Φθηνότερη στην Αθήνα η Peugeot. Φθηνότερη συνολικά η Hyundai για αλλαγή στα τακάκια. Ακριβότερη η VW και στις 5 περιοχές. Στην Θεσ/νίκη θα πληρώσω τα περισσότερα, στην Λάρισα τα λιγότερα.
Μικρομεσαίο SUVμε ιταλική φινέτσα και επιδόσεις που υποστηρίζουν την σπορ εμφάνιση. Η τετρακίνητη Plug-Inέκδοση των 280 ίππων καίει «σαν σκούτερ», 2 λτ./100 χλμ. η κατανάλωση στην πόλη. Η κουπέ σχεδίαση και η μπαταρία του υβριδικού συστήματος περιορίζουν τους χώρους του, πορτμπαγκάζ 385 λτ.
Με 650 ίππους από τις αρχές του 2025 η κορυφαία σπορ έκδοση GT. 0-100 σε 3,5 δλ. και αυτονομία 450 χλμ. από μπαταρία 84 kWh. Ανασχεδιασμένο τιμόνι και νέες τεχνολογικές προσθήκες. Σπορ και ικανό σε στροφές, άνετο και πολιτισμένο στην ρύθμιση Normal.
Βρίσκεται σε διαδικασία δοκιμών στη Σουηδία. Η νέα πλατφόρμα AMG.EA θα αποτελέσει τη βάση του. Τετρακίνητο με περισσότερους από 1.000 ίππους. Κουπέ και δυναμική σχεδίαση.
Καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση. Οι βλάβες στο αυτόματο κιβώτιο αργούν να έρθουν, όμως κοστίζουν. Τα παλιότερα αυτόματα κιβώτιο έβγαζαν βλάβες, που πλέον ανήκουν στο παρελθόν.
Προσοχή, μην δώσεις ποτέ λεφτά αν δεν έχει εκτελωνιστεί! Στην αντιπροσωπεία θα δεις τι service έχουν γίνει και τα πραγματικά χιλιόμετρα. Προτίμησε κάθετες μονάδες με φανοποιό και ηλεκτρολόγο για έλεγχο μεταχειρισμένου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου