Αρχειοθήκη ιστολογίου

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2024

Στο νέο τεύχος που κυκλοφορεί 5 Δοκιμές και 2 Συγκριτικά / Τι συμφέρει και τι όχι στο leasing

Αν δεν βλέπεις αυτό το email κάνε κλικ εδώ
ΝΕΟ autoagora MAGAZINE

ΝΕΟ autoagora MAGAZINE

Το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό που αναλύει τις λεπτομέρειες!

Citroen C3 1.2 Puretech 100 PS: Με χαμηλή τιμή και μεγάλους χώρους

Αποδίδει την μεγαλύτερη ροπή στην κατηγορία με 205 Nm
Οι χώροι στην καμπίνα είναι πάνω από το μέσο της κατηγορίας ενώ είναι το καλύτερο για ψηλούς επιβάτες στα πίσω καθίσματα
Διαθέτει μεγάλο ρεζερβουάρ 44 λίτρων που είναι από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία και έχει αυτονομία 880 χλμ.
Έχει ωραίο σχεδιασμό και είναι το ψηλότερο στην κατηγορία του με 19,7 εκατοστά απόσταση από το έδαφος
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το σχεδιασμένο από λευκή κόλλα χαρτί Citroen C3 1.2 Puretech 100 PS

Read

Δοκιμή Ford Puma 125 PS: Κορυφαία κατανάλωση σε πόλη & ταξίδι

Με τη χαμηλότερη κατανάλωση της κατηγορίας και στην πόλη και στο ταξίδι!
Έχει και το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (536 λτ.).
Είναι σβέλτο στον δρόμο, έχει και 8 χρόνια εγγύηση.
Με υπερπλήρη στάνταρ εξοπλισμό και πολύ ανταγωνιστική τιμή.

Read

Συστήματα ασφαλείας: Δουλεύουν πάντα ή γίνονται επικίνδυνα;

Αν κάνεις λίγο αριστερά για να περάσει μηχανή, σε τραβάει απότομα στη μέση της λωρίδας.
Αυτόματο φρενάρισμα: Μπορεί να διαβάσει λάθος και να φρενάρει μόνο του.
Από την άλλη, μια φορά θα τα χρειαστείς και τότε θα σε σώσουν.
Μήπως γίνονται πιο «απρόσεκτοι» οι νέοι οδηγοί, επειδή θα βασίζονται στα ηλεκτρονικά;

Read

Hyundai i10 N-Line 79 PS: Αστικός ήρωας

Έχει «φρέσκο» design και διαστάσεις για να ελίσσεσαι στα στενά της πόλης.
Το εσωτερικό είναι μοντέρνο και εργονομικό, θα χωρέσουν 4 ενήλικες.
Ο κινητήρας των 79 ίππων είναι «ζωντανός» και καίει 5,8 λτ/100 χλμ.
Παρά το μέγεθός του, είναι στιβαρό στο δρόμο, με σπορτίφ συμπεριφορά.

Read

To Ibiza «πατάει» το αδερφό Polo και είναι και 3.300 ευρώ φθηνότερο

Με 115 άλογα και 3.300 ευρώ φθηνότερο το Ibiza, 20 άλογα λιγότερα και 5-άρι σασμάν για το Polo
Aπογοητευτικό φρενάρισμα για το Polo, θέλει 5 μέτρα πάνω από το μέσο όρο για να σταματήσει
Υψηλότερη αίσθηση απτής ποιότητας στο Polo, ίδια εγγύηση (4 χρόνια) με το «αδερφό» Ibiza
Βασίζονται στο ίδιο πάτωμα και είναι εξίσου ευρύχωρα για τα δεδομένα της κατηγορίας

Read

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου