Για κάθε επί μέρους περιοχή της Λειτουργίας των Εγκαταστάσεων και του Service, οι συμμετέχοντες, θα έχουν στη διάθεσή τους Πίνακα Ελέγχου, προκειμένου να καταγράψουν τα προβλήματα και τις ευκαιρίες Βελτίωσης, ένα σημαντικό Εργαλείο για να αποτυπώσουν την παρούσα κατάσταση και να προχωρήσουν σε δράσεις Βελτίωσης | | | Σεμινάριο ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΠΟΙΟΤΙΚΟ SERVICE Αθήνα: Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018 (09:30-17:00), Stratos Vassilikos Hotel Θεσσαλονίκη: Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018 (09:30-17:00), Grand Hotel Palace
Το Σεμινάριο αυτό απευθύνεται στα Στελέχη των Επιχειρήσεων που εμπλέκονται στον Σχεδιασμό και την Υλοποίηση Εγκαταστάσεων Εξοπλισμού και Υποδομών και επιπλέον έχουν την Ευθύνη για τον Σχεδιασμό και την Υλοποίηση του Service.
Αναλύει βήμα προς βήμα τον τρόπο Κοστολόγησης των σχετικών Προσφορών, τον Σχεδιασμό του Έργου Εγκατάστασης και πώς αυτός συνδέεται με τις απαιτήσεις ενός Σύγχρονου Συστήματος ERP (Enterprise Resource Planning) που συμβάλλει καθοριστικά στην υψηλή Ποιότητα της Εγκατάστασης, στη Διατήρηση του Κόστους στα προβλεφθέντα επίπεδα, καθώς και στην Έγκαιρη Παράδοση του, που αποτελεί βασικό στοιχείο της ικανοποίησης του Πελάτη.
Στο σεμινάριο αυτό, παρουσιάζεται ο Σχεδιασμός, η Λειτουργία της Παροχής Service κατά τη φάση της Εγγύησης και πέραν αυτής και οι βέλτιστες Πρακτικές σε όλη τη ροή των Λειτουργιών από τον Σχεδιασμό της Συμφωνίας Service (SLA= Service Level Agreement), που αρχίζει με το τηλεφώνημα του Πελάτη μέχρι την Κοστολόγηση, τον Προγραμματισμό, την Υλοποίηση και τον Απολογισμό από πλευράς Κόστους, Ποιότητας και Έγκαιρης Παράδοσης.
Με τον τρόπο αυτό, θα βοηθηθούν οι συμμετέχοντες να διαμορφώσουν ένα χάρτη πορείας προς τη βελτίωση της Ποιότητας, τη μείωση της Σπατάλης και τη διαμόρφωση ενός αναβαθμισμένου Συστήματος Διαδικασιών που οδηγεί στη βελτίωση της Ανταγωνιστικότητας και την Κερδοφορία της Εγκατάστασης και του Service.
Επιπλέον, μέσω Case Studies αναδεικνύεται η έννοια και η αξία της Μεθοδολογίας SIPOC, η οποία προσδιορίζει με σαφέστατο τρόπο ποια Δεδομένα πρέπει να αντλούνται από το ERP (Input), τι ακριβώς θα καταχωρείται από τους εμπλεκόμενους και τι είδους Αρχεία, Αναφορές και Δείκτες (KPI's) θα παράγονται κατά την υλοποίηση του Έργου της Εγκατάστασης Εξοπλισμού και Υποδομών, με αυτόματο τρόπο.
Ως Παραδείγματα Δεικτών μπορούμε να αναφέρουμε, το Επίπεδο Εξυπηρέτησης (Customer Service Level) σε σχέση με το SLA, την Απόκλιση μεταξύ προϋπολογισθέντος και Πραγματικού Κόστους, τις καθυστερήσεις λόγω Έλλειψης Υλικών, το Customer Service Level των Προμηθευτών, τον Δείκτη Παραγωγικότητας Εργαζομένων στις Εγκαταστάσεις και το Service κλπ. Δείτε περισσότερα ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ - Για κάθε επί μέρους περιοχή της Λειτουργίας των Εγκαταστάσεων και του Service θα έχουν στη διάθεσή τους Πίνακα Ελέγχου, προκειμένου να καταγράψουν τα προβλήματα και τις ευκαιρίες Βελτίωσης, ένα σημαντικό Εργαλείο για να αποτυπώσουν την παρούσα κατάσταση και να προχωρήσουν σε δράσεις Βελτίωσης
- Θα εκπαιδευτούν στις βασικές Αρχές χωροθέτησης των Μηχανημάτων για ποιοτικότερη Εγκατάσταση στον Χώρο του Πελάτη
- Θα τους δοθεί ολοκληρωμένος κατάλογος Διαδικασιών και Πολιτικών που πρέπει να αναπτύξουν για την εύρυθμη Λειτουργία της Διαχείρισης Προσφορών, Κοστολόγησης, Εγκατάστασης, Service και Προληπτικής Συντήρησης
- Θα έχουν διαθέσιμο σε Excel, Εργαλείο Pareto ABC Analysis, προκειμένου να καθορίζουν τις προτεραιότητες (πχ. στην Επίλυση προβλημάτων Απώλειας χρόνου Προσωπικού, μείωση φύρας και βελτίωση Παραγωγικότητας)
- Θα τους δοθούν κατάλληλα Templates σε Ηλεκτρονική μορφή για να Διασφαλίζουν τον Έλεγχο Ποιότητας Εγκαταστάσεων και Service
- Θα μπορούν να αξιοποιούν Εργαλείο Capacity Planning που έχει σχεδιάσει η Εταιρεία μας για τον Προγραμματισμό του Προσωπικού σε καθημερινή βάση
- Θα έχουν στη διάθεσή τους Ολοκληρωμένο Σύστημα σε Excel για τη μέτρηση Παραγωγικότητας κατά την Εγκατάσταση αλλά και κατά το Service
- Θα τους δοθούν Εργαλεία για την Διαχείριση των Αποθεμάτων Ανταλλακτικών, ώστε να περιορισθούν δραστικά οι Ελλείψεις
- Θα τους δοθεί Ολοκληρωμένο Σύστημα σε Excel για την Ετοιμασία του Προϋπολογισμού και τη μηνιαία παρακολούθηση των Αποκλίσεων
- Οι συμμετέχοντες μετά το σεμινάριο, θα έχουν δωρεάν υποστήριξη επί ένα έτος από τους Συμβούλους της Εταιρείας μας, στην Εφαρμογή των παραπάνω Εργαλείων στην πράξη, με προσαρμογή στις δικές τους ιδιαιτερότητες
ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ 1. Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ - Λήψη Αιτήματος Προσφοράς και Κοστολόγησης, με χρήση ERP ή Ελλείψει ERP, με κατάλληλα Εργαλεία που έχει αναπτύξει η Εταιρεία μας σε Excel
- Πώς σχεδιάζεται ο Προϋπολογισμός Εγκαταστάσεων και Service
- Σύγχρονα Mοντέλα Πρόβλεψης που έχει σχεδιάσει η Εταιρεία μας και τα οποία δίνονται δωρεάν στους συμμετέχοντες
- Σύστημα Capacity Planning για τον Προγραμματισμό του Προσωπικού με χρήση Εφαρμογής που έχει σχεδιάσει η Εταιρεία μας
- Φύλλα Excel για την κατάρτιση του Προϋπολογισμού
- Τι περιλαμβάνει το Σύστημα των Ημερησίων, Εβδομαδιαίων και Μηνιαίων Αναφορών
2. Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ SERVICE - Αποδοχή SLA – Κριτήρια
- Αναλυτική Διεργασία βήμα προς βήμα από τη λήψη του τηλεφωνήματος Πελάτη μέχρι την Ολοκλήρωση του Service
- Ανάλυση SIPOC για όλα τα βήματα και σύνδεση με τα απαιτούμενα Αρχεία, Βάσεις Δεδομένων και Βιβλιοθήκες του ERP
- Διαδικασίες Παραλαβής στην Αποθήκη, Διαδικασίες Ετοιμασίας και Αποστολής Παραγγελιών Πελατών
- Διαδικασίες Αγορών και Εργαλεία Αξιολόγησης Προμηθευτών
3. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ SERVICE - Χρησιμοποιούνται ακριβή Αρχεία για τον χρόνο Παράδοσης Α' υλών από τους Προμηθευτές
- Πώς γίνεται το Audit
- Πώς γίνεται η σύνδεση χωρικών Δεδομένων με τον Προγραμματισμό, ώστε να μειώνονται οι μετακινήσεις Προσωπικού
- Σύνδεση αιτήματος Βλάβης με Σύστημα Προληπτικής Συντήρησης, ώστε να μειώνεται το Κόστος
- Πώς δομούνται τα Αρχεία κατηγοριοποίησης Βλαβών με Φασεολόγια και Υλικά
4. ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ - Έλεγχος κατά την παραλαβή των Ανταλλακτικών και των Υλικών
- Πως συνδέονται οι κωδικοί του Προμηθευτή με τους κωδικούς της Εταιρείας
- Τεχνική περιγραφή των Υλικών, ώστε να είναι εύκολα αναγνωρίσιμα και να μη γίνονται λάθη
- Δοκιμές Εξοπλισμού πριν την Παράδοση
- Δομή Σχεδίου Ποιότητας και Ασφάλειας κατά την Εγκατάσταση και το Service (Εργαλεία σε Excel)
- Αναφορές Ποιότητας
5. ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ – ΚΟΣΤΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ SERVICE - Σύστημα Μέτρησης του Συντελεστή Παραγωγικότητας του Προσωπικού
- Σύστημα Αναφορών Κόστους Εγκατάστασης και Service
- Γίνεται ABC ανάλυση ποσοστών Φύρας και εντοπισμός τρόπων Βελτίωσης
- Μέθοδος Ολικού Κόστους και Value Analysis
- Τι Στοιχεία πρέπει να τηρούνται για τα Μηχανήματα και τα Λειτουργικά Συστήματα Πληροφορικής
6. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ SERVICE - Τα βασικά για την Παρακίνηση του Προσωπικού
- Ο αυτοελεγχόμενος Τεχνικός
- Μέθοδοι Παρακίνησης Προσωπικού – Πρακτικές Ασκήσεις
7. ΕΡΓΑΛΕΙΑ - Εργαλείο ABC Analysis
- Αξιολόγηση Συστήματος ERP (Check List 100 σημείων)
- Σύγχρονα Εργαλεία Πρόβλεψης
- Συστήματα Αναφορών Παραγωγικότητας, Δείκτες Αποδοτικότητας (KPI's)
- Εργαλεία για την παρακολούθηση Κόστους Υλικών
- Εργαλεία καθημερινής Μέτρησης Παραγωγικότητας
- Εργαλεία για την προληπτική Συντήρηση
- Εργαλείο Συντήρησης, όπου καταγράφονται η Συχνότητα, το είδος της Συντήρησης, οι υλοποιημένες Συντηρήσεις και προκύπτει αυτόματα το Πρόγραμμα Συντήρησης
- Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Εγκατάστασης και Service σε Excel
Προ της Διεξαγωγής του Σεμιναρίου θα σταλεί στους συμμετέχοντες Check List, ώστε να εντοπισθούν τα σημεία που θα απαιτήσουν μεγαλύτερη εμβάθυνση μέσω Case Studies και Παραδειγμάτων. Κόστος Συμμετοχής: 480 Ευρώ Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857 ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣΓια τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο Fax 210.62.15.421 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής. Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο info (at) abpm (dot) gr ή επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη. ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ - ΠΟΙΟΤΙΚΟ SERVICE
| ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
| ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ: | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: | Α.Φ.Μ./Δ.Ο.Υ.: | ΤΗΛ.: | FAX: | E-mail: | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ | 1. | 2. | 3. | Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου | Κωδ.Σεμ.SM | Επιλέξτε Πόλη: [ ] Αθήνα: 9/10, [ ] Θεσσαλονίκη: 17/10 | | | | | Εισηγητής Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών και Ελληνικών Επιχειρήσεων (MOTOR OIL, CIBA - GEIGY κα.) με μεγάλη εμπειρία σε εκπαιδεύσεις και σε θέματα Παραγωγής & Εφοδιαστικής Αλυσίδας ως Διευθυντικό Στέλεχος Παραγωγής. Έχει διοικήσει συμβουλευτικά Έργα σε μεγάλες Διεθνείς και Ελληνικές Επιχειρήσεις όπως: Tosoh της Mitsubishi, Enel, Famar, Mefal Κύπρου, Bingo κλπ, για την Αξιολόγηση και Βελτίωση της Ποιότητας και της Αποδοτικότητας των Λειτουργιών Παραγωγής, Εγκαταστάσεων, Τεχνικών, Service και ευρύτερα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
Μιχαήλ Θεοφίλου, Αεροναυπηγός Μηχανικός της Σχολής Ικάρων, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MSc στην Αεροναυπηγική από το Cranfield Institute of Technology της Μ. Βρετανίας, καθώς και Διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός από το Πανεπιστήμιο Πατρών, με σημαντική εμπειρία στη Διαχείριση Έργων, στη Μοντελοποίηση και Βελτίωση Διεργασιών, σε Ορθολογικοποιημένα Συστήματα Δειγματοληψίας κατά ISO 2859 και ISO 21247. Έχει συμμετάσχει στην υλοποίηση Έργων Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Ποιότητας Εγκαταστάσεων, Παραγωγής, Service και προληπτικής Συντήρησης. Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www abpm gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210.62.15.220 | Περιλαμβάνονται: - Εγχειρίδιο του σεμιναρίου "Εγκατάσταση Εξοπλισμού – Ποιοτικό Service" - Τα Εργαλεία που αναφέρονται - Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή - Βεβαίωση παρακολούθησης - Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της ABPM για λήψη του υλικού του σεμιναρίου - Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου | Επιδότηση ΛΑΕΚ: Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ. Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών: Αθήνα: Τετάρτη 3 Οκτωβρίου Θεσσαλονίκη: Πέμπτη 11 Οκτωβρίου
| | | | Copyright (c) 2018 Advanced Business Process Management
| | Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Οικονομικού Σχεδιασμού των Επιχειρήσεων, στην Οργάνωση των Οικονομικών Υπηρεσιών, στον Επιχειρησιακό Ανασχεδιασμό και σε έργα Αναδιοργάνωσης των Επιχειρήσεων που συμπεριλαβάνουν και τον τομέα των Logistics και ιδιαιτέρως των Προμηθειών. Έχει υλοποιήσει περισσότερα από 150 σεμινάρια Προμηθειών που έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων. Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος, 145 65 | Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421 info (at) abpm (dot) gr | www abpm gr Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ, ή στείλτε ένα e-mail στο info (at) abpm (dot) gr με τίτλο "REMOVE ME" | | |
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου