Αρχειοθήκη ιστολογίου

Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

Ανάπτυξη Προσωπικού Παραγωγής και Διαχείριση Αποθεμάτων

H AQS διοργανώνει με ιδιαίτερη επιτυχία τα τελευταία 20 χρόνια τα συνεχώς εμπλουτιζόμενα σεμινάρια "Διαχείριση Αποθεμάτων" και "Παρακίνηση - Ανάπτυξη Ανθρωπινου Δυναμικού στην Παραγωγή".
Δείτε περισσότερα
AQS Advanced Quality Services Ltd.
Academy of Applied Management

Σεμινάριο:
Διαχείριση Αποθεμάτων

Σεμινάριο:
Παρακίνηση - Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού στην Παραγωγή

Σεμινάριο Διαχείριση Αποθεμάτων

22 Μαρτίου 2019 (09:30 - 17:00)
Αθήνα (Divani Palace Acropolis Hotel, Παρθενώνος 19)

4 Απριλίου 2019 (09:30 - 17:00)
Θεσσαλονίκη (Grand Hotel Palace, Μοναστηρίου 305)

Το Σεμινάριο αυτό, είναι ένα Εργαστήριο (Workshop) Εφαρμογής σύγχρονων πρακτικών στη Διαχείριση Αποθεμάτων, που παρέχει, άνευ κόστους στους συμμετέχοντες, Διαδικασίες (Μεθοδολογία) και Λογισμικό για την αποδοτική Διαχείριση των Αποθεμάτων.

Η σπουδαιότητα του Σεμιναρίου αυτού, έγκειται στο γεγονός ότι με την Εφαρμογή των Εργαλείων αυτών, που έχει σχεδιάσει η εταιρεία μας και θα δοθούν στους συμμετέχοντες:
  • Επιτυγχάνεται μείωση Αποθεμάτων άνω του 30% με ταυτόχρονο μηδενισμό των ελλείψεων σε διαθεσιμότητα των προϊόντων
  • Ταυτοχρόνως μειώνεται αντίστοιχα και ο απαιτούμενος χώρος Αποθήκευσης
  • Επίσης, με τη μεθοδολογία της Value Analysis και του Ολικού Κόστους Αγοράς, θα αυξηθεί η Παραγωγικότητα, θα μειωθεί περαιτέρω το κόστος Διαχείρισης Αποθεμάτων και θα βελτιωθεί το Επίπεδο Εξυπηρέτησης του Πελάτη (CSL)



Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα Θεσσαλονίκη
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές Logistics, Στελέχη Αποθήκης, Διευθυντές Αγορών, Διευθυντές Παραγωγής, Διευθυντές Εργοστασίου, Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Συντήρησης, Στελέχη Μηχανοργάνωσης και Οικονομικούς Διευθυντές. Λόγω των τεράστιων συνεπειών στην κερδοφορία της Επιχείρησης το Σεμινάριο έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και για την Ανώτατη Διοίκηση.



Κόστος Συμμετοχής: 480€
Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 20%
Το Σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής:
Αθήνα 15/3/2019, Θεσσαλονίκη 29/3/2019


Παρακίνηση - Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δθναμικού στον Χώρο της Παραγωγής

15 Απριλίου 2019 (09:30 - 17:00)
Αθήνα (Divani Caravel Hotel, Λεωφ. Βασιλ. Αλεξάνδρου 2)

18 Απριλίου 2019 (09:30 - 17:00)
Θεσσαλονίκη (Grand Hotel Palace, Μοναστηρίου 305)

Το Σεμινάριο αυτό είναι ένα εντατικό Workshop στο οποίο παρουσιάζονται βήμα προς βήμα όλες οι πλευρές ενός Ολοκληρωμένου Συστήματος HRM προσαρμοσμένου στον χώρο της Παραγωγής.
Ακόμα και Επιχειρήσεις με εξαιρετικά Οργανωμένο Σύστημα HRM, θα εντοπίσουν περιοχές Βελτίωσης αφού στα κρίσιμα σημεία καλής Πρακτικής στην άσκηση Παρακίνησης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού λαμβάνονται υπόψη όλες οι ειδικές καταστάσεις της Παραγωγής.

Η φιλοσοφία του Συστήματος είναι μια ολοκληρωμένη προσέγγιση σύμφωνα με την οποία, με τη συνεχή Παρακίνηση, με την Ανατροφοδότηση και με την Επιτυχημένη Επικοινωνία, αναπτύσσεται το Προσωπικό, φθάνοντας μέχρι το ιδανικό σημείο του αυτοελέγχου που αξιολογείται με την Check List Αυτοελεγχόμενου Χειριστού που μπορείτε να δείτε εδώ.



Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα Θεσσαλονίκη
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές Παραγωγής, Διευθυντές Εργοστασίου, Προϊσταμένους Εργοδηγούς Παραγωγής, Διευθυντές HRM, καθώς και σε Στελέχη υπεύθυνα για τη Διαχείριση της απόδοσης των εργαζομένων και τη Βελτίωση του εργασιακού κλίματος του τμήματος. Απευθύνεται επίσης, στους Διευθυντές Ποιότητας που θα βοηθηθούν να διευρύνουν το βάθος των εσωτερικών Ελέγχων στον τομέα HRM ενσωματώνοντας ειδικές Λίστες Ελέγχου, όπως π.χ. τη λίστα του αυτοελεγχόμενου Χειριστού.



Κόστος Συμμετοχής: 500€
Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 20%
Το Σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής:
Αθήνα 9/4/2019, Θεσσαλονίκη 12/4/2019


Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997.
Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.
Published by Advanced Quality Services Ltd. - Copyright (c) 2019. All rights reserved.
Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210 6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail aqs (at) aqs (dot) gr
www aqs gr


Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου