Αρχειοθήκη ιστολογίου

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2019

Πιστοποίηση Στελέχους Εφοδιαστικής Αλυσίδας

APT
Σεμινάρια     Εισηγητές     Εταιρεία     Επικοινωνία
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ
Προμηθειών - Αποθήκης - Διαχείρισης Αποθεμάτων - Διανομής


Δήλωση Συμμετοχής Αθήνα
Τρίτη 26, Τετάρτη 27 και Πέμπτη 28 Νοεμβρίου
(09:30 - 17:00)
Ξενοδοχείο Stratos Vassilikos, Μιχαλακοπούλου 114

Το Σεμινάριο αυτό, οδηγεί στην πιστοποίηση των Στελεχών Εφοδιαστικής Αλυσίδας, μέσα από Εκπαίδευση και συμμετοχή σε σχετικές εξετάσεις. Η πιστοποίηση δίδεται βάσει του προτύπου ISO 17024 με τρόπο αμερόληπτο και αντικειμενικό, στα πλαίσια μιας Διαδικασίας στην οποία ο Φορέας Πιστοποίησης τελεί υπό την εποπτεία του ΕΣΥΔ.

Όμως παράλληλα με την πιστοποίηση, οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να αποκτήσουν άνευ κόστους ολόκληρη την Εργαλειοθήκη για τα Logistics και την Τεχνογνωσία που ανέπτυξε η AQS, τα τελευταία 25 χρόνια (στον Όμιλο της οποίας ανήκει η APTraining).

Κατωτέρω αναφέρονται οι Στόχοι, οι Ενότητες και τα Εργαλεία στους Τομείς των:

  1. Προμηθειών
  2. Αποθήκης
  3. Διανομής - Διαχείρισης Αποθεμάτων

1. ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

Στο τμήμα αυτό του σεμιναρίου αποτυπώνεται με δομημένο και κατανοητό τρόπο, με Ασκήσεις και Παραδείγματα, η Οργάνωση του Τομέα των Προμηθειών και οι διεθνώς καθιερωμένες Πρακτικές για τη Μείωση Κόστους και Βελτίωση της Ποιότητας των αγοραζομένων Υλικών – Υπηρεσιών. Αξιοποιούνται τα πιο σύγχρονα Συστήματα Έρευνας Αγοράς και Αξιολόγησης Προμηθευτών και Προσφορών.

Παρουσιάζονται Μεθοδολογίες και Εργαλεία όπως: Η προσέγγιση του Ολικού Κόστους, οι Σύγχρονες Στρατηγικές Σχέσεων με τους Προμηθευτές και πώς μπορεί να επωφεληθεί μια Επιχείρηση από την ανάπτυξη Συνέργειας, η Ανάλυση Αξίας για τα σημαντικά Προϊόντα (Value Analysis), το Κόστος του Κύκλου Ζωής του Υλικού, η Αξιολόγηση της Οικονομικής Κατάστασης των Προμηθευτών με ειδικούς Αριθμοδείκτες, οι επιπτώσεις των μεταβολών της Συναλλαγματικής Ισοτιμίας στο Κόστος του Υλικού, το Οικονομικό και Λειτουργικό Audit του τμήματος Προμηθειών, η Εφαρμογή της Στατιστικής στην Αξιολόγηση Προμηθευτών, η Αριστοποίηση Αποθέματος και τέλος οι κυριότεροι 10 Δείκτες Αποδοτικότητας των Προμηθειών και οι σχετικές Αναφορές Λειτουργίας Προμηθειών.

2. ΤΟΜΕΑΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ

Στον τομέα της Αποθήκης παρουσιάζονται όλες οι καλές Πρακτικές, ώστε να μπορούν τα Στελέχη να διαχειρίζονται το Απόθεμα, τον Εξοπλισμό, το Χώρο, το Προσωπικό και τις Παραγγελίες των Πελατών με αποτελεσματικότερο τρόπο, ώστε ταυτόχρονα με την βελτίωση του Επιπέδου Εξυπηρέτησης του Πελάτη, να επιτυγχάνεται και μείωση του κόστους, μέσω της αύξησης της Παραγωγικότητας, της Αριστοποίησης του Αποθέματος και της καλύτερης αξιοποίησης του Χώρου

Η προστιθέμενη Αξία του Σεμιναρίου αυτού, έγκειται στο ότι δίνονται άνευ κόστους στους συμμετέχοντες, αποδοτικά Εργαλεία σε μορφή Εφαρμογών Excel με Mακροεντολές, με τα οποία μπορούν να βελτιώσουν τη Λειτουργία της Αποθήκης όπως:

  • Εργαλεία για την ABC Ανάλυση Υλικών, Προμηθευτών και Πελατών
  • Ειδική Εφαρμογή για την ορθή Χωροθέτηση των Υλικών
  • Εφαρμογή για Βέλτιστη Διαχείριση των Αποθεμάτων
  • Εργαλεία για τη Μέτρηση της Παραγωγικότητας στην Παραλαβή, στο Picking και στη Διανομή
  • Εργαλεία για την Οικονομική τεκμηρίωση του απαιτούμενου Εξοπλισμού
  • Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Λειτουργίας, Παραγωγικότητας και Οικονομικής Απόδοσης Αποθήκης

Συμπεριλαμβάνονται Ασκήσεις Εφαρμογής - Case Studies επίλυσης Προβλημάτων Οργάνωσης της Αποθήκης. Παράδειγμα Case Study και τη λύση του μπορείτε να βρείτε εδώ.

3. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ - ΔΙΑΝΟΜΗ

Για τη Διαχείριση των Αποθεμάτων γίνεται Εργαστήριο (workshop) Εφαρμογής σύγχρονων Πρακτικών και Διαδικασιών με άνευ κόστους Λογισμικό για την αποδοτική Διαχείριση των Αποθεμάτων. Με την Εφαρμογή των Εργαλείων αυτών και με online υποστήριξη, οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να επιτύχουν θεαματική Μείωση του ύψους των Αποθεμάτων και να μειώσουν δραστικά το Κόστος Διαχείρισης, βελτιώνοντας παράλληλα το επίπεδο Εξυπηρέτησης των Πελατών. Η σπουδαιότητα του σεμιναρίου αυτού, προκύπτει από το γεγονός ότι όπου εφαρμόζονται επιτυχημένα Συστήματα Διαχείρισης Αποθεμάτων, επιτυγχάνεται Μείωση Αποθεμάτων άνω του 30% με ταυτόχρονη Βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του Πελάτη (Customer Service Level - CLS).

Θα παρουσιαστούν οι σύγχρονες Πρακτικές στο θέμα της Αριστοποίησης της Διανομής των Προϊόντων (RFID, GIS) και στην επιτυχημένη επίλυση των Προβλημάτων Διαχείρισης Παραγγελιών όπως όταν π.χ.: Πελάτες που ζητούν Παραγγελίες ασήμαντης Αξίας και τίθεται η ανάγκη να καθορισθεί η ελάχιστη Ποσότητα Παραγγελίας Πελάτη ή ακόμη σε τι Τιμές πρέπει να προωθείται με Προσφορές ένα Προϊόν που δεν κινείται αρκετά, μαζί με τα Εργαλεία Υπολογισμού που παρέχονται άνευ επιπλέον κόστους.

Περισσότερα




Περισσότερα

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Θα εξοικειωθούν με τη Μεθοδολογία Έρευνας Αγοράς σε διεθνές επίπεδο προκειμένου να διασφαλίζονται κατά τον καλύτερο τρόπο τόσο το χαμηλότερο δυνατό Κόστος όσο και η βέλτιστη Ποιότητα.
  • Θα είναι σε θέση να μειώσουν τα Κόστη Προμηθειών εφαρμόζοντας Τεχνικές, οι οποίες παρουσιάζονται εμπλουτισμένες με Παραδείγματα και Case Studies όπως:
    • Προσέγγιση Ολικού Κόστους
    • Value Analysis για τη Μείωση του Κόστους
    • Ολικό Κόστος χρόνου ζωής Προϊόντος
  • Έτσι θα εκτιμούν όλες τις διαστάσεις του Κόστους Προμηθειών (πέραν της τιμής αγοράς).
  • Θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν Πρακτικές και Εργαλεία σχεδιασμένα από την Εταιρεία μας που θα τους δοθούν δωρεάν για να αξιολογούν τους Προμηθευτές.
  • Θα βοηθηθούν στην εξάσκηση των διαπραγματευτικών τους δεξιοτήτων, όπου με Role Playing και Case Studies καθορίζονται οι Κόκκινες Γραμμές, οι Στόχοι και η BATNA (Best Alternativeto a Negotiated Agreement) για επιτυχημένες Αγορές και σύναψη αμοιβαίως επωφελών Συμβάσεων με Προμηθευτές.
  • Θα εξοικειωθούν με την ορολογία των INCOTERMS προκειμένου να διασφαλίσουν την ακριβή εκτέλεση Συμβολαίων εισαγωγών αποφεύγοντας παρανοήσεις και αμφιλεγόμενες ερμηνείες.
  • Θα κατανοήσουν τους 10 κυριότερους Δείκτες και τις απαιτούμενες αναφορές (Reporting) της Λειτουργίας των Προμηθειών.
  • Θα χρησιμοποιήσουν ένα δυναμικό Εργαλείο για τη λήψη αποφάσεων όταν προσφέρονται εκπτώσεις Κλίμακας ή όταν τίθενται ζητήματα συναλλαγματικών διαφορών και διακυμάνσεων.
  • Θα εξοικειωθούν με τους τρεις κρίσιμους Οικονομικούς Δείκτες για την Αξιολόγηση της φερεγγυότητας των Προμηθευτών.
  • Θα βελτιώσουν το επίπεδο εξυπηρέτησης των Πελατών και θα αυξήσουν τα γυρίσματα Αποθεμάτων μέσω εξειδικευμένου Λογισμικού που εμπεριέχει Μοντέλα Πρόβλεψης και Αριστοποίησης Αποθεμάτων που έχει αναπτύξει η Εταιρεία μας και παρέχεται στους συμμετέχοντες άνευ κόστους.








ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
Νικόλαος Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών και Ελληνικών Επιχειρήσεων (MOTOR OIL, CIBA - GEIGY κ.α), με μεγάλη εμπειρία σε εκπαιδεύσεις σε θέματα Παραγωγής και Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Έχει διοικήσει συμβουλευτικά Έργα Αναδιοργάνωσης, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων, Έργα Αξιολόγησης και Βελτίωσης της Ποιότητας και της Αποδοτικότητας των γραμμών Παραγωγής μεγάλων επιχειρήσεων όπως η BIC VIOLEX και η TOSOH της MITSUBISHI.



Δρ. Αθανάσιος Μπίκος, Business Consultant ειδικευμένος στη βελτιστοποίηση των διεργασιών διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας με πολυετή εμπειρία, σε Συστήματα Οργάνωσης Προμηθειών, ERP, MRPII, WMS και Paperless Office. Επίσης, διαθέτει σημαντική εμπειρία στο Project Management και στην Εφαρμογή Αρχών Συνεχούς Βελτίωσης (Lean Manufacturing principles) στον Παραγωγικό και στον Διοικητικό Τομέα (Lean Administration).

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Κόστος Συμμετοχής

900 ευρώ.

Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%

Επιδότηση ΛΑΕΚ

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.

Περιλαμβάνονται

- Εγχειρίδιο "Πιστοποίηση Στελέχους Εφοδιαστικής Αλυσίδας"
- Παρουσίαση του σεμιναρίου, σε ηλεκτρονική μορφή
- Τα Εργαλεία που αναφέρονται παραπάνω
- Βεβαίωση Παρακολούθησης
- Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Περισσότερα

Δήλωση Συμμετοχής

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο κάντε κλικ παρακάτω στην αντίστοιχη πόλη διεξαγωγής για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341 Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ζήλη Δημητριάδη.


Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα: 26, 27 & 28 Νοεμβρίου
Stratos Vassilkos Hotel
Applied Professional Training (APT)
Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος 145 65 | Τηλ. 210 81 43 341 | Fax 211 800 1004
www aptraining gr
apt (at) aptraining (dot) gr
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου