Αρχειοθήκη ιστολογίου

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

Εκπαίδευση Στελεχών Προμηθειών - Αθήνα/Θεσσαλονίκη

Στους συμμετέχοντες θα δoθούν τα εξής: Ολοκληρωμένη εφαρμογή Ολικού Κόστους, Εφαρμογή για Αριστοποίηση Αποθεμάτων, Διαχείριση Προμηθευτών, Αξιολόγηση Εκπτώσεων, Αξιολόγηση Προμηθευτών, Σύνδεση Έργων με Προμήθειες, Cash Flow και Εργαλείο Αξιοποίησης Συναλλαγματικής Ισοτιμίας.

Σεμινάριο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Αθήνα: Τρίτη 3 Ιουλίου 2018 (09:30-17:00), Stratos Vassilikos
Θεσσαλονίκη: Πέμπτη 12 Ιουλίου 2018 (09:30-17:00), Grand Hotel Palace


Στο σεμινάριο αυτό αποτυπώνεται με δομημένο και κατανοητό τρόπο, με Ασκήσεις και Παραδείγματα, η Οργάνωση του Τομέα των Προμηθειών και οι διεθνώς καθιερωμένες πρακτικές για τη Μείωση Κόστους και βελτίωση της Ποιότητας των αγοραζομένων υλικών – υπηρεσιών και είναι βασισμένο στα πιο σύγχρονα Συστήματα Έρευνας Αγοράς και Αξιολόγησης Προμηθευτών και Προσφορών.
Παρουσιάζονται Μεθοδολογίες και Εργαλεία όπως: Η προσέγγιση του Ολικού Κόστους, οι Σύγχρονες Στρατηγικές σχέσεων με τους Προμηθευτές και πώς μπορεί να επωφεληθεί μια Επιχείρηση από την Ανάπτυξη Συνέργειας, η Ανάλυση Αξίας για τα σημαντικά Προϊόντα (Value Analysis), το Κόστος του Κύκλου Ζωής του Υλικού, η Αξιολόγηση της Οικονομικής Κατάστασης των Προμηθευτών με ειδικούς Αριθμοδείκτες, οι επιπτώσεις των μεταβολών της Συναλλαγματικής Ισοτιμίας στο Κόστος του Υλικού, το Οικονομικό και Λειτουργικό Audit του τμήματος Προμηθειών, η εφαρμογή της Στατιστικής στην Αξιολόγηση Προμηθευτών, η Αριστοποίηση Αποθέματος και τέλος οι κυριότεροι 10 Δείκτες Αποδοτικότητας των Προμηθειών και οι σχετικές Αναφορές Λειτουργίας Προμηθειών.

Τι θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες

  • Θα εξοικειωθούν με τη μεθοδολογία έρευνας αγοράς σε διεθνές επίπεδο προκειμένου να διασφαλίζονται κατά τον καλύτερο τρόπο τόσο το χαμηλότερο δυνατό Κόστος όσο και η βέλτιστη Ποιότητα.
  • Θα είναι σε θέση να μειώσουν τα Κόστη Προμηθειών εφαρμόζοντας Τεχνικές, οι οποίες παρουσιάζονται εμπλουτισμένες με Παραδείγματα και Case Studies όπως:
    • Προσέγγιση Ολικού Κόστους
    • Value Analysis για τη Μείωση του Κόστους
    • Ολικό Κόστος χρόνου ζωής Προϊόντος
    Έτσι θα εκτιμούν όλες τις διαστάσεις του Κόστους Προμηθειών (πέραν της τιμής αγοράς).
  • Θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν Πρακτικές και Εργαλεία σχεδιασμένα από την εταιρεία μας που θα τους δοθούν δωρεάν για να αξιολογούν τους Προμηθευτές:
    • ABC Analysis
    • Ιστογράμματα
    • Διαγράμματα Ελέγχου (Control Charts)
  • Θα βοηθηθούν στην εξάσκηση των διαπραγματευτικών τους δεξιοτήτων, όπου με Role Playing και Case Studies καθορίζονται οι Κόκκινες Γραμμές, οι στόχοι και η BATNA (Best Alternative to a Negotiated Agreement) για επιτυχημένες αγορές και σύναψη αμοιβαίως επωφελών Συμβάσεων με Προμηθευτές.
  • Θα εξοικειωθούν με την ορολογία των INCOTERMS προκειμένου να διασφαλίσουν την ακριβή εκτέλεση συμβολαίων εισαγωγών αποφεύγοντας παρανοήσεις και αμφιλεγόμενες ερμηνείες.
  • Θα βελτιώσουν το επίπεδο εξυπηρέτησης των Πελατών και θα αυξήσουν τα γυρίσματα Αποθεμάτων μέσω εξειδικευμένου λογισμικού που εμπεριέχει Μοντέλα Πρόβλεψης και Αριστοποίησης Αποθεμάτων που έχει αναπτύξει η εταιρία μας και παρέχεται στους συμμετέχοντες Δωρεάν.
  • Θα κατανοήσουν τους 10 κυριότερους Δείκτες και τις απαιτούμενες Αναφορές (Reporting) της λειτουργίας των Προμηθειών.
  • Θα χρησιμοποιήσουν ένα δυναμικό Εργαλείο για τη λήψη αποφάσεων όταν προσφέρονται εκπτώσεις κλίμακας ή όταν τίθενται ζητήματα συναλλαγματικών διαφορών και διακυμάνσεων.
  • Θα εξοικειωθούν με τους τρεις κρίσιμους Οικονομικούς Δείκτες για την αξιολόγηση της φερεγγυότητας των Προμηθευτών.

Ενότητες Σεμιναρίου

1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

  • Διαδικασίες, Οδηγίες, Απαιτούμενα Αρχεία-Εγχειρίδια
  • Σχέσεις με Προμηθευτές
  • Έρευνα Αγοράς - Global Sourcing
  • Δημιουργία και Διαχείριση Βάσης Προμηθευτών
  • Οργανωτική Δομή Τομέα Προμηθειών
  • Βελτίωση υφισταμένων Διαδικασιών με τη μεθοδολογία SIPOC (Supplier, Input, Process, Output)

2. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ

  • Κρίσιμα σημεία σε μια σύμβαση
  • Η Διαχείριση των Claims (Ποινικές Ρήτρες)
  • Η Διαχείριση των Συμβάσεων Έργων

3. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ

  • Προσέγγιση Ολικού Κόστους (Total Cost Approach)
  • Ανάλυση Αξίας (Value Analysis)
  • Κόστος Κύκλου ζωής του Προϊόντος
  • Κρίσιμα σημεία για τη μείωση κόστους προμηθειών

4. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ

  • Διαδικασία και Εργαλεία Αξιολόγησης Προμηθευτών
  • Αξιολόγηση Προσφορών
  • Αξιολόγηση βάσει του Ολικού Κόστους
  • Αξιολόγηση παρεχόμενων Εκπτώσεων

5. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ

  • Άριστη Ποσότητα Παραγγελίας
  • Συστήματα Προβλέψεων
  • Σημείο Αναπαραγγελίας, χρήση MRP
  • Ομαδοποίηση παραγγελιών

6. ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ

  • Προετοιμασία, Συνήθη σφάλματα
  • Μεθοδολογία ΒΑΤΝΑ, win to win
  • Κλείσιμο συμφωνίας - Role Playing

7. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

  • Audit τμήματος Προμηθειών - Προμηθευτών
  • Οι 10 κορυφαίοι Δείκτες Αποδοτικότητας Προμηθειών
  • Το Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Προμηθειών
  • Σχέση Προμηθειών με άλλα τμήματα

Κόστος Συμμετοχής: 480 Ευρώ

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο Fax 210.62.15.421 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής. Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο info (at) abpm (dot) gr ή επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220.
Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
Α.Φ.Μ./Δ.Ο.Υ.:
ΤΗΛ.: FAX: E-mail:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
1.
2.
3.
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου

Κωδ.Σεμ.SM
Επιλέξτε Πόλη:
[ ] Αθήνα: 3/7, [ ] Θεσσαλονίκη: 12/7

Εισηγητής
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών και ελληνικών επιχειρήσεων (MOTOR OIL, CIBA - GEIGY, TOSOH κα.) με μεγάλη εμπειρία σε εκπαιδεύσεις και σε θέματα παραγωγής & εφοδιαστικής αλυσίδας ως διευθυντικό στέλεχος παραγωγής, παράλληλα έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα έργα αναδιοργάνωσης. Επίσης έχει διοικήσει συμβουλευτικά Έργα για την αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας και της αποδοτικότητας των γραμμών παραγωγής μεγάλων επιχειρήσεων όπως η BIC VIOLEX και η TOSOH της MITSUBISHI.



Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www abpm gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210.62.15.220

Περιλαμβάνονται:
- To Εγχειρίδιο "Εκπαίδευση Στελεχών Προμηθειών"
- Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
- Ολοκληρωμένη εφαρμογή υπολογισμού Ολικού Κόστους Προμήθειας
- Ολοκληρωμένη εφαρμογή σε Excel για την Αριστοποίηση των Αποθεμάτων
- Βάση δεδομένων σε Access για τη Διαχείριση Πληροφοριών Προμηθευτών
- Εφαρμογή σε Excel για την Αξιολόγηση Εκπτώσεων
- Εφαρμογή σε Excel για την Αξιολόγηση Προμηθευτών
- Εργαλείο Αξιοποίησης Συναλλαγματικής Ισοτιμίας για την Αξιολόγηση Προσφορών Προμηθευτών
- Εφαρμογή σύνδεσης Έργων με Προμήθειες Υλικών, Υπηρεσιών και Διαχείρισης Cash Flow
- Ένα έτος δωρεάν υποστήριξη σε θέματα του σεμιναρίου

Επιδότηση ΛΑΕΚ:
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ. Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών:
Αθήνα:
Τετάρτη 27 Ιουνίου

Θεσσαλονίκη:
Παρασκευή 6 Ιουλίου

Copyright (c) 2018 Advanced Business Process Management
Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Οικονομικού Σχεδιασμού των Επιχειρήσεων, στην Οργάνωση των Οικονομικών Υπηρεσιών, στον Επιχειρησιακό Ανασχεδιασμό και σε έργα Αναδιοργάνωσης των Επιχειρήσεων που συμπεριλαβάνουν και τον τομέα των Logistics και ιδιαιτέρως των Προμηθειών. Έχει υλοποιήσει περισσότερα από 150 σεμινάρια Προμηθειών που έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη των Επιχειρήσεων που προαναφέρθηκαν.

Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος, 145 65 | Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421
info (at) abpm (dot) gr | www abpm gr

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρία μας παρακαλώ κάντε click εδώ, ή στείλτε ένα e-mail στο info (at) abpm (dot) gr με τίτλο "REMOVE ME"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου