Αρχειοθήκη ιστολογίου

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018

Σεμινάρια Logistics - Παραγωγής Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου 2018

Abpm Advanced Business
Process Management
Σεμινάρια Logistics - Παραγωγής
Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου 2018
Procurement Audit & Improvement
Procurement Audit & Improvement
Αθήνα: 25 Σεπτεμβρίου 2018 (09:30 - 17:00) Stratos Vassilikos Hotel
Θεσσαλονίκη: 3 Οκτωβρίου 2018 (09:30 - 17:00) Grand Hotel Palace
Το σεμινάριο αυτό παρέχει μια σε βάθος ανάλυση όλων των φάσεων της Λειτουργίας των Προμηθειών αξιολογώντας τις Στρατηγικές στην επιλογή των Προμηθευτών, την ποιότητα της Έρευνας Αγοράς, τα χρησιμοποιούμενα Πληροφορικά Συστήματα, την πληρότητα των Διαδικασιών και ιδιαιτέρως του τρόπου Αξιολόγησης Προμηθευτών και Προσφορών, τους Δείκτες, τα Συστήματα Αναφορών και το Ολικό Κόστος Προμήθειας.
Σε κάθε Δραστηριότητα των Προμηθειών, όπως η Αναγνώριση Ανάγκης, η Ποσοτικοποίηση της, η Περιγραφή Προδιαγραφών, η Έρευνα Αγοράς, η Αξιολόγηση Προμηθευτών, η Διαπραγμάτευση, η Υπογραφή Σύμβασης, ο Έλεγχος παραλαμβανομένων Υλικών, η συνεχής Αξιολόγηση του Προμηθευτή για την συνολική εκτίμηση της Ποιότητας, του Κόστους και της Συμπεριφοράς του, γίνεται η Αξιολόγηση των υφιστάμενων Πρακτικών, συγκρίνονται με τις διεθνώς βέλτιστες πρακτικές, εντοπίζονται οι περιοχές Βελτίωσης και παρουσιάζονται τα κατάλληλα Εργαλεία. Τα Εργαλεία αυτά δίνονται δωρεάν στους συμμετέχοντες.

Περισσότερα εδώ »
Audit Εργοστασίου
Audit Εργοστασίου
Αθήνα: 27 Σεπτεμβρίου 2018 (09:30 - 17:00) Stratos Vassilikos Hotel
Θεσσαλονίκη: 4 Οκτωβρίου 2018 (09:30 - 17:00) Grand Hotel Palace
Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται στα Ανώτερα Στελέχη του Εργοστασίου, σε Διευθύνοντες Συμβούλους και Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων που διαθέτουν Παραγωγική Μονάδα, ή έχουν ως αντικείμενο Εγκαταστάσεις και Service Εξοπλισμού και Τεχνικά Έργα.
Παρουσιάζει βήμα προς βήμα τον τρόπο Αξιολόγησης όλων των Λειτουργιών του Εργοστασίου, από τον Σχεδιασμό Προϊόντων και την Χωροθέτηση των Μηχανών μέχρι τον Προγραμματισμό Προσωπικού και Μηχανών, τον Ποιοτικό Έλεγχο, τη Συντήρηση, την Υγεία και Ασφάλεια των Εργαζομένων και τέλος την Ασφάλεια Εγκαταστάσεων και Πληροφοριών.

Το σεμινάριο διοργανώνεται από τη θυγατρική μας εταιρεία iBcl
Περισσότερα εδώ »
Εγκατάσταση Εξοπλισμού - Ποιοτικό Service
Εγκατάσταση Εξοπλισμού - Ποιοτικό Service
Αθήνα: 9 Οκτωβρίου 2018 (09:30 - 17:00) Stratos Vassilikos Hotel
Θεσσαλονίκη: 17 Οκτωβρίου 2018 (09:30 - 17:00) Grand Hotel Palace
Στο σεμινάριο αυτό, παρουσιάζεται ο Σχεδιασμός, η Λειτουργία της Παροχής Service κατά τη φάση της Εγγύησης και πέραν αυτής και οι βέλτιστες Πρακτικές σε όλη τη ροή των Λειτουργιών από τον Σχεδιασμό της Συμφωνίας Service (SLA= Service Level Agreement), που αρχίζει με το τηλεφώνημα του Πελάτη μέχρι την Κοστολόγηση, τον Προγραμματισμό, την Υλοποίηση και τον Απολογισμό από πλευράς Κόστους, Ποιότητας και Έγκαιρης Παράδοσης.
Αναλύεται βήμα προς βήμα ο τρόπος Κοστολόγησης των σχετικών Προσφορών, ο Σχεδιασμός του Έργου Εγκατάστασης και πώς αυτός συνδέεται με τις απαιτήσεις ενός Σύγχρονου Συστήματος ERP (Enterprise Resource Planning) που συμβάλλει καθοριστικά στην υψηλή Ποιότητα της Εγκατάστασης, στη Διατήρηση του Κόστους στα προβλεφθέντα επίπεδα, καθώς και στην Έγκαιρη Παράδοση του, που αποτελεί βασικό στοιχείο της ικανοποίησης του Πελάτη.
Με τον τρόπο αυτό, θα βοηθηθούν οι συμμετέχοντες να διαμορφώσουν ένα χάρτη πορείας προς τη βελτίωση της Ποιότητας, τη μείωση της Σπατάλης και τη διαμόρφωση ενός αναβαθμισμένου Συστήματος Διαδικασιών που οδηγεί στη βελτίωση της Ανταγωνιστικότητας και την Κερδοφορία της Εγκατάστασης και του Service.

Περισσότερα εδώ »
Κοστολόγηση Βιομηχανικού Προϊόντος
Κόστολόγηση Βιομηχανικού Προϊόντος
Αθήνα: 19 Οκτωβρίου 2018 (09:30 - 17:00) Stratos Vassilikos Hotel
Θεσσαλονίκη: 12 Οκτωβρίου 2018 (09:30 - 17:00) Grand Hotel Palace
Η ακριβής Κοστολόγηση των Βιομηχανικών Προϊόντων είναι μια προϋπόθεση για το σωστό σχεδιασμό της Εμπορικής Πολιτικής. Αν ένα Προϊόν δεν κοστολογείται με ακρίβεια, είναι προφανές ότι αυτό μπορεί να έχει δυσμενείς επιπτώσεις στα Οικονομικά Αποτελέσματα εάν το πραγματικό Κόστος είναι μεγαλύτερο ή να χαθούν ευκαιρίες Πώλησης αν το Κόστος είναι στην πραγματικότητα μικρότερο. Με τη σωστή Κοστολόγηση, μέσω των Αναφορών «Contribution Margin» (Περιθώριο Συνεισφοράς), εντοπίζουμε τα ζημιογόνα Προϊόντα / Πελάτες, όπως και τα Προϊόντα / Πελάτες μεγαλύτερης Κερδοφορίας προκειμένου να γίνουν οι αναγκαίες παρεμβάσεις.
Με το σεμινάριο αυτό προσφέρουμε στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να κατανοήσουν πλήρως την Δομή Κόστους του Προϊόντος, καθώς και τα Εργαλεία Προϋπολογισμού και Παρακολούθησής του, που αποτελούν modules (υποσυστήματα) των Πληροφοριακών Συστημάτων των Επιχειρήσεων (ERP). Παράλληλα, παρουσιάζονται τα κριτήρια σχεδιασμού των κέντρων Κόστους, η Αποτίμηση των Αποθεμάτων και οι Αναφορές Απόκλισης Κόστους.
Για να δείτε παράδειγμα κάνετε κλικ εδώ

Το σεμινάριο διοργανώνεται από τη θυγατρική μας εταιρεία iBcl
Περισσότερα εδώ »
Εκπαίδευση Στελεχών Αποθήκης
Εκπαίδευση Στελεχών Αποθήκης
Αθήνα: 11 Οκτωβρίου 2018 (09:30 - 17:00) Stratos Vassilikos Hotel
Θεσσαλονίκη: 16 Οκτωβρίου 2018 (09:30 - 17:00) Grand Hotel Palace
Το σεμινάριο αυτό έχει στόχο να εκπαιδεύσει τον Υπεύθυνο και τα Στελέχη της Αποθήκης, ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται το Απόθεμα, τον Εξοπλισμό, τον Χώρο, το Προσωπικό και τις Παραγγελίες των Πελατών με αποτελεσματικότερο τρόπο.
Η προστιθέμενη αξία του Σεμιναρίου αυτού έγκειται στο ότι δίνονται δωρεάν στους συμμετέχοντες, αποδοτικά Εργαλεία σε μορφή Εφαρμογών Excel με μακροεντολές, με τα οποία μπορούν να βελτιώσουν τη λειτουργία της αποθήκης όπως:

  • Εργαλεία για την ABC ανάλυση Υλικών, Προμηθευτών & Πελατών
  • Ειδική εφαρμογή για την ορθή χωροθέτηση των Υλικών
  • Εφαρμογή για τη βέλτιστη Διαχείριση των Αποθεμάτων
  • Εργαλεία για τη Μέτρηση της Παραγωγικότητας στην Παραλαβή, στο Picking και στη Διανομή
  • Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Λειτουργίας και Οικονομικής Απόδοσης Αποθήκης
Περισσότερα εδώ »
Διαχείριση Αποθεμάτων
Διαχείριση Αποθεμάτων
Αθήνα: 13 Νοεμβρίου 2018 (09:30 - 17:00) Stratos Vassilikos Hotel
Θεσσαλονίκη: 20 Νοεμβρίου 2018 (09:30 - 17:00) Grand Hotel Palace
Το σεμινάριο αυτό, είναι ένα εργαστήριο (workshop) εφαρμογής σύγχρονων πρακτικών στη Διαχείριση Αποθεμάτων, που παρέχει στους συμμετέχοντες Διαδικασίες (Μεθοδολογία) και Δωρεάν λογισμικό για την αποδοτική Διαχείριση των Αποθεμάτων. Με την εφαρμογή των εργαλείων αυτών και με online υποστήριξη που παρέχεται Δωρεάν, οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να επιτύχουν θεαματική μείωση του ύψους των αποθεμάτων και να μειώσουν δραστικά το κόστος Διαχείρισης, βελτιώνοντας παράλληλα το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών.
Η σπουδαιότητα του σεμιναρίου αυτού, προκύπτει από το γεγονός ότι όπου εφαρμόζονται επιτυχημένα Συστήματα Διαχείρισης Αποθεμάτων, επιτυγχάνεται μείωση αποθεμάτων της τάξης του 30% με ταυτόχρονη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του πελάτη (Customer Service Level - CLS).

Το σεμινάριο διοργανώνεται από τη μητρική μας εταιρεία AQS Περισσότερα εδώ »
Μέτρηση & Βελτίωση Παραγωγικότητας
Μέτρηση και Βελτίωση Παραγωγικότητας
Αθήνα: 1 Νοεμβρίου 2018 (09:30 - 17:00) Stratos Vassilikos Hotel
Θεσσαλονίκη: 6 Νοεμβρίου 2018 (09:30 - 17:00) Grand Hotel Palace
Το Σεμινάριο αυτό είναι το απόσταγμα της μεγάλης εμπειρίας των Συμβούλων μας στη Διοίκηση της Παραγωγής. Είναι ένα απολύτως διαδραστικό Workshop και υλοποιείται μέσω σύντομων ασκήσεων και χρήσης Εργαλείων Προγραμματισμού, Βελτίωσης της Ποιότητας, Μείωσης Κόστους, Βελτίωσης Παραγωγικότητας και Διαχείρισης Κινδύνων.
Μέσω των νέων Εργαλείων του Lean Manufacturing, με τα οποία εντοπίζεται το σύνολο των Νεκρών Χρόνων, της Φύρας του Υλικού και των Επιστροφών καθορίζονται οι τρόποι αντιμετώπισης τους και επομένως διευκολύνεται η πλήρης Αξιοποίηση των Μηχανημάτων, η μείωση της Σπατάλης Αποθεμάτων και η Βελτίωση των Προβλέψεων και του Προγραμματισμού, τα οποία συμβάλλουν στη θεαματική Βελτίωση της Παραγωγικότητας.

Το σεμινάριο διοργανώνεται από τη θυγατρική μας εταιρεία iBcl
Περισσότερα εδώ »
Εκπαίδευση Στελεχών Προμηθειών
Εκπαίδευση Στελεχών Προμηθειών
Αθήνα: 18 Δεκεμβρίου 2018 (09:30 - 17:00) Divani Palace Acropolis
Θεσσαλονίκη: 7 Δεκεμβρίου 2018 (09:30 - 17:00) Grand Hotel Palace
Στο σεμινάριο αυτό αποτυπώνεται με δομημένο και κατανοητό τρόπο, με Aσκήσεις και Pαραδείγματα, η Οργάνωση του Τομέα των Προμηθειών και οι διεθνώς καθιερωμένες Πρακτικές για τη Mείωση Kόστους και Βελτίωση της Ποιότητας των αγοραζομένων υλικών – υπηρεσιών και είναι βασισμένο στα πιο σύγχρονα Συστήματα Έρευνας Αγοράς και Αξιολόγησης Προμηθευτών και Προσφορών.
Παρουσιάζονται Μεθοδολογίες και Εργαλεία όπως: Η προσέγγιση του Ολικού Κόστους, οι Σύγχρονες Στρατηγικές σχέσεων με τους Προμηθευτές και πώς μπορεί να επωφεληθεί μια επιχείρηση από την ανάπτυξη συνέργειας, η Ανάλυση Αξίας για τα σημαντικά προϊόντα (Value Analysis), το Κόστος του Κύκλου Ζωής του Υλικού, η Αξιολόγηση της Οικονομικής Κατάστασης των Προμηθευτών με ειδικούς Αριθμοδείκτες, οι επιπτώσεις των μεταβολών της Συναλλαγματικής Ισοτιμίας στο κόστος του Υλικού, το Οικονομικό και Λειτουργικό Audit του τμήματος Προμηθειών, η εφαρμογή της Στατιστικής στην Αξιολόγηση Προμηθευτών, η Αριστοποίηση Αποθέματος και τέλος οι κυριότεροι 10 Δείκτες Αποδοτικότητας των Προμηθειών και οι σχετικές Αναφορές Λειτουργίας Προμηθειών.

Περισσότερα εδώ »
Πληροφορίες
Πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 210 6215 220 ή στο info (at) abpm (dot) gr
Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ζήλη Δημητριάδη
Το κόστος του κάθε σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ. Καταληκτική ημερομηνία: 5 εργάσιμες ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής.

Advanced Business Process Management. - Copyright (c) 2018.
Ηρώων Πολυτεχνείου 13, Εμπορικό Κέντρο Πανόραμα, 14565, Αγ. Στέφανος, Τηλ.: 210 6215220, Φαξ: 210 6215421, Email: info (at) abpm (dot) gr
www abpm gr

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ, ή στείλτε ένα e-mail στο info (at) abpm (dot) gr με τίτλο "REMOVE ME"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου