Στο σεμινάριο αυτό αναλύονται οι επιπτώσεις του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης - GDPR - Κανονισμός 2016/679 - στο Marketing, καθώς και τα απαιτούμενα μέτρα Συμμόρφωσης (compliance measures). Κάθε Εταιρεία ή Οργανισμός που υλοποιεί δράσεις Marketing, είτε στην παραδοσιακή του μορφή είτε στην Ψηφιακή (Digital Marketing: e-mail Marketing, paid search, social media advertising κτλ), θα πρέπει να γνωρίζει την ανάγκη Συμμόρφωσης με τον Κανονισμό GDPR. Οι πρακτικές συνέπειες της μη Συμμόρφωσης για ένα εμπορικό σήμα (brand) μπορεί να είναι καταστροφικές. Ο στόχος του Σεμιναρίου είναι να αναπτύξουν τα Στελέχη του Marketing την τεχνογνωσία, ώστε να εντοπίζουν και να εκτιμούν τους Κινδύνους που απορρέουν από τη Συλλογή και την Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων μέσα στην Επιχείρηση, να εξετάζουν την επάρκεια των Μηχανισμών και Διαδικασιών Προστασίας Δεδομένων και να προτείνουν, όπου χρειάζεται, τις κατάλληλες Βελτιώσεις, ώστε οι Λειτουργίες του Marketing να συμμορφώνονται με τον GDPR. Στο Σεμινάριο αυτό, περιλαμβάνεται αναλυτική Μεθοδολογία Διερεύνησης όλων των πτυχών του Marketing, στις οποίες, από την Εμπειρία μας στην Εφαρμογή του GDPR σε πάνω από 100 Οργανισμούς, έχουμε εντοπίσει συχνή δραστηριότητα Συλλογής και Επεξεργασίας άρα και εμφάνιση Κινδύνου για τα Προσωπικά Δεδομένα. Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο Ιωάννης Κυριαζόγλου, με 42 έτη εμπειρία και διεθνή δραστηριότητα σε έργα Πληροφορικής σε Ηνωμένες Πολιτείες, Καναδά και Μέση Ανατολή, ενώ διαθέτει πλούσιο συγγραφικό Έργο. Είναι υπεύθυνος σχεδιασμού του διδακτικού υλικού πιστοποίησης για τον DPO σε φορείς του εξωτερικού και Γενικός Διευθυντής Ποιότητας όλων των Παραδοτέων, των Έργων GDPR, της AQS προς τους Οργανισμούς και τις Επιχειρήσεις. Έχει συγγράψει πληθώρα Έργων σχετικά με το IT Security και το IT Auditing. Τον Δεκέμβριο 2016 εκδόθηκαν πέντε νέα βιβλία του σχετικά με τη Διαχείριση Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και τον νέο Κανονισμό με διεθνή απήχηση. Και τα 5 παραπάνω βιβλία θα δοθούν στους συμμετέχοντες του εκπαιδευτικού προγράμματος δωρεάν καθώς και όλα τα Εργαλεία που αναφέρονται παρακάτω. Επίσης, θα τους δοθεί πρόσβαση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της AQS "Online Σύμβουλοι", μέσω της οποίας θα μπορούν για ένα έτος να θέτουν ερωτήματα στους εισηγητές και να υποστηρίζονται στην επίλυση προβλημάτων, είτε σχετικά με την Εγκατάσταση και τη Λειτουργία του GDPR είτε σχετικά με την Άσκηση των καθηκόντων του DPO. ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Σε Στελέχη του Marketing, σε Υπεύθυνους Επεξεργασίας (controllers), σε Συμβούλους Επιχειρήσεων, στον Υπεύθυνο και στα Στελέχη των λειτουργιών ΙΤ της Επιχείρησης, αλλά και στη Διοίκηση και στα εμπλεκόμενα Στελέχη στον Σχεδιασμό στρατηγικής Marketing που επιθυμούν να ενημερωθούν για τις σύγχρονες Πρακτικές σε όλα τα θέματα χρήσης Προσωπικών Δεδομένων για σκοπούς Marketing και την Συμμόρφωση της Εταιρείας με τον GDPR. Δείτε περισσότερα ...
ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,24% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.: Αθήνα: Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018 Θεσσαλονίκη: Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018 Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.
| Η AQS αναλαμβάνει την Ανάπτυξη και Εφαρμογή Συστήματος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στους Οργανισμούς διασφαλίζοντας την πλήρη Συμμόρφωσή τους με τον νέο Κανονισμό (GDPR) από Οργανωτικής, Τεχνολογικής και Νομικής πλευράς. Δείτε περισσότερα εδώ.
Η AQS συμμετέχει ως χορηγός στο 10ο Infocom Cyprus Conference στις 24 Οκτωβρίου 2018, με τίτλο "Fiber to the People: Creating a bright digital future for Cyprus" ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Α. Νομικό και Κανονιστικό πλαίσιο - GDPR: Περιγραφή, Αρχές, Επιπτώσεις
- E-Privacy framework
- GDPR και Marketing
Β. Κρίσιμες έννοιες - Προσωπικά και Ευαίσθητα Δεδομένα
- Data Subject, Controller, Data Protection Officer, Processor
- Files (Computer, Database, Manual)
- Data Broker
- Digital Assets
- Cookie Technology
- Metadata
- Unstructured Data
- E-mailing providers
- Data Cleansing Companies
- Analytic Providers
Γ. Marketing: Στρατηγικές και Εργαλεία - Πώς αποκαλύπτονται τα Προσωπικά Δεδομένα
- Πώς συλλέγονται τα Δεδομένα
- Πώς γίνεται η Gap Analysis
- Οι διαφορετικοί τύποι Marketing
- Διαδραστικό Marketing
- Ψηφιακό Marketing
- Διαδικτυακό ή Online Marketing
- Internet Marketing Strategies
- Digital Customer Tools (Big Data, Profiling)
Δ. Marketing: Συμμόρφωση με τον GDPR - Συγκατάθεση των Ατόμων
- Νομιμότητα επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων
- Διαφάνεια
- Δικαιώματα Καταναλωτών
- Παραβίαση Δεδομένων
- Ασφάλεια Επεξεργασίας Δεδομένων
- Πώς εξασφαλίζεται για ειδικές περιπτώσεις η συγκατάθεση (consent) του Πελάτη / Καταναλωτή
- Συνήθη λάθη και παραλείψεις στην επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων κατά τη Λειτουργία του Marketing
- Βέλτιστοι τρόποι Διόρθωσης λαθών και παραλείψεων
- Εκτίμηση επιπτώσεων Προστασίας Δεδομένων
- Προστασία Δεδομένων κατά τον Σχεδιασμό και εξ' ορισμού
- Βασικές Υποχρεώσεις του Υπεύθυνου Επεξεργασίας (Controller)
- Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων (DPO)
- Εκτελών την Επεξεργασία (Processor)
E. Case studies - Permission Passing Campaign
- Marketing Action Plan
Δείτε αναλυτικά τις ενότητες ...
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου