Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων όλων των βαθμίδων που επιθυμούν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που παρέχονται από την σύγχρονη τεχνολογία, αλλά και τη μακρά τεχνογνωσία της εταιρείας μας στην αξιοποίησή της με σκοπό να ασκούν τη Διοίκηση της επιχείρησης ή των καθηκόντων τους ως στελέχη, μέσω του iPad (και άλλων tablets) αυξάνοντας σημαντικά την παραγωγικότητά τους. Όχι μόνο η διαχείριση της καθημερινότητας (emails, έγγραφα, εκκρεμότητες, meetings) αλλά και η διαχείριση των επιχειρησιακών Στόχων, Έργων και Διαδικασιών μπορεί να γίνει μέσω του iPad / Tablet. Οι συμμετέχοντες αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Tablet μπορούν να εκτοξεύσουν την παραγωγικότητά τους αφού θα είναι σε θέση: - Να αναθέτουν εργασίες ανά πάσα στιγμή με σχόλια και να τις λαμβάνει αμέσως ο υπεύθυνος. Έτσι υπάρχει μια ολοκληρωμένη διαχείριση μέχρι να κλείσει η ανάθεση, χωρίς να χάνεται στον κυκεώνα των emails.
- Έχοντας on line τα ηλεκτρονικά ημερολόγια να γνωρίζουν οι συνεργάτες τους πού βρίσκονται για καλύτερο συντονισμό της συνεργασίας τους.
- Να παρακολουθούν σε ποιά φάση βρίσκονται τα Έργα που εμπλέκονται.
- Να έχουν συστηματική παρακολούθηση των νέων ευκαιριών συνεργασίας που έχουν προκύψει.
- Να έχουν διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή κάθε είδους αναφορές της επιχείρησης.
- Να έχουν ξεκάθαρη εικόνα για τις εκκρεμότητες που δεν έχουν κλείσει και έτσι να αξιοποιούν νεκρούς χρόνους αναμονής (π.χ. σε αεροδρόμια) για ελέχους και εργασίες που θα αυξήσουν την παραγωγικότητά τους.
- Να γνωρίζουν τα αποθέματα τη στιγμή της επαφής με τον Πελάτη.
- Να έχουν την εικόνα της συμπεριφοράς του Πελάτη διαχρονικά.
- Να έχουν την εικόνα των πωλήσεων του πελάτη, ώστε για παράδειγμα σε κωδικούς που έχουν μεγάλη απήχηση στην αγορά και περιορισμένη σε εκείνον να τους παρακινεί να τις προωθήσουν.
- Να προγραμματίζουν και να παρακολουθούν τις εργασίες και τα ραντεβού του Προϊσταμένου τους (για γραμματείς).
Το σεμινάριο αφορά όλους τους χρήστες iPad, windows και android tablet αλλά και smartphone. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα: 210 6216997-8. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη. | ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ 1. Αξιοποίηση Εφαρμογών - Διαχείριση αρχείων & σύνδεση με Server
- Back up και προστασία
- Οι 20 σημαντικότερες εφαρμογές
2. Διαχείριση Καθημερινότητας - Διαχείριση αναθέσεων – Εκκρεμοτήτων
- Διαχείριση Δραστηριοτήτων - Διεργασιών
- Παρουσίαση Προϊόντων
- Διαχείριση Παραγγελιών
- Διαχείριση Ευκαιριών
- Διαχείριση Ημερολογίου
- Διαχείριση Επαφών
- Διαχείριση e-mails
- Διαχείριση Σημειώσεων
- Εφαρμογές Διαχείρισης χρόνου
3. Διαχείριση Επιχειρησιακής Στρατηγικής - Καθορισμός Στόχων
- Σύνδεση στόχων με έργα
- Ετοιμασία Action Plan
- Εφαρμογή Σύνταξης Επιχειρησιακού Σχεδίου
- Σχεδιασμός Προϋπολογισμού
- Παρακολούθηση υλοποίησης
- Παρακολούθηση Management Reporting (Αναφορές Διοίκησης)
- Εφαρμογή Αποτύπωσης Αναφορών Διοίκησης
- Η παρακολούθηση των 10 κρίσιμων Δεικτών της επιχείρησης
4. Εφαρμογές για τον προσωπικό χρόνο - E-Books: Διαχείριση πλήθους ηλεκτρονικών βιβλίων πάσης φύσεως
- Φωτογραφίες, μουσική, ραδιόφωνο
- Κοινωνική δικτύωση
- Maps, Navigation, Αστρονομία
- Forums, Πανεπιστήμια κα
- Άσκηση, Διατροφή & Ευεξία
Σε κάθε συμμετέχοντα θα δοθεί δωρεάν ένα iPad Mini, με δυνατότητα αλλαγής με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο.
ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,24% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.: Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου