ΝΕΟ autoagora MAGAZINEΤο μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό που αναλύει τις λεπτομέρειες!
| | | | | | |  | Συστήματα ασφαλείας: Δουλεύουν πάντα ή γίνονται επικίνδυνα; | Αν κάνεις λίγο αριστερά για να περάσει μηχανή, σε τραβάει απότομα στη μέση της λωρίδας. Αυτόματο φρενάρισμα: Μπορεί να διαβάσει λάθος και να φρενάρει μόνο του. Από την άλλη, μια φορά θα τα χρειαστείς και τότε θα σε σώσουν. Μήπως γίνονται πιο «απρόσεκτοι» οι νέοι οδηγοί, επειδή θα βασίζονται στα ηλεκτρονικά; | Read  | | |  | Hyundai i10 N-Line 79 PS: Αστικός ήρωας | Έχει «φρέσκο» design και διαστάσεις για να ελίσσεσαι στα στενά της πόλης. Το εσωτερικό είναι μοντέρνο και εργονομικό, θα χωρέσουν 4 ενήλικες. Ο κινητήρας των 79 ίππων είναι «ζωντανός» και καίει 5,8 λτ/100 χλμ. Παρά το μέγεθός του, είναι στιβαρό στο δρόμο, με σπορτίφ συμπεριφορά. | Read  | | |  | To Ibiza «πατάει» το αδερφό Polo και είναι και 3.300 ευρώ φθηνότερο | Με 115 άλογα και 3.300 ευρώ φθηνότερο το Ibiza, 20 άλογα λιγότερα και 5-άρι σασμάν για το Polo Aπογοητευτικό φρενάρισμα για το Polo, θέλει 5 μέτρα πάνω από το μέσο όρο για να σταματήσει Υψηλότερη αίσθηση απτής ποιότητας στο Polo, ίδια εγγύηση (4 χρόνια) με το «αδερφό» Ibiza Βασίζονται στο ίδιο πάτωμα και είναι εξίσου ευρύχωρα για τα δεδομένα της κατηγορίας | Read  | | | | | |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου