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ζήλη Δημητριάδη.


Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα: 18 Δεκεμβρίου
Divani Caravel Hotel
Δήλωση Συμμετοχής
Θεσσαλονίκη: 6 Δεκεμβρίου
Grand Hotel Palace
Applied Professional Training (APT)
Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος 145 65 | Τηλ. 210 81 43 341 | Fax 211 800 1004
www aptraining gr
apt (at) aptraining (dot) gr
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου