Στους συμμετέχοντες δίνονται δωρεάν: Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Αποθήκης, Εργαλεία για την ABC Ανάλυση Υλικών, Προμηθευτών & Πελατών, Εφαρμογές για την ορθή χωροθέτηση των υλικών και τη Βέλτιστη Διαχείριση των Αποθεμάτων, Εργαλεία για τη Μέτρηση της Παραγωγικότητας, Εργαλείο Ελέγχου Ακρίβειας Αποθέματος που βασίζεται σε μικρό δείγμα δεδομένων, καθώς και Case Studies επίλυσης προβλημάτων οργάνωσης της Αποθήκης. | | | Σεμινάριο Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΥ Αθήνα: Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018 (09:30-17:00), Ξενοδοχείο Stratos Vassilikos Θεσσαλονίκη: Τρίτη 10 Ιουλίου 2018 (09:30-17:00), Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace
Το σεμινάριο έχει στόχο να εκπαιδεύσει πρακτικά τους Αποθηκάριους, ώστε να εφαρμόζουν τους κανόνες λειτουργίας μιας σύγχρονης αποθήκης βελτιώνοντας τις διαδικασίες παραλαβής, τοποθέτησης, ετοιμασίας παραγγελιών, απογραφής, καθώς και ευπρεπισμού και ασφάλειας της αποθήκης. Η εφαρμογή των κανόνων σύγχρονης Οργάνωσης και Λειτουργίας της αποθήκης θα βελτιώσει την αξιοποίηση του χώρου, τον προγραμματισμό των Εργασιών, την παραγωγικότητα όλων των Λειτουργιών, τη σωστή επικοινωνία με το Λογιστήριο και τα λοιπά τμήματα, την ακρίβεια αποθεμάτων, την ταχύτητα και τη συνέπεια στην εξυπηρέτηση των Πελατών, με ταυτόχρονη μείωση του Κόστους Λειτουργίας.
Με Εργαλεία και Ασκήσεις βοηθά τους εκπαιδευόμενους να εντοπίσουν δυσλειτουργίες και να καθορίσουν στόχους για συνεχή βελτίωση.
Ενότητες Σεμιναρίου
- ΠΑΡΑΛΑΒΗ: Προγραμματισμός, Προετοιμασία χώρου, Επιλογή τρόπου δειγματοληψίας, Έλεγχος υλικού, Διαχείριση ελαττωματικών παραλαβών.
CASE STUDY 1: Υπολογισμός Παραγωγικότητας στην παραλαβή - ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ: Καθορισμός γεωγραφικών θέσεων για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, Εργαλεία σε Excel για την τοποθέτηση των υλικών με βάση την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Πρακτικά παραδείγματα εφαρμογών.
CASE STUDY 2: Τοποθέτηση Υλικών με βάση δεδομένη κυκλοφοριακή ταχύτητα. - ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ & ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ: Επίλυση προβλημάτων Διαχείρισης Παραγγελιών, Διαχείριση Εκτάκτων Παραγγελιών, Επικοινωνία με το Credit Control, Καθορισμός ελάχιστης ποσότητας παραγγελίας, Διαχείριση κατά ζώνες ή κατά τμήματα. Επιλογή της καταλληλότερης μεθόδου ανά περίπτωση.
CASE STUDY 3: Επιλογή της κατάλληλης μεθόδου ετοιμασίας παραγγελιών. - ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ: Προετοιμασία απογραφής και διαφοροποίηση της συχνότητας, ανάλογα με την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Εφαρμογή σύγχρονης τεχνολογίας που βελτιώνει την ταχύτητα, το κόστος και την ακρίβεια των απογραφών.
- Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: Ασφάλεια κατά τη Διαχείριση των υλικών, Κανόνες Υγείας και Ασφάλειας για το προσωπικό με βάση την νομοθεσία, Σήματα, Εξοπλισμός και ατομικά μέτρα προστασίας. Ανάλυση κινδύνων και προστασία της Αποθήκης.
- Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΥ: Ο Αποθηκάριος ως Manager πρώτης γραμμής, Υποκίνηση και Ανάπτυξη εργαζομένων, Επίλυση προβλημάτων, Επικοινωνία μέσα και έξω από την Εταιρεία.
- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ: Ακρίβεια Αποθεμάτων, Μείωση Αποθέματος & Ελλείψεων, Βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης Πελατών, Εργαλεία-Πρακτικές. Πόσο επιβαρύνεται το Προϊόν όσο παραμένει στην αποθήκη.
CASE STUDY 4: Καθορισμός άριστης Ποσότητας Παραγγελίας, Σημείου Αναπαραγγελίας & Αποθέματος Ασφάλειας. - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ LAYOUT ΑΠΟΘΗΚΗΣ: Τεχνικά & Οικονομικά Κριτήρια για την επιλογή του συστήματος αποθήκευσης και του λοιπού εξοπλισμού, Υπολογισμός απαιτούμενου χώρου, Επιλογή κατάλληλου Layout και Υπολογισμοί των απαιτήσεων σε χώρους Παραλαβής, Αποθήκευσης, Χώρου Picking, Κενών Παλετών, Γραφείων κλπ. Συστήματα WMS, Συστήματα Bar Code και Συστήματα RFID.
CASE STUDY 5: Μείωση Λαθών Παραγγελιών Πελατών - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ - ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ - ΑΝΑΦΟΡΕΣ: Προγραμματισμός Εργασιών Αποθήκης - Απολογισμός. Εργαλείο Προγραμματισμού Εργασιών. Πώς μετράται η Παραγωγικότητα ανθρώπων, Εξοπλισμού, Χώρου. Εργαλεία για την αυτόματη μέτρηση. Δείκτες Λειτουργικής Απόδοσης, Οικονομικοί Δείκτες, Προϋπολογισμός – Απολογισμός Αποτελεσμάτων Αποθήκης, Ολοκληρωμένα Συστήματα Αναφορών.
CASE STUDY 6: Πρόγραμμα Εργασιών Αποθήκης CASE STUDY 7: Μέτρηση Παραγωγικότητας Αποθήκης Σε ποιούς απευθύνεταιΤο σεμινάριο απευθύνεται στα στελέχη Αποθηκών και όλους όσους θέλουν να εξοικειωθούν με τη λειτουργία της σύγχρονης Αποθήκης. Κόστος Συμμετοχής: 480 Ευρώ Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857 ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣΓια τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο Fax 210.62.15.421 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής. Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο info (at) abpm (dot) gr ή επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη. ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
| ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ: | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: | Α.Φ.Μ./Δ.Ο.Υ.: | ΤΗΛ.: | FAX: | E-mail: | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ | 1. | 2. | 3. | Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου | Κωδ.Σεμ.SM | Επιλέξτε Πόλη: [ ] Αθήνα: 6/7, [ ] Θεσσαλονίκη: 10/7 | | | | | Εισηγητής Μιχάλης Τσάκωνας, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, απόφοιτος ΜΒΑ του Πανεπιστήμιου Sunderland με 20 ετή επαγγελματική εμπειρία στην λειτουργία της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και της Εξυπηρέτησης Πελατών σε Πολυεθνικές και Ελληνικές Εταιρείες (Avon cosmetics, Lavipharm, κ.α.). Διαθέτει πολυετή εμπειρία στους τομείς της Οργάνωσης Αποθήκης, Προγραμματισμού Αποθεμάτων, Διαχείρισης Παραγγελιών, Πιστωτικού Ελέγχου καθώς και στην βελτιστοποίηση των Συστημάτων Διαχείρισης Πελατών (CRM) Σύμβουλος Διαχείρισης σε Ευρωπαϊκά Συγχρηματοδοτούμενα έργα για λογαριασμό Eλληνικών και Ευρωπαϊκών Λιμένων στον τομέα των Logistics και της ορθής Περιβαλλοντικής Διαχείρισης. Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www abpm gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210.62.15.220 | Περιλαμβάνονται: - To Εγχειρίδιο "H Εκπαίδευση του Αποθηκάριου" - Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή - Εργαλεία για την ABC ανάλυση Υλικών, Προμηθευτών & Πελατών - Ειδική εφαρμογή για την ορθή χωροθέτηση των υλικών - Εφαρμογή για τη Βέλτιστη Διαχείριση των Αποθεμάτων - Εργαλείο Προγραμματισμού Εργασιών - Εργαλεία για τη Μέτρηση της παραγωγικότητας στην παραλαβή, στο picking και στη διανομή - Εργαλείο Ελέγχου Ακρίβειας Αποθέματος που βασίζεται σε μικρό δείγμα δεδομένων - Ολοκληρωμένο Σύστημα αναφορών λειτουργίας και οικονομικής απόδοσης αποθήκης - Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου | Επιδότηση ΛΑΕΚ: Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ. Λήξη προθεσμίας υποβολής των δικαιολογητικών: Αθήνα: Παρασκευή 29 Ιουνίου Θεσσαλονίκη: Τετάρτη 4 Ιουλίου | | | | Copyright (c) 2018 Advanced Business Process Management
| | Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING. Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο. Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος, 145 65 | Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421 info (at) abpm (dot) gr | www abpm gr Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ, ή στείλτε ένα e-mail στο info (at) abpm (dot) gr με τίτλο "REMOVE ME" | | |
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου