 | Advanced Business Process Management | | | | | H Abpm διοργανώνει τα σεμινάρια με φυσική παρουσία "Εκπαίδευση Στελεχών Αποθήκης" στην Αθήνα στο Εκπαιδευτικό Κέντρο Abpm στις 29 Ιουνίου και στη Θεσσαλονίκη στο ξενοδοχείο Mediterranean Palace στις 16 Ιουλίου και "Οικονομικά για μη Οικονομικούς" στην Αθήνα στο ξενοδοχείο Stratos Vassilikos στις 7 Ιουλίου και στη Θεσσαλονίκη στο ξενοδοχείο Mediterranean Palace στις 1 Ιουλίου. Παράλληλα υλοποιούνται και ηλεκτρονικά αντίστοιχα στις 2 και 9 Ιουλίου μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα. | | | | Εκπαίδευση Στελεχών Αποθήκης Επιδοτούμενο μέσω του ΛΑΕΚ 0,24% | | |
Δήλωση Συμμετοχής Για εγγραφή στο σεμινάριο επιλέξτε:
| |
| Στα δια ζώσης σεμινάρια στα ξενοδοχεία, ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα ξεπερνάει τους 7, για λόγους προστασίας της υγείας των παρευρισκομένων. Ως εκ τούτου με την πλήρωση των θέσεων, δεν θα είναι δυνατή πλέον η δήλωση συμμετοχής. Επιπλέον παρουσιάζονται τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για την ομαλή μετάβαση, χωρίς αναταράξεις στην Οργανωμένη Επιχείρηση και στη διάδοχο Ηγεσία.
Το Σεμινάριο αυτό έχει στόχο να εκπαιδεύσει τον Υπεύθυνο και τα Στελέχη της Αποθήκης, ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται το Απόθεμα, τον Εξοπλισμό, τον Χώρο, το Προσωπικό και τις Παραγγελίες των Πελατών με αποτελεσματικότερο τρόπο.
Η προστιθέμενη αξία του Σεμιναρίου αυτού έγκειται στο ότι δίνονται δωρεάν στους συμμετέχοντες, αποδοτικά Εργαλεία σε μορφή Εφαρμογών Excel με μακροεντολές, με τα οποία μπορούν να βελτιώσουν τη Λειτουργία της Αποθήκης όπως: - Εργαλεία για την ABC ανάλυση Υλικών, Προμηθευτών & Πελατών
- Ειδική εφαρμογή για την ορθή χωροθέτηση των Υλικών
- Εφαρμογή για τη βέλτιστη Διαχείριση των Αποθεμάτων
- Εργαλεία για τη Μέτρηση της Παραγωγικότητας στην Παραλαβή, στο Picking και στη Διανομή
- Εργαλεία για την Οικονομική τεκμηρίωση του απαιτούμενου Εξοπλισμού
- Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Λειτουργίας, Παραγωγικότητας και Οικονομικής Απόδοσης Αποθήκης
Συμπεριλαμβάνονται ασκήσεις εφαρμογής και Case Studies επίλυσης προβλημάτων οργάνωσης της Αποθήκης. Παράδειγμα Case Study και τη λύση του μπορείτε να βρείτε στο www.abpm.gr/34
Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή).
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
Πώς θα Ωφεληθούν οι Συμμετέχοντες Με υλικό σχετικό για τη σύγχρονη Λειτουργία της Αποθήκης, videos, Εφαρμογές (Εργαλεία), παραδείγματα και Case studies, οι Συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να: - Χωροθετούν τα Υλικά της Αποθήκης με τρόπο ώστε να βελτιώνεται η Παραγωγικότητα του Picking, αξιοποιώντας Eφαρμογή που έχει σχεδιάσει η Eταιρεία μας.
- Διαχειριστούν τα προβλήματα Διαχείρισης Παραγγελιών όπως πχ: Πελάτες που ζητούν Παραγγελίες ασήμαντης αξίας. Πόση θα πρέπει να είναι η ελάχιστη Ποσότητα. Εργαλεία Υπολογισμού. Ένα προϊόν που δεν κινείται αρκετά σε τι τιμές πρέπει να προωθείται με Προσφορές.
- Μειώσουν τα λάθη στο Picking.
- Τρόποι Βελτίωσης Παραγωγικότητας και μείωσης Κόστους Λειτουργίας - Κυκλικές Απογραφές με βάση την ABC Analysis. Εισαγωγή νέων τεχνολογιών.
- Εξοικειωθούν με τον βέλτιστο τρόπο ετοιμασίας των Παραγγελιών Πελατών, προκειμένου να αυξηθεί η Παραγωγικότητα και η ταχύτητα εξυπηρέτησης των Πελατών.
- Ενημερωθούν για τους τρόπους αξιοποίησης των Εφαρμογών GIS στη διαχείριση του Στόλου Οχημάτων που χρησιμοποιούνται στην Διανομή των Προϊόντων.
- Σχεδιάσουν τον απαιτούμενο Χώρο της Αποθήκης και να επιλέξουν τη σωστή Διάταξη και τις Διαστάσεις των χώρων & των Διαδρόμων.
- Επιλέξουν το κατάλληλο Σύστημα Αποθήκευσης αντισταθμίζοντας το Κόστος, την Παραγωγικότητα και την Ποιότητα εφαρμογής του "First in, First out"!
- Εξοικειωθούν με την Τεχνικοοικονομική τεκμηρίωση του κατάλληλου Εξοπλισμού και τις απαιτήσεις των σύγχρονων Πληροφοριακών Συστημάτων της Αποθήκης (WMS: Warehouse Management System) λαμβάνοντας υπ' όψιν και κριτήρια Ευελιξίας και Παραγωγικότητας.
- Οργανώσουν τη Λειτουργία της Αποθήκης με βάση ένα Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαδικασιών που θα παρουσιασθεί πλαισιωμένο με τους 12 κυριότερους Δείκτες Λειτουργίας της Αποθήκης (KPI's).
- Έχουν στη διάθεση τους την Τεχνογνωσία που απαιτείται για να μειώσουν δραστικά το ύψος των Αποθεμάτων.
- Ετοιμάσουν ένα Ολοκληρωμένο Σύστημα Δεικτών και Αναφορών για τη συνολική Λειτουργία της Αποθήκης, περιλαμβανομένων και των Οικονομικών αποτελεσμάτων.
- Εντοπίσουν περιοχές για μείωση Κόστους Λειτουργίας της Αποθήκης.
- Συνδυάζοντας όλα τα ανωτέρω, να επιτύχουν ένα σημαντικά βελτιωμένο Επίπεδο Εξυπηρέτησης των Πελατών με το χαμηλότερο δυνατό Κόστος.
- Έχουν στη διάθεσή τους επί 12 μήνες Online υποστήριξη απο τους Συμβούλους της εταιρείας μας.
| | | | | | | Οικονομικά για μη Οικονομικούς Επιδοτούμενο μέσω του ΛΑΕΚ 0,24% | | |
| Στα δια ζώσης σεμινάρια στα ξενοδοχεία, ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα ξεπερνάει τους 7, για λόγους προστασίας της υγείας των παρευρισκομένων. Ως εκ τούτου με την πλήρωση των θέσεων, δεν θα είναι δυνατή πλέον η δήλωση συμμετοχής. Η κατανόηση των βασικών Οικονομικών εννοιών είναι απαραίτητη και από μη Οικονομικά στελέχη. Αν δεν γνωρίζουν βασικές Οικονομικές έννοιες, δεν θα είναι σε θέση να κατανοήσουν προς τα πού βαδίζει η Επιχείρηση, πώς κινούνται οι ανταγωνιστές στους σημαντικούς Οικονομικούς Δείκτες, τι στοιχεία αξιολογούν οι Τράπεζες και τι Κεφάλαιο Κίνησης είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη της Επιχείρησης.
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες και στελέχη Επιχειρήσεων και στοχεύει στην εκμάθηση βασικών Οικονομικών, ώστε να μπορούν να επικοινωνούν αποτελεσματικά με τα στελέχη της Οικονομικής Δ/νσης και των Τραπεζών και να λαμβάνουν σωστές Οικονομικές αποφάσεις.
Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή).
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους. Πώς θα Ωφεληθούν οι Συμμετέχοντες - Θα αντιλαμβάνονται τις Οικονομικές επιπτώσεις των προτάσεων και των αποφάσεών τους
- Θα είναι σε θέση να εντοπίζουν έγκαιρα τους κινδύνους της εταιρείας τους και να λαμβάνουν αποτρεπτικά μέτρα
- Θα αναγνωρίζουν την Οικονομική αξιοπιστία των Προμηθευτών
- Θα εξοικειωθούν με τους τρόπους σωστής αξιοποίησης του Κεφαλαίου Κίνησης και πώς αυτό επηρεάζει την Κερδοφορία
- Θα εκτιμούν πιθανότητες κινήσεων του ανταγωνισμού με βάση τη ρευστότητα που αποτυπώνεται στους ισολογισμούς τους
- Θα μπορούν να αξιολογούν την αποδοτικότητα μιας επένδυσης
- Θα αντιλαμβάνονται την κρισιμότητα των Logistics στην Κερδοφορία της Επιχείρησης, καθώς λόγω της σημαντικότητάς τους, μια ενότητα του σεμιναρίου αφιερώνεται στο Κόστος των Logistics στην ανταγωνιστικότητα της Επιχείρησης
- Θα κατανοήσουν τη σημαντικότητα του Προϋπολογισμού και των Ταμειακών Ροών
- Θα είναι σε θέση να διαβάζουν έναν ισολογισμό, καθώς και τις πιθανές παρεμβάσεις σκοπιμότητας
- Θα γνωρίσουν τον τρόπο με τον οποίο οι Τράπεζες αξιολογούν την Επιχείρησή τους
| | |
Δήλωση Συμμετοχής Για εγγραφή στο σεμινάριο επιλέξτε:
| | | | | | Πληροφορίες - Κόστος σεμιναρίου "Εκπαίδευση Στελεχών Αποθήκης": 480€
- Κόστος σεμιναρίου "Οικονομικά για μη Οικονομικούς": 480€
Για τη συμμετοχή στο ζωντανό διαδικτυακό σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%, δηλαδή το κόστος ανέρχεται σε 360€. Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20% Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 210 6215 220 ή στο info (at) abpm (dot) gr Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ζήλη Δημητριάδη | | | Τα σεμινάρια επιδοτείτούνται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ. | | | | | |
| Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING. Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο. | | | |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου