Αρχειοθήκη ιστολογίου

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020

Εκπαίδευση Στελεχών Προμηθειών με Χρήση ΛΑΕΚ

Στους συμμετέχοντες θα δoθούν τα εξής: Ολοκληρωμένη εφαρμογή Ολικού Κόστους, Εφαρμογή για Αριστοποίηση Αποθεμάτων, Διαχείριση Προμηθευτών, Αξιολόγηση Εκπτώσεων, Αξιολόγηση Προμηθευτών, Σύνδεση Έργων με Προμήθειες, Cash Flow και Εργαλείο Αξιοποίησης Συναλλαγματικής Ισοτιμίας.

Σεμινάριο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Επιδοτούμενο μέσω του ΛΑΕΚ 0,24%

Αθήνα: Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020 (09:30-17:00), Stratos Vassilikos Hotel, Μιχαλακοπούλου 114
Θεσσαλονίκη: Τρίτη 30 Ιουνίου 2020 (09:30-17:00), Mediterranean Palace Hotel, Σαλαμίνος 3
Live Online Training: Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020 (09:30-17:00), Διαδικτυακή Εκπαίδευση

Στα δια ζώσης σεμινάρια στα ξενοδοχεία, ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα ξεπερνάει τους 7, για λόγους προστασίας της υγείας των παρευρισκομένων.
Ως εκ τούτου με την πλήρωση των θέσεων, δεν θα είναι δυνατή πλέον η δήλωση συμμετοχής.


Το σεμινάριο υλοποιείται με φυσική παρουσία στην Αθήνα 26 Ιουνίου στο Ξενοδοχείο Stratos Vassilikos και Θεσσαλονίκη 30 Ιουνίου στο Ξενοδοχείο Mediterranean Palace Hotel. Παράλληλα υλοποιείται και ηλεκτρονικά στις 25 Ιουνίου μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Στο Σεμινάριο αυτό αποτυπώνεται με δομημένο και κατανοητό τρόπο, με Ασκήσεις και Παραδείγματα, η Οργάνωση του Τομέα των Προμηθειών ως ένα σύνολο Διεργασιών με συγκεκριμένους Δείκτες Απόδοσης.

Η βελτιστοποίηση των Διεργασιών μέσω της κατάλληλης παραμετροποίησης του υφισταμένου ή μελλοντικού Συστήματος ERP, αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ποιοτική και την παραγωγική αναβάθμιση του Συστήματος Προμηθειών.

Για τον σκοπό αυτό, θα παρουσιαστούν όλες οι απαιτήσεις σε input και output της ροής των Πληροφοριών σε κάθε βήμα της Διεργασίας, ώστε να λαμβάνονται ταχύτατα οι αποφάσεις και να είναι άμεσα διαθέσιμες οι απαιτούμενες Αναφορές και οι σχετικοί Δείκτες.

Ακόμη, στο Σεμινάριο, παρουσιάζονται και οι διεθνώς καθιερωμένες πρακτικές για τη Μείωση Κόστους και τη Βελτίωση της Ποιότητας των αγοραζομένων Υλικών – Υπηρεσιών και είναι βασισμένο στα πιο σύγχρονα Συστήματα Έρευνας Αγοράς και Αξιολόγησης Προμηθευτών και Προσφορών, καθώς και σε ειδικές Μεθοδολογίες και Εργαλεία όπως:

Η προσέγγιση του Ολικού Κόστους, οι Σύγχρονες Στρατηγικές σχέσεων με τους Προμηθευτές, η Ανάλυση Αξίας για τα σημαντικά Προϊόντα (Value Analysis), το Κόστος του Κύκλου Ζωής του Υλικού, η Αξιολόγηση της Οικονομικής Κατάστασης των Προμηθευτών με ειδικούς Αριθμοδείκτες, οι επιπτώσεις των μεταβολών της Συναλλαγματικής Ισοτιμίας στο Κόστος του Υλικού, το Οικονομικό και Λειτουργικό Audit του τμήματος Προμηθειών, η εφαρμογή της Στατιστικής στην Αξιολόγηση Προμηθευτών, η Αριστοποίηση Αποθέματος και τέλος οι κυριότεροι 10 Δείκτες Αποδοτικότητας των Προμηθειών και οι σχετικές Αναφορές Λειτουργίας Προμηθειών.

Το σεμινάριο υλοποιείται με φυσική παρουσία στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Παράλληλα υλοποιείται και ηλεκτρονικά σε επόμενη ημερομηνία μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή).

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
  • Θα εξοικειωθούν με τη μεθοδολογία έρευνας αγοράς σε διεθνές επίπεδο προκειμένου να διασφαλίζονται κατά τον καλύτερο τρόπο τόσο το χαμηλότερο δυνατό Κόστος όσο και η βέλτιστη Ποιότητα.
  • Θα είναι σε θέση να περιγράψουν αναγκαίες τροποποιήσεις στο υφιστάμενο ERP, ή να περιγράψουν τις αναγκαίες παραμετροποιήσεις στο υπό εγκατάσταση ERP με εξαιρετική λεπτομέρεια.
  • Θα είναι σε θέση να μειώσουν τα Κόστη Προμηθειών εφαρμόζοντας Τεχνικές, οι οποίες παρουσιάζονται εμπλουτισμένες με Παραδείγματα και Case Studies όπως:
    • Προσέγγιση Ολικού Κόστους
    • Value Analysis για τη Μείωση του Κόστους
    • Ολικό Κόστος χρόνου ζωής Προϊόντος
    Έτσι θα εκτιμούν όλες τις διαστάσεις του Κόστους Προμηθειών (πέραν της τιμής αγοράς).
  • Θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν Πρακτικές και Εργαλεία σχεδιασμένα από την εταιρεία μας που θα τους δοθούν άνευ κόστους για να αξιολογούν τους Προμηθευτές:
    • Εφαρμογή Αξιολόγησης Προμηθειών
    • ABC Analysis
    • Ιστογράμματα
    • Διαγράμματα Ελέγχου (Control Charts)
  • Θα βοηθηθούν στην εξάσκηση των διαπραγματευτικών τους δεξιοτήτων, όπου με Role Playing και Case Studies καθορίζονται οι Κόκκινες Γραμμές, οι στόχοι και η BATNA (Best Alternative to a Negotiated Agreement) για επιτυχημένες αγορές και η σύναψη αμοιβαίως επωφελών Συμβάσεων με Προμηθευτές. Θα ακολουθήσει Βιωματική Άσκηση με παίξιμο ρόλων.
  • Θα βελτιώσουν το επίπεδο εξυπηρέτησης των Πελατών και θα αυξήσουν τα γυρίσματα Αποθεμάτων μέσω εξειδικευμένου λογισμικού που εμπεριέχει Μοντέλα Πρόβλεψης και Αριστοποίησης Αποθεμάτων που έχει αναπτύξει η εταιρεία μας και παρέχεται στους συμμετέχοντες άνευ κόστους.
  • Θα κατανοήσουν τους 10 κυριότερους Δείκτες και τις απαιτούμενες Αναφορές (Reporting) της λειτουργίας των Προμηθειών.
  • Θα χρησιμοποιήσουν ένα δυναμικό Εργαλείο για τη λήψη αποφάσεων όταν προσφέρονται εκπτώσεις κλίμακας ή όταν τίθενται ζητήματα συναλλαγματικών διαφορών και διακυμάνσεων.
  • Θα εξοικειωθούν με τους τρεις κρίσιμους Οικονομικούς Δείκτες για την αξιολόγηση της φερεγγυότητας των Προμηθευτών.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
  1. Οργάνωση Προμηθειών
  2. Διαχείριση Συμβάσεων
  3. Βελτιστοποίηση Κόστους Αγορών
  4. Αξιολόγηση & Επιλογή Προμηθευτών
  5. Διαχείριση Αποθεμάτων
  6. Διαπραγματεύσεις
  7. Αξιολόγηση & Βελτίωση Προμηθειών

Δείτε αναλυτικά τις ενότητες


Κόστος Συμμετοχής: Με φυσική παρουσία 480 Ευρώ
Για τη συμμετοχή μέσω της Web Πλατφόρμας παρέχεται έκπτωση 25%, δηλαδή το κόστος ανέρχεται σε 360€.


Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο επιλέξτε:

Αθήνα 26/6         Θεσσαλονίκη 30/6         Live Online Training 25/6

για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Αποστολίδου Μάγδα.

Εισηγητές
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών και ελληνικών επιχειρήσεων (MOTOR OIL, CIBA - GEIGY, TOSOH κα.) με μεγάλη εμπειρία σε εκπαιδεύσεις και σε θέματα παραγωγής & εφοδιαστικής αλυσίδας ως διευθυντικό στέλεχος παραγωγής, παράλληλα έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα έργα αναδιοργάνωσης. Επίσης έχει διοικήσει συμβουλευτικά Έργα για την αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας και της αποδοτικότητας των γραμμών παραγωγής μεγάλων επιχειρήσεων όπως η BIC VIOLEX και η TOSOH της MITSUBISHI.

Δρ. Αθανάσιος Μπίκος, Business Consultant με πολυετή προγραμματιστική εμπειρία, σε Συστήματα MRP, WMS και Paperless Office, καθώς και στην παραμετροποίηση Συστημάτων ERP με στόχο τη βελτιστοποίηση των διεργασιών. Επίσης, διαθέτει σημαντική εμπειρία στο Project Management και στην Εφαρμογή Αρχών Συνεχούς Βελτίωσης (Lean Manufacturing principles) και στον Παραγωγικό και στον Διοικητικό Τομέα (Lean Administration) της Διαχείρισης της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.



Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www abpm gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210.62.15.220

Περιλαμβάνονται:
- To Εγχειρίδιο "Εκπαίδευση Στελεχών Προμηθειών", σε ηλεκτρονική μορφή
- Η παρουσίαση του σεμιναρίου, σε ηλεκτρονική μορφή
- Ολοκληρωμένη εφαρμογή υπολογισμού Ολικού Κόστους Προμήθειας
- Ολοκληρωμένη εφαρμογή σε Excel για την Αριστοποίηση των Αποθεμάτων
- Βάση δεδομένων σε Access για τη Διαχείριση Πληροφοριών Προμηθευτών
- Εφαρμογή σε Excel για την Αξιολόγηση Εκπτώσεων
- Εφαρμογή σε Excel για την Αξιολόγηση Προμηθευτών
- Εργαλείο Αξιοποίησης Συναλλαγματικής Ισοτιμίας για την Αξιολόγηση Προσφορών Προμηθευτών
- Εφαρμογή σύνδεσης Έργων με Προμήθειες Υλικών, Υπηρεσιών και Διαχείρισης Cash Flow
- Ένα έτος άνευ επιπλέον κόστους υποστήριξη σε θέματα του σεμιναρίου

Επιδότηση ΛΑΕΚ:
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ. Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών:
Αθήνα:
Παρασκευή 19 Ιουνίου

Θεσσαλονίκη:
Τετάρτη 24 Ιουνίου

Live Online Training:
Δευτέρα 15 Ιουνίου

Copyright (c) 2020 Advanced Business Process Management


Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Οικονομικού Σχεδιασμού των Επιχειρήσεων, στην Οργάνωση των Οικονομικών Υπηρεσιών, στον Επιχειρησιακό Ανασχεδιασμό και σε έργα Αναδιοργάνωσης των Επιχειρήσεων που συμπεριλαβάνουν και τον τομέα των Logistics και ιδιαιτέρως των Προμηθειών. Έχει υλοποιήσει περισσότερα από 150 σεμινάρια Προμηθειών που έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη των Επιχειρήσεων που προαναφέρθηκαν.

Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος, 145 65 | Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421
info (at) abpm (dot) gr | www abpm gr

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου