Αρχειοθήκη ιστολογίου

Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2020

Σεμινάριο Paperless Office

APT
Σεμινάρια     Εισηγητές     Εταιρεία     Επικοινωνία
PAPERLESS OFFICE

Το σεμινάριο υλοποιείται με φυσική παρουσία στην Αθήνα στις 17 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Crowne Plaza και στη Θεσσαλονίκη 12 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Grand Hotel Palace. Παράλληλα υλοποιείται και ηλεκτρονικά στις 19 Νοεμβρίου μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

 
Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα: Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020
(9:30 - 17:00)
Crowne Plaza Hotel, Μιχαλακοπούλου 50
 
Δήλωση Συμμετοχής
Θεσσαλονίκη: Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020
(9:30 - 17:00)
Grand Hotel Palace, Μοναστηρίου 305
 
Δήλωση Συμμετοχής
Live Online Training: Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020
(9:30 - 17:00)

Στα δια ζώσης σεμινάρια μας, στα ξενοδοχεία, ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα ξεπερνάει τους 7, για λόγους προστασίας της υγείας των παρευρισκομένων.
Ως εκ τούτου με τη συμπλήρωση του παραπάνω αριθμού θέσεων, δεν θα είναι δυνατή πλέον η δήλωση συμμετοχής.

Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για τη Διαχείριση της συνεχούς ροής των εισερχομένων Πληροφοριών και των ποικίλων απαιτήσεων της καθημερινότητας, ώστε να επιτύχουμε βελτίωση του τρόπου καθορισμού προτεραιοτήτων, αναβάθμιση της Εσωτερικής Επικοινωνίας και Οργάνωση των Αναθέσεων με καθορισμό προθεσμιών και μηχανισμούς Ελέγχου υλοποίησης.
Με τον τρόπο αυτόν οδηγούμαστε σε σημαντική Βελτίωση στη Διαχείριση του Χρόνου και τελικά σε αύξηση της Παραγωγικότητας.

Σύμφωνα, μάλιστα, με έρευνα της McKinsey, τα Στελέχη αφιερώνουν κατά μέσο όρο 1,8 ώρες την ημέρα για αναζήτηση και συλλογή Πληροφοριών. Αυτό δείχνει πόσο σημαντικό είναι να έχουμε αποτελεσματικούς τρόπους Διαχείρισης και σύγχρονα Εργαλεία, ώστε να μειωθεί δραστικά αυτός ο Χρόνος.

Παρουσιάζονται επίσης Εφαρμογές που συγχρονίζονται με Tablets/Smartphones, με τις οποίες διαχειριζόμαστε Επιχειρηματικές Λειτουργίες, Έγγραφα, Επαφές, Ημερολόγια, Εκκρεμότητες, Αναθέσεις, Ευκαιρίες, Επικοινωνία με Πελάτες κλπ, που οδηγούν σε ένα «Paperless Office", βελτιώνοντας σε μεγάλο βαθμό την Ποιότητα και την Παραγωγικότητα της Λειτουργίας του Στελέχους.

Για την μέτρηση της παραγωγικότητας χρησιμοποιούνται Εργαλεία, με τα οποία αποτυπώνεται η Αποδοτικότητα της Λειτουργίας του γραφείου, με χρήση Δεικτών για την Εξέλιξη των Εκκρεμοτήτων και των Projects, καθώς και την Αξιοποίηση του Χρόνου με βάση το Time Matrix του Stephen Covey και το Σύστημα 5S για την ευταξία του γραφείου.

Το Σεμινάριο αυτό, θα αποτελέσει ακόμη σημαντικότερο βοήθημα στις περιπτώσεις που ο Οργανισμός έχει διάσπαρτα Γεωγραφικά Σημεία, όπου αναπτύσσονται Επιχειρησιακές Δράσεις ή έχει καθιερώσει για τους Συνεργάτες του διαφόρων Επιπέδων Σύστημα Τηλεργασίας.

Ταυτοχρόνως με την διαμόρφωση των κατάλληλων υποδομών δημιουργείται ένα virtual Δίκτυο, μέσω του οποίου όλοι οι Συνεργάτες επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω Internet όπως ακριβώς συμβαίνει με τα εσωτερικά τηλέφωνα και το Δίκτυο ενός γραφείου.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής στο Online σεμινάριο, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή)

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

Περισσότερα

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Απευθύνεται σε όλα τα Στελέχη, από τη Γραμματέα Διεύθυνσης ως τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τον Ελεύθερο Επαγγελματία, που θέλουν να μειώσουν την «εσωτερική» γραφειοκρατία, να αυξήσουν την ταχύτητα διακίνησης των Πληροφοριών, να βελτιώσουν την Ποιότητα του Management και να αυξήσουν την Αποτελεσματικότητά τους.

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Οι συμμετέχοντες θα μπορούν:

     
  • Να εξοικειωθούν με Εφαρμογές που διευκολύνουν την εσωτερική Επικοινωνία
  • Να γνωρίσουν σύγχρονους τρόπους για τη Διαχείριση της Πληροφορίας και των Εκκρεμοτήτων
  • Να βελτιώσουν Δομές και τρόπους Αρχειοθέτησης ώστε να μην χάνεται Χρόνος
  • Να είναι σε θέση να αξιοποιούν Tablets / Smartphones για όλες τις Λειτουργίες της Επιχείρησης
  • Να ενημερωθούν για τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους συγχρονισμού και τους πιο Ασφαλείς τρόπους Διακίνησης Αρχείων, ώστε να έχουν πρόσβαση σε αυτά από οποιοδήποτε σημείο και από οποιοδήποτε Μέσο
  • Να εξασφαλίσουν μία ομαλή ροή στην εργασία των συνεργατών που εργάζονται με τηλεργασία σε διάφορα Γεωγραφικά σημεία
  • Να ξεναγηθούν στις σημαντικότερες Εφαρμογές (αρκετές διατίθενται άνευ κόστους) που αυξάνουν με εντυπωσιακό τρόπο την Παραγωγικότητα
  • Να κάνουν χρήση Εργαλείων που έχει σχεδιάσει η Εταιρεία μας και θα τους δοθούν άνευ κόστους
  • Να εφαρμόσουν με σχετικό Case Study την μεθοδολογία David Allen για θεαματική Βελτίωση στη Διαχείριση του Χρόνου και στη Βελτίωση της Παραγωγικότητας




ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Α. Εισαγωγικά

Β. Υποδομές και Cloud

Γ. Εργαλεία

Δ. Κανόνες και Διαδικασίες



Αναλυτικά οι ενότητες του σεμιναρίου





ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ
Παναγιώτης Σταθόπουλος

ΙΤ Manager, με 25ετή εμπειρία στον Σχεδιασμό και Εφαρμογή Συστημάτων Πληροφορικής με έμφαση στο IT Security και στη Προστασία των Δεδομένων. Παράλληλα αναλαμβάνει την υλοποίηση ενεργειών προώθησης με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (Πιστοποιημένος για το Google Adwords) και την ανάπτυξη και εφαρμογή Βάσεων Δεδομένων και ηλεκτρονικών Εργαλείων στα έργα που αναλαμβάνει η Εταιρεία. Επίσης διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία σε εκπαιδευτικά σεμινάρια Οργάνωσης Γραφείου όπως "Paperless Office", "Office Operations Excellence". Πιστοποιημένος Data Protection Officer (DPO).

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Κόστος Συμμετοχής

Κόστος Συμμετοχής:
340 ευρώ.
Για τη συμμετοχή στο ζωντανό διαδικτυακό σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%, δηλαδή το κόστος ανέρχεται στα 255€.

Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%

Επιδότηση ΛΑΕΚ

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.

Περιλαμβάνονται - Εγχειρίδιο του Σεμιναρίου "Paperless Office", σε ηλεκτρονική μορφή
- Παρουσίαση του σεμιναρίου, σε ηλεκτρονική μορφή
- Ασκήσεις που θα χρησιμοποιηθούν στο σεμινάριο
- Για καθημερινή Εφαρμογή στο γραφείο δίνονται:
  • Εργαλείο Προγραμματισμού και Παρακολούθησης Έργων
  • Εργαλείο Βελτίωσης της Διαχείρισης Χρόνου
  • Εργαλείο ABC Analysis
  • Εργαλείο Time Matrix του Stephen Covey
  • Εργαλείο Επίλυσης Προβλημάτων
  • Εργαλείο Λήψης Αποφάσεων
  • Εργαλείο Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
- Βεβαίωση Παρακολούθησης
- Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
- On line υποστήριξη επί ένα έτος
Περισσότερα

Δήλωση Συμμετοχής

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο κάντε κλικ στις παρακάτω επιλογές:
Στην αντίστοιχη πόλη διεξαγωγής για συμμετοχή με φυσική παρουσία ή στο Live Online Training για συμμετοχή στη διαδικτυακή εκπαίδευση, για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341 Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ζήλη Δημητριάδη.

Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα:
17 Νοεμβρίου

Crowne Plaza Hotel
Δήλωση Συμμετοχής
Θεσσαλονίκη:
12 Νοεμβρίου

Grand Hotel Palace
Δήλωση Συμμετοχής
Live Online Training:
19 Νοεμβρίου

Applied Professional Training (APT)
Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος 145 65 | Τηλ. 210 81 43 341 | Fax 211 800 1004
www aptraining gr
apt (at) aptraining (dot) gr
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου