Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τρίτη 5 Ιουνίου 2018

Σεμινάριο Οργάνωσης Καθημερινότητας Αθήνα/Θεσσαλονίκη

AQS Advanced Quality Services Ltd.
Academy of Applied Management
Σεμινάριο Οργάνωση Καθημερινότητας & Βελτίωση Παραγωγικότητας Στελεχών
Σεμινάρια | Υπηρεσίες | Στελεχιακό Δυναμικό | Πελάτες
Σεμινάριο
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ
Βελτίωση Παραγωγικότητας Στελεχών
Αθήνα: Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018 (09:30-17:00), Ξενοδοχείο Stratos Vassilikos
Θεσσαλονίκη: Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018 (09:30-17:00), Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace

Το καινοτόμο αυτό σεμινάριο δεν εξαντλείται σε κανόνες και οδηγίες αλλά παρουσιάζει με οργανωμένο τρόπο Σύγχρονες Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για τη Διαχείριση της συνεχούς ροής των εισερχομένων Πληροφοριών και των ποικίλων απαιτήσεων της Καθημερινότητας, ώστε να επιτύχουμε βελτίωση του τρόπου καθορισμού Προτεραιοτήτων, αναβάθμιση της Εσωτερικής Επικοινωνίας, Οργάνωση των Αναθέσεων με καθορισμό προθεσμιών και μηχανισμούς Ελέγχου υλοποίησης. Κατά συνέπεια οδηγούμαστε σε σημαντική βελτίωση στη Διαχείριση του χρόνου, σε απαλλαγή από το stress και τελικά σε θεαματική αύξηση της Παραγωγικότητας.

Παρουσιάζουμε για τον σκοπό αυτό, μεταξύ των άλλων, τις δύο παγκοσμίως σημαντικότερες μεθοδολογίες για τον Ποιοτικό Προγραμματισμό και την Αποδοτική Διαχείριση της Καθημερινότητας:

  1. Μεθοδολογία σύνδεσης Εβδομαδιαίου Προγραμματισμού με Στόχους, Έργα και Διαδικασίες, διευθετώντας το επείγον, το σημαντικό, το μη σημαντικό και το μη επείγον με οργανωμένο τρόπο, του Stephen Covey, κορυφαίου στον κόσμο σε θέματα Άσκησης ηγεσίας, συγγραφέα του Βιβλίου "7 συνήθειες των Εξαιρετικά Επιτυχημένων ανθρώπων".
  2. Μεθοδολογία David Allen, ο οποίος στο Σύστημα "Getting Things Done", μετατρέπει την καθημερινότητα σε οργανωμένες ροές πληροφοριών και δράσεων με αποτέλεσμα θεαματική αύξηση της Παραγωγικότητας.

Επειδή όπως το θέτει ο D. Allen, είναι αδύνατον να διαχειριστείς στόχους και δράσεις, εάν η καθημερινότητα βρίσκεται εκτός ελέγχου, απαιτείται η σύνθεση και των δύο προσεγγίσεων σε ένα ενιαίο σύστημα.

Παράλληλα, με βιωματικές ασκήσεις οι συμμετέχοντες θα συνειδητοποιήσουν την καταστροφική συνέπεια των συνηθειών που μειώνουν την απόδοση μας (όπως π.χ. το να μην θέτουμε Προτεραιότητες ή το να διακόπτουμε μια εργασία και να αρχίζουμε κάποια άλλη) και θα ασκηθούν στην αλλαγή των συνηθειών αυτών με αυτές που αυξάνουν την αποτελεσματικότητά μας.

Επίσης, παρουσιάζονται Εργαλεία που έχει αναπτύξει η Εταιρεία μας και Εφαρμογές σε Tablets / Smartphones για την υλοποίηση όλων των παραπάνω. Ιδιάιτερα σημαντικό είναι το ότι με τα Εργαλεία αυτά μπορούμε να μετρήσουμε την Αποδοτικότητα μέσα από ειδικούς Δείκτες, που συνδέονται με τις προτεραιότητες και την φιλοσοφία του Time matrix του Covey, καθώς ότι δεν μετριέται, δεν μπορεί να βελτιωθεί.

Δείτε περισσότερα...

ΔΩΡΕΑΝ E-book
Η AQS σας προσφέρει εντελώς δωρεάν το εγχειρίδιο του σεμιναρίου "Οικονομικά για μη Οικονομικούς" σε μορφή ebook (pdf). Δείτε περισσότερα εδώ.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα ανεξαιρέτως τα Στελέχη κάθε Επιχείρησης ή Οργανισμού, που αναζητούν τρόπους για τη βελτίωση της Οργάνωσης του Χρόνου και των Εργασιών τους, της επικοινωνίας, των αναθέσεων, την απαλλαγή από το Stress και την Άσκηση Ελέγχου, που οδηγούν στην αύξηση της Παραγωγικότητας των ιδίων αλλά και του τμήματός τους.

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,24% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ.

Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.:
Για το σεμινάριο της Αθήνας: Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018
Για το σεμινάριο της Θεσσαλονίκης: Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.


ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο fax 210 6216990 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής.
Εναλλακτικά, επιλέξτε forward (μην κάνετε reply), συμπληρώστε και στείλτε την στο aqs (at) aqs (dot) gr, ή επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ - ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ
ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Α.Φ.Μ. Δ.Ο.Υ.
ΤΗΛ. FAX E-MAIL
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
1.
2.
3.
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου
Κωδ.Σεμ.SM

Επιλέξτε Πόλη:
[ ] Αθήνα: Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018 (09:30-17:00)
[ ] Θεσσαλονίκη: Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018 (09:30-17:00)

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Θα εξοικειωθούν με τον τρόπο και τα Εργαλεία καθορισμού των Προτεραιοτήτων σε ένα εξαιρετικά αποδοτικό Σύστημα Προγραμματισμού.
  • Θα εξοικειωθούν με το Σύστημα David Allen, μεσω του οποίου οργανώνεται ο καταιγισμός των Πληροφοριών και των υποχρεώσεων της Καθημερινότητας πράγμα που συμβάλλει στην απαλλαγή από το Stress και στη βελτίωση της Ποιότητας και της Παραγωγικότητας των Εργασιών με χρήση ειδικών Εφαρμογών.
  • Θα έχουν στη διάθεσή τους Ειδικές Λίστες Ελέγχου ως Εργαλεία Προσωπικής Βελτίωσης για τη Διαχείριση Συγκρούσεων, την Ανάθεση Αρμοδιοτήτων, το Coaching, τη Διαχείριση του Stress κλπ.
  • Θα εξοικειωθούν με τη χρήση σύγχρονης Τεχνολογίας και Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διαχείριση της Καθημερινότητας.
  • Θα μπορούν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις διακοπές στην Εργασία.
  • Θα οργανώνουν Επιτυχημένες και Αποδοτικές Συσκέψεις.
  • Θα καθιερώσουν συνήθειες που βελτιώνουν θεαματικά την Παραγωγικότητα (Διαχειριση Τηλεφώνου, Ε-mails, Αναθέσεις, Υπομνήσεις, Διαχείριση Δύσκολων Ανθρώπων).
  • Θα συνειδητοποιήσουν την τεράστια δύναμη της Επικέντρωσης σε ένα πράγμα κάθε φορά αντί της πολυδιάσπασης.
  • Θα είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν την Αναβλητικότητα.
  • Θα έχουν τη δυνατότητα να εφαρμόσουν όλα τα Συστήματά Διαχείρισης Χρόνου και Καθημερινότητας μέσω Εφαρμογών σε Φορητές Συσκευές, Tablets και Smartphones.
  • Τέλος θα αναπτύξουν ένα ολοκληρωμένο Project Προσωπικής Βελτίωσης Διαχείρισης Χρόνου και πλήρους απαλλαγής από τo Stress και επομένως εντυπωσιακής βελτίωσης της Παραγωγικότητας.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Α. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

  • Η έννοια της Παραγωγικότητας, η μέτρηση και η βελτίωση της
  • Η Διευθέτηση όλων των Εισερχομένων Πληροφοριών (Fax, Τηλέφωνα, Εmail, Προφορικές Εντολές)
  • Η βελτίωση της Επικοινωνίας ως παράγοντας καλύτερης Διαχείρισης του Χρόνου
  • Πώς γίνεται ο Διαχωρισμός: Αρχειοθέτηση, Ανάθεση - Υλοποίηση - Επανεξέταση στο μέλλον - Καθορισμός επόμενου βήματος (Σύστημα David Allen GTD: Getting Things Done)
  • Ο καθορισμός προτεραιοτήτων και ο δομημενος τρόπος Επίλυσης Προβλημάτων
  • Οι Βέλτιστες Πρακτικές για τον Εβδομαδιαίο - Ημερήσιο Προγραμματισμό (Σύστημα Covey)
  • Συστηματική Διαχείριση Συσκέψεων
  • Σύστημα Υπομνήσεων για την παρακολούθηση των εκκρεμοτήτων
  • Σύστημα Αναφορών - Έλεγχος - Βελτιώσεις
  • Η σύνθεση όλων των ανωτέρω σε Ενιαίο Σύστημα

Β. ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ - ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝΤΑΙ

  • Η Διαχείριση του Stress: Πώς εντοπίζονται τα αίτια και πώς θεραπεύονται
  • Πρακτικές Ασκήσεις Απαλλαγής απο το Stress
  • H Φιλοσοφία Win – Win και η Διαχείριση των Συγκρούσεων
  • Πώς αντιμετωπίζεται η αναβλητικότητα
  • Πώς αντιμετωπίζονται οι «Ληστές» του Χρόνου - Πώς αντιμετωπίζεται η σπατάλη του Χρόνου
  • Ποιές ειναι οι καλές πρακτικές στη Διαχείριση του Χρόνου
  • Αυτοαξιολόγηση και Βελτίωση στην κατανομή του Εργασιακού Χρόνου
  • Η Λογική της Ανάθεσης και πώς την ενισχύουμε - Πώς γίνεται η ανάθεση Εργασιών και πώς παρακολουθείται
  • Πώς το Coaching συμβάλλει καθοριστικά στη βελτίωση της Παραγωγικότητας και στην απαλλαγή από το Stress
  • Η Επικέντρωση σε ένα πράγμα κάθε φορά
  • Η αναζήτηση του ριζικού αιτίου των προβλημάτων, συντελεί στην αυξημένη Παραγωγικότητα

Γ. Η ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ

  • Πρόσβαση στα αρχεία σας από παντού
  • Η Διαχείριση των Αναθέσεων
  • Αναφορές και Διαχείριση Εκκρεμοτήτων
  • Σύγχρονα Συστήματα ενημέρωσης αυτόματης ειδοποίησης πορείας Εκκρεμοτήτων
  • Εφαρμογή Διαχωρισμού σε Επείγοντα - Μη Επείγοντα, Σημαντικά Επείγοντα - Σημαντικά Μη Επείγοντα
  • Εργαλεία Διαχείρισης Εργων
  • Εφαρμογή σε Excel για την ανάπτυξη του Προσωπικού Project για τη βελτιωση της Διαχείρισης Χρόνου, την πλήρη απαλλαγή από το Stress και την Βελτίωση της Παραγωγικότητας
  • Εφαρμογές Tablet
    • Οι 20 σημαντικότερες Εφαρμογές σε Tablet/Smartphone
    • Προϋπολογισμός & Αναφορές
    • Διαχείριση Δραστηριοτήτων - Διεργασιών
    • Παρουσίαση Προϊόντων & Διαχείριση Παραγγελιών
    • Διαχείριση Ευκαιριών
    • Διαχείριση Ημερολογίου, Επαφών, E-mails, Σημειώσεων

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 480 Euro

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 20%.

Περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου "Οργάνωση Καθημερινότητας - Βελτίωση Παραγωγικότητας Στελεχών"
  • H παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία - Εφαρμογές που υποστηρίζουν τα παραπάνω
  • Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας

Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, με case studies που διαμορφώνονται με δεδομένα της εταιρείας σας.

Εισηγητής Επόμενα Σεμινάρια Η εταιρεία μας

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος,
Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών επιχειρήσεων, με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα έργα αναδιοργάνωσης στα οποία συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας της Οργάνωσης της Καθημερινότητας, και της βελτίωσης της Παραγωγικότητας των στελεχών Επιχειρήσεων περιλαμβανομένης και της Διοίκησης.

GDPR Auditing
8-6-18, Αθήνα - 6-6-18, Θεσσαλονίκη

Εκπαίδευση Executive Secretary
11 & 12-6-2018, Αθήνα -
6 & 7-6-2018, Θεσσαλονίκη

Η Advanced Quality Services Ltd.-Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, με 25ετή παρουσία στην Ελληνική Αγορά, έχει υλοποιήσει μεγάλο αριθμό - άνω των 1.000 - σημαντικών συμβουλευτικών έργων σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις και έχει εκπαιδεύσει άνω των 25.000 στελεχών με μια επαναληψιμότητα των εταιρειών που συμμετέχουν στα σεμινάριά μας της τάξεως του 60%. Ενδεικτικό πελατολόγιo.

ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ

AQS
Published by Advanced Quality Services Ltd. - Copyright (c) 2018. All rights reserved.
Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210 6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail aqs (at) aqs (dot) gr
www aqs gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου