Αρχειοθήκη ιστολογίου

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020

Σεμινάρια Management Reporting και Εκπαίδευση του Αποθηκάριου

Abpm Advanced Business
Process Management
Σεμινάρια     Εισηγητές     Εταιρεία     Επικοινωνία
H Abpm διοργανώνει τα σεμινάρια:

1. "Management Reporting" με φυσική παρουσία στην Αθήνα στο ξενοδοχείο Crowne Plaza στις 13 Νοεμβρίου και στη Θεσσαλονίκη στο ξενοδοχείο Grand Hotel Palace στις 10 Νοεμβρίου. Παράλληλα υλοποιείται και ηλεκτρονικά, μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, στις 20 Νοεμβρίου.

2. "Η Εκπαίδευση του Αποθηκάριου" με φυσική παρουσία στην Αθήνα στο ξενοδοχείο Crowne Plaza στις 23 Νοεμβρίου και ηλεκτρονικά, μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, στη 1 Δεκεμβρίου.

Management Reporting
Management Reporting


Δήλωση Συμμετοχής

Για εγγραφή στο σεμινάριο επιλέξτε:

Αθήνα
13/11


Θεσσαλονίκη
10/11


Live Online Training
20/11



Αθήνα: 13 Νοεμβρίου 2020 (09:30 - 17:00) Crowne Plaza Hotel
Θεσσαλονίκη: 10 Νοεμβρίου 2020 (09:30 - 17:00) Grand Hotel Palace
Live Online Training: 20 Νοεμβρίου 2020 (09:30 - 17:00)

Στα δια ζώσης σεμινάρια μας, στα ξενοδοχεία, ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα ξεπερνάει τους 7, για λόγους προστασίας της υγείας των παρευρισκομένων.
Ως εκ τούτου με τη συμπλήρωση του παραπάνω αριθμού θέσεων, δεν θα είναι δυνατή πλέον η δήλωση συμμετοχής.

Στο Σεμινάριο αυτό αναλύονται όλες οι απαραίτητες Οικονομικές και Λειτουργικές Αναφορές και οι Δείκτες Αποδοτικότητας ενός Οργανισμού, σε όλα τα Επίπεδα Διοίκησης, παρέχοντας και κατάλληλα Εργαλεία σε Excel με όλα τα απαραίτητα γραφήματα.

Επιπλέον, επειδή και η παρακολούθηση της Εξέλιξης των πάσης φύσεως Projects (όπως το Marketing Plan, η Εγκατάσταση ERP κλπ.) είναι σημαντική για την Επιτυχία των Επιχειρηματικών στόχων, αφού όλοι οι στόχοι τελικώς αναλύονται σε Έργα που αποτελούν προϋπόθεση για την επίτευξή τους, η εταιρεία μας έχει αναπτύξει ένα πολύ λειτουργικό Εργαλείο παρακολούθησης Projects που δίδεται δωρεάν στους συμμετέχοντες και παρέχει αυτόματα την Αναφορά εξέλιξης όλων των επί μέρους Projects.

Επίσης, με τις πρακτικές και τα Εργαλεία που θα παρουσιαστούν, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις βελτιώνοντας την Απόδοση της Επιχείρησης, ενώ μέσω Case Studies προτείνονται κάθε φορά οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες με βάση τα δεδομένα των Αναφορών.

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν τα δεδομένα μιας Επιχείρησης για την οποία θα καταρτισθεί το ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών και Δεικτών σε Excel, δομημένο σε Επίπεδα (Δείκτες Top Management που αναλύονται σε Δείκτες των επί μέρους Τομέων), ώστε να διασαφηνισθεί ο τρόπος επιλογής των κατάλληλων Δεικτών και Αναφορών και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της συγκεκριμένης Επιχείρησης.

Όλα τα παραπάνω Εργαλεία, δίνονται άνευ επιπλέον κόστους στους συμμετέχοντες, ενώ παρέχεται και online υποστήριξη προσαρμογής στον δικό τους Οργανισμό.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής στο Online σεμινάριο, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή).

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Α. Χρηματοοικονομικός Τομέας

Β. Τομέας Πωλήσεων

Γ. Τομέας Λειτουργιών

Δ. Τομέας HR

Ε. Αριθμοδείκτες

ΣΤ. Έλεγχος Αποκλίσεων

Ζ. Διορθωτικές Ενέργειες

Δείτε Περισσότερα

Η Εκπαίδευση του Αποθηκάριου
Η Εκπαίδευση του Αποθηκάριου

Αθήνα: 23 Νοεμβρίου 2020 (09:30 - 17:00) Crowne Plaza Hotel
Live Online Training: 1 Δεκεμβρίου 2020 (09:30 - 17:00)

Στα δια ζώσης σεμινάρια μας, στα ξενοδοχεία, ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα ξεπερνάει τους 7, για λόγους προστασίας της υγείας των παρευρισκομένων.
Ως εκ τούτου με τη συμπλήρωση του παραπάνω αριθμού θέσεων, δεν θα είναι δυνατή πλέον η δήλωση συμμετοχής.

Το Σεμινάριο έχει στόχο να εκπαιδεύσει πρακτικά τους Αποθηκάριους, ώστε να εφαρμόζουν τους κανόνες λειτουργίας μιας σύγχρονης αποθήκης βελτιώνοντας τις διαδικασίες παραλαβής, τοποθέτησης, ετοιμασίας παραγγελιών, απογραφής, καθώς και ευπρεπισμού και ασφάλειας της αποθήκης. Η εφαρμογή των κανόνων σύγχρονης οργάνωσης και λειτουργίας της αποθήκης θα βελτιώσει την αξιοποίηση του χώρου, τον προγραμματισμό των εργασιών, την παραγωγικότητα όλων των λειτουργιών, τη σωστή επικοινωνία με το λογιστήριο και τα λοιπά τμήματα, την ακρίβεια αποθεμάτων, την ταχύτητα και τη συνέπεια στην εξυπηρέτηση των πελατών, με ταυτόχρονη μείωση του κόστους λειτουργίας.

Με εργαλεία και ασκήσεις βοηθά τους εκπαιδευόμενους να εντοπίσουν δυσλειτουργίες και να καθορίσουν στόχους για συνεχή βελτίωση.

Το σεμινάριο απευθύνεται στα στελέχη Αποθηκών και όλους όσους θέλουν να εξοικειωθούν με τη λειτουργία της σύγχρονης Αποθήκης.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής στο online σεμινάριο, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή).

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  1. Παραλαβή
  2. Τοποθέτηση Υλικών
  3. Ετοιμασία & Διανομή Παραγγελιών Πελατών
  4. Απογραφές
  5. Η Ασφάλεια Λειτουργίας
  6. Ο Ρόλος του Αποθηκάριου
  7. Διαχείριση Αποθεμάτων
  8. Εξοπλισμός και Layout Αποθήκης
  9. Προγραμματισμός - Παραγωγικότητα - Αναφορές



Δήλωση Συμμετοχής

Για εγγραφή στο σεμινάριο επιλέξτε:

Αθήνα
23/11

Live Online Training
1/12


Δείτε Περισσότερα

Πληροφορίες
Πληροφορίες
Κόστος για κάθε σεμινάριο: 480€
Για τη συμμετοχή στο ζωντανό διαδικτυακό σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%,
δηλαδή το κόστος ανέρχεται σε 360€.

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται.


Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 210 6215 220 ή στο info (at) abpm (dot) gr
Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ζήλη Δημητριάδη
Τα σεμινάρια επιδοτούνται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ.


Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING.
Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.

Advanced Business Process Management. - Copyright (c) 2020.
Ηρώων Πολυτεχνείου 13, Εμπορικό Κέντρο Πανόραμα, 14565, Αγ. Στέφανος, Τηλ.: 210 6215220, Φαξ: 210 6215421,
Email: info (at) abpm (dot) gr
www abpm gr


Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου