Ο σύγχρονος ρόλος του HRM είναι η ευθυγράμμιση των ανθρώπων ενός Οργανισμού - Επιχείρησης ώστε να αναπτύξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες και τις κατάλληλες συμπεριφορές (κουλτούρα) προκειμένου να υλοποιηθούν με επιτυχία οι στρατηγικοί στόχοι του Οργανισμού.
Κρίσιμα θέματα όπως η επιλογή του κατάλληλου προσωπικού, οι Πολιτικές Παρακίνησης και Ανάπτυξης του Προσωπικού, η Διαχείριση των Αλλαγών, τα Συστήματα Κινήτρων, η Διαχείριση της Απόδοσης και της Αξιολόγησης, παρουσιάζονται με απλότητα και πληθώρα παραδειγμάτων Best Practices επιτυχημένων Οργανισμών και Case Studies.
Παρέχονται εργαλεία υπό μορφή Check List και Excel που δίνουν τη δυνατότητα αξιολόγησης των διαφόρων τομέων του HRM προκειμένου να σχεδιαστούν δράσεις βελτίωσης.
Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής στο Online σεμινάριο, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή).
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
| | | ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ - Σχεδιασμός του Ανθρώπινου Δυναμικού
- Τα μυστικά της Επιτυχημένης Συνέντευξης για Πρόσληψη
- Διαχείριση Απόδοσης Προσωπικού - Μεθοδολογία Αξιολόγησης
- Συστήματα Παροχής Κινήτρων
- Η Ανάπτυξη του Προσωπικού
- Σχεδιασμός, Εφαρμογή και Έλεγχος Αλλαγής Κουλτούρας – Συμπεριφορών
- Βασικοί Δείκτες Απόδοσης Ανθρώπινου Δυναμικού (KPIs HRM)
- Δημιουργία αποτελεσματικών Ομάδων
- Διατήρηση ταλαντούχου Προσωπικού
- Ο Σχεδιασμός του Πλάνου Διαδοχής
- Αποτελεσματικός χειρισμός Παραπόνων των εργαζομένωνv
- Διατήρηση αρμονικού Περιβάλλοντος Εργασίας
- Έρευνες στο Προσωπικό (Personnel Surveys)
| Κόστος Συμμετοχής: 480€ Για τη συμμετοχή στο ζωντανό διαδικτυακό σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%, δηλαδή το κόστος ανέρχεται σε 360€. Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 20% Το Σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής: Αθήνα 19/10/2020, Live Online Training 23/10/2020
| | | | Η AQS διαθέτοντας μεγάλη Τεχνογνωσία και Εμπειρία στην Υποστήριξη Επιχειρήσεων για την Ανάπτυξη των Πωλήσεών τους, διοργανώνει το Σεμινάριο «Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Δικτύων Πωλήσεων». Παρουσιάζεται μία Ολοκληρωμένη Προσέγγιση, με απόλυτα πρακτικό προσανατολισμό που ξεκινάσει από την Ανάλυση της Αγοράς και το Benchmarking, μέχρι τη χρήση σύγχρονων εργαλείων Geomarketing, την στοχοθέτηση Πωλητών, την τμηματοποίηση των νέων περιοχών, την επιλογή των υποψηφίων πελατών, την προετοιμασία και υλοποίηση επίσκεψης, τον Σχεδιασμό της Νέας Εμπορικής Πολιτικής , την Ποιοτική Περουσίαση, τη Διάγνωση Αναγκών και Διαχείριση Αντιρρήσεων μέχρι το Κλείσιμο της Συνεργασίας.
Στην προσέγγιση αυτή χρησιμοποιούνται, εκτός των άλλων, σύγχρονα Εργαλεία που είτε έχει σχεδιάσει η AQS, είτε προσφέρονται στην αγορά με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος, σχεδόν μηδενικό.
Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής στο Online σεμινάριο, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή).
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
| | | ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ Α. Σχεδιασμός - Αποτελεσματικός τρόπος Ανάλυσης Αγοράς, ακόμη και όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμες Κλαδικές μελέτες
- Ανάλυση κρίσιμων Δεικτών των Ανταγωνιστών και πώς αξιοποιούνται Στρατηγικά προς όφελος της εταιρείας: Εργαλεία σε Excel παρέχουν αυτόματα όλους τους Δείκτες
- Συγκριτική Αξιολόγηση με τον Ανταγωνισμό
- Μεθοδολογία Στοχοθέτησης
- Αποτύπωση υφισταμένων πελατών σε ψηφιακό χάρτη
- Εφαρμογή εργαλείων Geomarketing για τον εντοπισμό των νέων σημείων
- Καθορισμός κριτηρίων ιεράρχησης των πιθανών νέων πελατών
- Καθορισμός στόχων επίτευξης αριθμού νέων πελατών
- Καθορισμός στόχων όγκου νέων πωλήσεων σε νέους πελάτες
- Σχεδιασμός εμπορικής πολιτικής για τους νέους πελάτες
- Σχεδιασμός του τρόπου διαφοροποίησης έναντι του ανταγωνισμού
- Η αναζήτηση και Ανάπτυξη Νέων Πελατών ως συνεχιζόμενη Διεργασία
Β. Υλοποίηση Σχεδιασμού - Προγραμματισμός επισκέψεων
- Εργαλεία Προγραμματισμού και Απολογισμού Πωλητή, Ετήσιου, Μηνιαίου, Εβδομαδιαίου, Ημερήσιου
- Προετοιμασία της Επαφής με τον Πελάτη
- Μεθοδολογία Εκμαίευσης και Διάγνωσης των Αναγκών
- Ποιοτική Παρουσίαση του Προϊόντος - Τι πρέπει να τονιστεί και τι πρέπει να αποφευχθεί
- Αποτελεσματική Διαχείριση ειδικών Συμπεριφορών και Αντιρρήσεων
- Οι κρίσιμες λεπτομέρειες στο Κλείσιμο της Πώλησης
- Πώς δημιουργούνται Σχέσεις Μακροχρόνιας Συνεργασίας με τον Πελάτη, ώστε η Επιχείρηση να επωφελείται από τη δια Βίου Αξία του Πελάτη (Life Time Customer Value)
- Δείκτες και Αναφορές Απόδοσης Πωλητών
- Best Practices στο Coaching και την Αξιολόγηση των Πωλητών
- Εργαλεία για τον Υπολογισμό του πρίμ των Πωλητών, όπου λαμβάνονται υπόψη όλες οι συναφείς παράμετροι, όπως οι Πωλήσεις, οι Εισπράξεις, η Κερδοφορία, οι Επιστροφές κ.ά.
- Παραμετροποίηση CRM για την παρακολούθηση αυτή
| Κόστος Συμμετοχής: 500€ Για τη συμμετοχή στο ζωντανό διαδικτυακό σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%, δηλαδή το κόστος ανέρχεται σε 375€. Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 20% Το Σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής: Αθήνα 10/11/2020, Live Online Training 16/11/2020
| |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου