Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020

Σεμινάρια SAP και Effective Manager's Toolkit

H AQS διοργανώνει με ιδιαίτερη επιτυχία τα τελευταία χρόνια τα συνεχώς εμπλουτιζόμενα σεμινάρια:
1. "SAP για Αρχάριους" στις 23 & 24 Νοεμβρίου με φυσική παρουσία στην Αθήνα στο ξενοδοχείο Crowne Plaza και ηλεκτρονικά στις 26 & 27 Νοεμβρίου μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα και
2. "Effective Manager's Toolkit" στις 10 Δεκεμβρίου ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.
Δείτε περισσότερα
AQS Advanced Quality Services Ltd.
Academy of Applied Management

Σεμινάριο:
SAP για Αρχάριους

Σεμινάριο:
Effective Manager's Toolkit


SAP για Αρχάριους

23 & 24 Νοεμβρίου 2020 (09:30 - 17:00)
Αθήνα (Crowne Plaza Hotel, Μιχαλακοπούλου 50)

26 & 27 Νοεμβρίου 2020 (09:30 - 17:00)
Live Online Training (Διαδικτυακή Εκπαίδευση)

Με το Σεμινάριο αυτό δίνεται η δυνατότητα στους συμμετέχοντες:
  1. Να εξοικειωθούν με τη φιλοσοφία Δόμησης και Λειτουργίας του Συστήματος SAP, τη χρηστικότητα, τη λειτουργικότητα και τα πλεονεκτήματα της εφαρμογής του σε σχέση με άλλα Συστήματα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων και τέλος μέσω αυτού να αποκτήσουν τη δυνατότητα περαιτέρω βελτίωσης των Διαδικασιών που υποστηρίζει.
  2. Να σχηματίσουν άποψη για το πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του Συστήματος σε καίριες Λειτουργίες / Διευθύνσεις του Οργανισμού τους, όπως η Διαχείριση της Λογιστικής, της Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Πωλήσεις / Προμήθειες / Αποθήκη / Παραγωγή / Διανομή), των Ανθρωπίνων Πόρων, των Σχέσεων με Πελάτες και Προμηθευτές, καθώς και να αντιληφθούν πώς οι ανάγκες αυτής της Διαχείρισης υποστηρίζονται από σχετικά υποσυστήματα Αναφορών, ασκούμενοι σε βασικές Transactions (Καταχωρήσεις - Αναφορές) των περιοχών αυτών.
  3. Να αντιληφθούν την αναγκαιότητα πιστής εφαρμογής των Διαδικασιών, καθώς το SAP δεν επιτρέπει αποκλίσεις στην τήρησή τους, αλλά και την παρακολούθηση της Απόδοσής τους μέσω Αναφορών και κατάλληλων Δεικτών.
Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής στο Online σεμινάριο, θα γίνεται καταγραφή, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή). Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους. Το Σεμινάριο, απευθύνεται σε όλα τα Στελέχη των Επιχειρήσεων που δεν είναι επαρκώς εξοικειωμένα με το Σύστημα SAP που έχει εγκατασταθεί στην Επιχείρηση ή στον Οργανισμό που εργάζονται.





Δήλωση Συμμετοχής


ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

ΗΜΕΡΑ 1

Α. Εισαγωγή

Β. Κατηγοριοποίηση Δεδομένων

ΗΜΕΡΑ 2

Α. Εισαγωγή στα Οικονομικά Υποσυστήματα του SAP (FINANCIALS)

Β. Εισαγωγή στα Υποσυστήματα Εφοδιαστικής του SAP (LOGISTICS)

Γ. Εισαγωγή στα Υποσυστήματα Διαχείρισης Ανθρώπινων Πόρων του SAP (HUMAN RESOURCES) και στα λοιπά Συστήματα και Εφαρμογές του SAP (CRM, SRM, BUSINESS OBJECTS, BW)




Κόστος Συμμετοχής: 585€
Για τη συμμετοχή στο ζωντανό διαδικτυακό σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%, δηλαδή το κόστος ανέρχεται σε 439€.
Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 20%
Το Σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής:
Αθήνα 16/11/2020, Live Online Training 16/11/2020



Effective Manager's Toolkit

10 Δεκεμβρίου 2020 (09:30 - 17:00)
Live Online Training (Διαδικτυακή Εκπαίδευση)



Η εταιρεία μας κλείνοντας 28 χρόνια συνεχούς και δημιουργικής προσφοράς Συμβουλευτικών Υπηρεσιών οργάνωσης και εκπαίδευσης Στελεχών, διοργανώνει το νέο κορυφαίο της Σεμινάριο «EFFECTIVE MANAGER'S TOOLKIT» και προσφέρει στην αγορά το σύνολο των Εργαλείων της, που χρησιμοποίησε για το Σχεδιασμό και την Υλοποίηση Έργων Ανάπτυξης Πωλήσεων και Οργάνωσης Επιχειρήσεων σε πάνω από 500 Επιχειρήσεις.

Τα Εργαλεία αυτά, παρέχουν στα στελέχη τα απαραίτητα πρακτικά εφόδια, για να λειτουργήσουν αποδοτικά και ανταγωνιστικά.
Ο αριθμός των Εργαλείων είναι εξαιρετικά μεγάλος και καλύπτει όλες τις περιοχές της Επιχείρησης, ενώ ένα σύνολο Πινάκων Ελέγχου «ακτινογραφεί» κάθε πτυχή της Λειτουργίας της, ώστε να εντοπίζονται τα σημεία προς βελτίωση. Όλοι οι Πίνακες Ελέγχου είναι σε μορφή Excel, ώστε μετά τη συμπλήρωσή τους να έχουμε δυνατότητα συγκεντρωτικών αποτελεσμάτων και γραφημάτων.
Θα γίνει εφαρμογή των Εργαλείων αυτών με απλές ασκήσεις, αφού προηγηθεί για κάθε τομέα σύντομη ερμηνεία.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής στο Online σεμινάριο, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή).

Μετά το σεμινάριο, εντός διμήνου, κατόπιν συνεννοήσεως θα υπάρξει 4ώρο online σεμινάριο χωρίς πρόσθετο κόστος, ώστε να επιλυθούν τυχόν απορίες από την εφαρμογή τους.
Επιπλέον Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν, χωρίς πρόσθετο κόστος, επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις - διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους και κάνοντας προσαρμογές των Εργαλείων για να προσαρμοζονται στις ειδικές απαιτήσεις τους.



Δήλωση Συμμετοχής


ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  1. Business Planning
  2. Διαχείριση Έργων
  3. Παραγωγή - Υπηρεσίες
  4. Προμήθειες - Αποθέματα - Αποθήκη
  5. Οικονομικά - Μείωση Κόστους
  6. Πωλήσεις - Marketing
  7. Προσωπική Ανάπτυξη
  8. HRM - Διοικητικά







Κόστος Συμμετοχής: 500€

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 20%
Το Σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής:
Live Online Training 30/11/2020


Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997.
Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.
Published by Advanced Quality Services Ltd. - Copyright (c) 2020. All rights reserved.
Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210 6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail aqs (at) aqs (dot) gr
www aqs gr


Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου