Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2024

=?windows-1253?Q?=D4=E7=EB=E5=F6=F9=ED=E9=EA=DE =C5=EE=F5=F0=E7=F1=DD=F4?= =?windows-1253?Q?=E7=F3=E7 =D0=E5=EB=E1=F4=FE=ED?=

globalgreece logo

Online ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση

Πελατών

Δηλώστε Συμμετοχή
 

18 & 19/12/2024 17:00-21:00

Το εκπαιδευτικό αυτό σεμινάριο περιλαμβάνει τις βασικές και αναγκαίες δεξιότητες για τους υπεύθυνους εξυπηρέτησης πελατών σε επιχειρήσεις, οργανισμούς αλλά και σε call centers.

Καλύπτει βασικές αρχές τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών και επικοινωνίας και βοηθάει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν επαγγελματική προσέγγιση στην διαχείριση της τηλεφωνικής επικοινωνίας με τους πελάτες.

Θα αναβαθμίσει καίριες τεχνικές επικοινωνίας συμπεριλαμβανο-μένων της τεχνικής των ερωτήσεων, της ενεργητικής ακρόασης, του ελέγχου της τηλεφωνικής κλήσης και του ορθού χειρισμού παραπόνων. Το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να διαπρέψετε επαγγελματικά σαν υπεύθυνος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών.

 

Στόχοι:

Να κατανοήσουμε πόσο σημαντικό είναι να χειριζόμαστε αποτελεσματικά ανθρώπους και προβλήματα. Να μάθουμε να απαντάμε πλήρως και αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών. Να μάθουμε να χειριζόμαστε δύσκολους πελάτες και παράπονα αποτελεσματικά.

Θεματολογία  |   Σε Ποιους Απευθύνεται  |   Εισηγητής  |   Τοποθεσία  |   Ημ. Διεξαγωγής  |   Τιμή

Θεματολογία

  • Εξυπηρέτηση πελατών

  • Πελατοκεντρική κουλτούρα

  • Κατανόηση των αναγκών των πελατών

  • Η συμπεριφορά κάνει τη διαφορά

  • Το τηλέφωνο σύμμαχος η εχθρός

  • Η εισερχόμενη/εξερχόμενη τηλεφωνική κλήση

  • Κάνουμε τον πελάτη να αισθάνεται σημαντικός

  • Χτίσιμο πρώτης καλής εντύπωσης (rapport)

  • Επικοινωνία

    • Πως κερδίζουμε τη μάχη με τις λέξεις

    • Φωνή

    • Ενεργητική ακρόαση

  • Τα 4 βήματα της συνομιλίας με τον πελάτη

  • Η τεχνική των ερωτήσεων

  • «Φροντίζουμε» τον πελάτη

  • Χειρισμός διαφόρων κλήσεων.

    • Η μεταβίβαση της κλήσης

    • Πολλαπλες κλήσεις

    • Χειρισμός παραπόνων, γιατί είναι διαφορετικά απο τις αντιρρήσεις

    • Χειρισμός θυμωμένων, αγανακτισμένων, ή/και εξοργισμένων πελατών

  • Απαγορευμένες φράσεις στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση.

  • Οι δέκα συμβουλές για επτυχημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών.

Μεθοδολογία

Μείγμα θεωρητικής και πρακτικής (ασκήσεις, Role-plays, κλπ.) εκπαίδευσης (20/80) ώστε να επιτυγχάνεται η αυθόρμητη συμμετοχή στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες των συμμετεχόντων.

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

Υπευθύνους εξυπηρέτησης πελατών που χειρίζονται εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη των τμημάτων Marketing , Πωλήσεων, Logistics , Εξυπηρέτησης Πελατών και Τεχνικής Εξυπηρέτησης καθώς και σε στελέχη Διαφημιστικών εταιρειών και εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων αλλά και γενικότερα σε όλους όσους έρχονται σε επαφή με τους πελάτες.

Τιμή

195 (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού ηλεκτρονικού οδηγού, καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα.

Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 150 ευρώ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

professional looking man giving a presentation

Εισηγητής

 

Ντέμη Μωραϊτου B.A. C.A.M.

 

Έχει σπουδάσει Επικοινωνία-Διαφήμιση και Μarketing. Eίναι πιστοποιημένη Gestalt in Organizations Practitioner και έχει Δίπλωμα στον Ελληνικό Πολιτισμό. Έχει Μaster στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια στην Ελλάδα και την Κύπρο. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία ως Σύμβουλος Επιχειρησιακής Επικοινωνίας & Management για πλήθος επιχειρήσεων. Είναι εκπαιδεύτρια ενηλίκων για στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών σε ποικίλους φορείς εκπαίδευσης στην Ελληνική και Αγγλική Γλώσσα. Έχει δουλέψει επί σειρά ετών για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς στην Ελλάδα και το Εξωτερικό.
 

 

Χώρος Διεξαγωγής

 

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom, που έχει την δυνατότητα πλήρους διαδραστικότητας, πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων & αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

 

Ημέρα Διεξαγωγής

 

Τετάρτη 18 & 

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου

17.00-21.00

 

Διάρκεια:

8 ώρες

 

 

 

 

Το σεμινάριο θα διαρκέσει 8 ώρες, κατανεμημένες σε 2 ημέρες με δύο διαλλείματα των 10’

Δηλώστε Συμμετοχή
 

Εξειδικευμένες υπηρεσίες στήριξης και ανάπτυξης της εξωστρέφειας

Έρευνα Ξένων Αγορών

Έρευνα
Ξένων Αγορών

Υπηρεσίες Δικτύωσης

Υπηρεσίες
Δικτύωσης

Εξαγωγική Συμβουλευτική

Εξαγωγική
Συμβουλευτική

Εξαγωγική Βιβλιοθήκη

Εξαγωγική
Βιβλιοθήκη

Υπηρεσίες Εκπαίδευσης

Υπηρεσίες
Εκπαίδευσης

Μάθετε Περισσότερα
 

Β.Κωνσταντίνου 35,

Επανομη Θεσσαλονίκης 57500

Τηλ: +30 2310436625

Email: info@globalgreece.gr

Facebook Twitter LinkedIn

Το μήνυμα αυτό στάλθηκε στη διεύθυνση:  xourmouziadis.sinerg@blogger.com

 

Αν επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον παρόμοια e-mails παρακαλούμε απαντήστε / reply με την λέξη UNSUBSCRIBE στο θέμα ή κάντε click EΔΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου