Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020

Οργάνωση Πωλήσεων με χρήση ΛΑΕΚ

AQS Advanced Quality Services Ltd.
Academy of Applied Management
Σεμινάριο ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Σεμινάρια | Υπηρεσίες | Στελεχιακό Δυναμικό | Πελάτες
Σεμινάριο
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Audit - Εργαλεία - Best Practices

Επιδοτούμενο μέσω του ΛΑΕΚ 0,24%
Αθήνα: Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020 (09:30-17:00) Stratos Vassilikos Hotel, Μιχαλακοπούλου 114
Live Online Training: Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020 (09:30-17:00) Διαδικτυακή Εκπαίδευση

Το σεμινάριο υλοποιείται με φυσική παρουσία στην Αθήνα 19 Ιουνίου στο Ξενοδοχείο Stratos Vassilikos. Παράλληλα υλοποιείται και ηλεκτρονικά στις 22 Ιουνίου μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Στα δια ζώσης σεμινάρια στα ξενοδοχεία, ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα ξεπερνάει τους 7, για λόγους προστασίας της υγείας των παρευρισκομένων.
Ως εκ τούτου με την πλήρωση των θέσεων, δεν θα είναι δυνατή πλέον η δήλωση συμμετοχής.

Το Σεμινάριο αυτό, αποτελεί ένα Workshop που στοχεύει στην αποτύπωση των προβλημάτων σε όλες τις πτυχές της Πώλησης εξετάζοντας τις σχετικές Διεργασίες με τη μεθοδολογία SIPOC (Supplier - Input - Process - Output - Customer).

Ολοκληρώνοντας το Σεμινάριο αυτό, τα Στελέχη των Πωλήσεων θα έχουν βοηθηθεί σημαντικά, ώστε να χειρίζονται όλα τα στάδια της Πώλησης με συγκροτημένη και δομημένη προσέγγιση.

Συγκεκριμένα παρουσιάζονται αναλυτικά τα παρακάτω:

  • Αποτελεσματικός τρόπος Ανάλυσης Αγοράς, ακόμη και όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμες Κλαδικές μελέτες
  • Ανάλυση κρίσιμων Δεικτών των Ανταγωνιστών και πώς αξιοποιούνται Στρατηγικά προς όφελος της εταιρείας: Εργαλεία σε Excel παρέχουν αυτόματα όλους τους Δείκτες
  • Συγκριτική Αξιολόγηση με τον Ανταγωνισμό
  • Μεθοδολογία Στοχοθέτησης
  • Επιλογή του κατάλληλου Μοντέλου Πρόβλεψης: Δίνονται Εργαλεία με τα πιο σύγχρονα Μοντέλα Πρόβλεψης
  • ΑBC Analysis Πελατών. Εργαλεία με χρήση πολλων κριτηρίων: Πωλήσεις, Κερδοφορία, Αξιοπιστία στις υποχρεώσεις, Προοπτική Ανάπτυξης κ.ά.
  • Αξιολόγηση κατηγοριών Πελατών με βάση το contribution Margin
  • Εργαλεία Προγραμματισμού και Απολογισμού Πωλητή, Ετήσιου, Μηνιαίου, Εβδομαδιαίου, Ημερήσιου
  • Προετοιμασία της Επαφής με τον Πελάτη
  • Μεθοδολογία Εκμαίευσης και Διάγνωσης των Αναγκών
  • Διεργασία Ανεύρεσης και Ανάπτυξης Νέων Πελατών
  • Ποιοτική Παρουσίαση του Προϊόντος - Τι πρέπει να τονιστεί και τι πρέπει να αποφευχθεί
  • Αποτελεσματική Διαχείριση ειδικών Συμπεριφορών και Αντιρρήσεων
  • Οι κρίσιμες λεπτομέρειες στο Κλείσιμο της Πώλησης
  • Πώς δημιουργούνται Σχέσεις Μακροχρόνιας Συνεργασίας με τον Πελάτη, ώστε η Επιχείρηση να επωφελείται από τη δια Βίου Αξία του Πελάτη (Life Time Customer Value)
  • Δείκτες και Αναφορές Απόδοσης Πωλητών
  • Best Practices στο Coaching Πωλητών
  • Εργαλεία για τον Υπολογισμό του πρίμ των Πωλητών, όπου λαμβάνονται υπόψη όλες οι συναφείς παράμετροι, όπως οι Πωλήσεις, οι Εισπράξεις, η Κερδοφορία, οι Επιστροφές κ.ά.

Για τα σημεία επαφής Πωλητή - Πελάτη θα γίνουν βιωματικές ασκήσεις, με συγκεκριμένο σενάριο και παίξιμο ρόλων, ώστε να εμπεδωθούν οι ενδεδειγμένες συμπεριφορές

Στο Σεμινάριο θα παρουσιαστεί και ο τρόπος χρήσης των νέων Τεχνολογιών στις Διεργασίες των Πωλήσεων, όπως για παράδειγμα το Geomarketing.

Σεμινάριο ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Το σεμινάριο υλοποιείται με φυσική παρουσία στην Αθήνα. Παράλληλα υλοποιείται και ηλεκτρονικά σε επόμενη ημερομηνία μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή).

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.



Δείτε περισσότερα

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται, τόσο στους Υπεύθυνους των Τμημάτων Πωλήσεων όσο και στους Πωλητές. Ιδανικά η κοινή παρουσία Πωλητών - Προϊσταμένων θα διευκόλυνε περισσότερο την αφομοίωση και επεξεργασία των προτεινόμενων Best Practices.


ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,24% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ.

Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.:
Για συμμετοχή στο σεμινάριο με φυσική παρουσία: Παρασκευή 12 Ιουνίου 2020
Για συμμετοχή στο σεμινάριο με Live Online Training: Παρασκευή 10 Ιουνίου 2020

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.



ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο επιλέξτε:


Αθήνα         Live Online Training

για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά.



ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 500 Euro

Για τη συμμετοχή μέσω της Web Πλατφόρμας παρέχεται έκπτωση 25%, δηλαδή το κόστος ανέρχεται σε 375€.

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 20%.

Περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου «Οργάνωση Πωλήσεων», σε ηλεκτρονική μορφή
  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου, σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία σε μορφή Excel:
    • Κατηγοριοποίησης Πελατών (ABCD Analysis με πολλαπλά κριτήρια)
    • Προγραμματισμού - Απολογισμού Επισκέψεων και Αυτόματης Παραγωγής Δεικτών
    • Για την Αξιολόγηση και Διαχείριση νέων Σημείων
    • Ενημέρωση Πελάτη για επιτυχημένους Κωδικούς
    • Υπολογισμού prim Πωλητών
    • Αξιολόγησης Ανταγωνιστών
    • Forecasting για πρόβλεψη Πωλήσεων
    • Αυτοαξιολόγησης του Coach του Πωλητή
    • Κερδοφορίας Πελατών
    • Αυτόματου Υπολογισμού Δεικτών και Αναφορών Πωλήσεων
    • Υπολογισμού Κερδοφορίας Προϊόντων
  • Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου
  • Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα μας για την λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Όλα τα σεμινάριά μας, είτε προγραμματισμένα είτε όχι προσφέρονται και ως ενδοεπιχειρησιακά.


Κατάλογο Σεμιναρίων ανά θεματική ενότητα του Ομίλου AQS μπορείτε να δείτε εδώ.
Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει μπορείτε να συμπληρώσετε την αίτηση ενδιαφέροντος εδώ.

.


Εισηγητής Επόμενα σεμινάρια Η εταιρεία μας

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών & Ελληνικών Επιχειρήσεων. Το 1993 ίδρυσε τον Όμιλο AQS όπου διευθύνει και τον Εμπορικό Τομέα. Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα Έργων Αναδιοργάνωσης και ιδιαίτερα στους τομείς των Πωλήσεων όπου εφήρμοσε στην πράξη τα προτεινόμενα στο Σεμινάριο Εργαλεία.

Σύστημα Covid Shiel - Προετοιμασία και Έλεγχος
16 & 17-6-2020


Η Advanced Quality Services Ltd.-Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, με 27ετή παρουσία στην Ελληνική Αγορά, έχει υλοποιήσει μεγάλο αριθμό - άνω των 2.000 - σημαντικών συμβουλευτικών Έργων σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις και έχει εκπαιδεύσει άνω των 30.000 στελεχών με μια επαναληψιμότητα των εταιρειών που συμμετέχουν στα σεμινάριά μας της τάξεως του 60%. Ενδεικτικό πελατολόγιo.

ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ.

AQS
Published by Advanced Quality Services Ltd. - Copyright (c) 2020. All rights reserved.
Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210 6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail aqs (at) aqs (dot) gr
www aqs gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου