Ο χρηματοοικονομικός Έλεγχος (Financial Control) είναι η νευραλγική Διοικητική Λειτουργία που υποστηρίζει τις Αποφάσεις και τους Σχεδιασμούς της Διοίκησης σε όλα τα λειτουργικά επίπεδα. Ενδεικτικά ερωτήματα/θέματα που αντιμετωπίζει η Λειτουργία του Financial Control μπορεί να είναι: - Έχουν αναγνωρισθεί όλοι οι λειτουργικοί Κίνδυνοι της Επιχείρησης;
- Υπάρχουν οι κατάλληλες δικλίδες ασφαλείας στην Οικονομική Λειτουργία;
- Πώς αξιολογείται η πορεία της Επιχείρησης σε σχέση με τον Προϋπολογισμό;
- Πώς αναλύονται και που οφείλονται οι σχετικές Αποκλίσεις;
- Ποια είναι τα σημαντικά σημεία στα οποία πρέπει να εστιάσει την προσοχή του το Management της Επιχείρησης;
- Είναι το Πληροφοριακό Σύστημα της Διοίκησης κατάλληλα σχεδιασμένο για να υποστηρίζει την Διαδικασία λήψης Αποφάσεων και ανάληψης Δράσεων;
- Ποια είναι η εικόνα που παρουσιάζει η Επιχείρησή μας προς τους πιστωτές της και πώς αξιολογείται από αυτούς;
- Πώς αξιολογείται η Επιχείρηση από τους μετόχους της;
- Ποια είναι η οικονομική προστιθέμενη Αξία (EVA) που επιτύχαμε στο πρώτο εξάμηνο του έτους;
- Θα έχει θετική επίπτωση η σχεδιαζόμενη επένδυση;
- Είναι λογική η τιμή που καλούμαστε να πληρώσουμε για την εξαγορά μιας Επιχείρησης Στόχου;
- Θα έχει θετική επίπτωση για την Επιχείρηση η εξεταζόμενη έμφαση στην Προϊοντική Γραμμή «Χ» έναντι της «Ψ»;
Στο Σεμινάριο αυτό, παρουσιάζονται και αναλύονται οι βασικές Λειτουργίες του Οικονομικού Ελέγχου, ενώ μνημονεύονται τα Best Practices. Η παρουσίαση γίνεται με απλό και κατανοητό τρόπο. Λογιστικές γνώσεις ή εμπειρία των συμμετεχόντων είναι καλό να υπάρχουν, αλλά δεν θεωρούνται απαραίτητες. Παράδειγμα Αναφοράς για τη λήψη τεκμηριωμένης Απόφασης είναι η Ανάλυση των μηνιαίων Αποκλίσεων που δίνεται εδώ. Επίσης, παραδείγματα Σημαντικών ειδικών Αριθμοδεικτών δίνονται εδώ. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν τα δεδομένα μιας Επιχείρησης για την οποία θα καταρτισθεί το ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών και Δεικτών σε Excel, δομημένο σε Επίπεδα (Δείκτες Top Management που αναλύονται σε Δείκτες των επί μέρους Τομέων), ώστε να διασαφηνισθεί ο τρόπος επιλογής των κατάλληλων Δεικτών και Αναφορών και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της συγκεκριμένης Επιχείρησης. Όλα τα παραπάνω Εργαλεία, θα δοθούν στους συμμετέχοντες, ενώ παρέχεται και online υποστήριξη προσαρμογής στον δικό τους Οργανισμό.
Κατεβάστε το E-bookΗ AQS σας προσφέρει το εγχειρίδιο του Σεμιναρίου " Οικονομικά για μη Οικονομικούς" σε μορφή ebook (pdf). Δείτε περισσότερα εδώ. | ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ Οι συμμετέχοντες θα μπορούν: - Να εξοικειωθούν με την Μεθοδολογία επιλογής κατάλληλων Δεικτών και Αναφορών
- Να συνδέουν τους Δείκτες και τις Αναφορές του Ανώτερου Επιπέδου Διοίκησης με Δείκτες των χαμηλότερων Επιπέδων
- Να κατανοήσουν πλήρως τη σημασία των κρίσιμων Δεικτών
- Να παρακολουθούν την εξέλιξη των Εσωτερικών Έργων
- Μέσω των Δεικτών να εντοπίζουν τυχόν Κινδύνους της Επιχείρησης και Δράσεις Βελτίωσης
- Nα εξοικειωθούν μεταξύ άλλων και με Δείκτες & Εργαλεία με τα οποία χτίζεται η Πιστότητα των Πελατών
- Να εξασκηθούν, μέσω παραδειγμάτων, στο τι είδους Αποφάσεις λαμβάνονται όταν οι Δείκτες αποκαλύπτουν προβλήματα (όπως πχ έλλειψη Ρευστότητας, χαμηλό γύρισμα Αποθεμάτων, χαμηλή Παραγωγικότητα κλπ)
- Να χρησιμοποιούν τα Εργαλεία (που συμπεριλαμβάνονται στο υλικό του σεμιναρίου) με τα οποία παράγονται οι Αναφορές και οι Δείκτες, αξιοποιώντας ένα τυπικό Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης (σε ηλεκτρονική μορφή), που περιλαμβάνει 15 λειτουργικές Αναφορές και ένα Δομημένο Σύνολο Δεικτών, σύμφωνα με το Μοντέλο / Σύστημα Balanced Scorecard για άμεση Εφαρμογή
- Να εκπαιδευτούν στα υποστηρικτικά Εργαλεία (που έχουν σχεδιαστεί και προσφέρονται από την AQS): Forecasting, ABC Ανάλυση, Cash Flow - Ταμειακές Ροές, Flexible Budget, Μοντέλα Πρόβλεψης, P & L Αναφορές, Ανάλυση Αποκλίσεων, Ανάλυση Ευαισθησίας, Ανάλυση Ισολογισμών, Διαχείριση Έργου, Διαχείριση Αποθεμάτων και Ολοκληρωμένο Σύστημα Budgeting
- Να μεταφέρουν τα παραπάνω, σε Eφαρμογές για tablet, smartphone, όπου σε μια οθόνη είναι δυνατόν να έχουν συγκεντρωμένα όλα τα παραπάνω γραφήματα Αναφορών - Δεικτών (Dashboards)
- Να έχουν άνευ κόστους υποστήριξη στο στήσιμο του Συστήματος τους από Συμβούλους της εταιρείας μας
ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ Α. ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β. ΤΟΜΕΑΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Γ. ΤΟΜΕΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ Δ. ΤΟΜΕΑΣ HR Ε. ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΣΤ. ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΩΝ Ζ. ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες, Διευθύνοντες Συμβούλους, Ανώτερα Στελέχη των Λειτουργικών Τομέων και στα Οικονομικά Στελέχη που είναι επιφορτισμένα με την Ανάλυση των Aποκλίσεων του Προϋπολογισμού και του Επιχειρησιακού Σχεδίου.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου