Σεμινάριο
PROCUREMENT AUDIT
Αξιολόγηση & Βελτίωση Προμηθειών
Αθήνα: Πέμπτη 21 Ιουλίου 2016 (09:30-17:00), Divani Palace Acropolis
Θεσσαλονίκη: Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016 (09:30-17:00), Grand Hotel Palace
Το σεμινάριο αυτό παρέχει μια σε βάθος ανάλυση όλων των φάσεων της λειτουργίας των Προμηθειών αξιολογώντας τα χρησιμοποιούμενα Πληροφορικά Συστήματά, την πληρότητα των Διαδικασιών, τους Δείκτες και τα Συστήματά Αναφορών.
Σε κάθε Δραστηριότητα των Προμηθειών, όπως η αναγνώριση ανάγκης, η ποσοτικοποίησή της, η περιγραφή προδιαγραφών, η έρευνα αγοράς, η αξιολόγηση προμηθευτών, η διαπραγμάτευση, η υπογραφή σύμβασης, ο έλεγχος παραλαμβανομένων υλικών, το Feedback στον Προμηθευτή για την συνολική εκτίμηση της Ποιότητας, γίνεται η αξιολόγηση των υφιστάμενων Πρακτικών, εντοπίζονται οι περιοχές βελτίωσης και παρουσιάζονται τα κατάλληλα εργαλεία για τον σκοπό αυτόν. Τα Εργαλεία αυτά δίνονται δωρεάν στους συμμετέχοντες.
Επί πλέον παρουσιάζονται οι κατάλληλες δικλείδες για την αποτροπή ανεπιθύμητων καταστάσεων όπως οι εικονικές προμήθειες, οι υπερτιμολογημένες αγορές αγαθών και υπηρεσιών, καθώς και η πληρωμή Συμβάσεων που δεν ικανοποιούν τα προβλεπόμενα.
Παρακάτω παρατίθεται ένα ενδεικτικό δείγμα των σημείων που αξιολογούνται:
- Υπάρχουν μοντέλα Πρόβλεψης και πώς αξιολογείται η αξιοπιστία τους;
- Διενεργείται ABC Analysis προκειμένου να δίνονται οι σωστές προτεραιότητες;
- Στην μέθοδο Αξιολόγησης προμηθευτών αξιοποιείται η ABC Analysis και με ποιον τρόπο;
- Η αξιολόγηση των προμηθευτών λαμβάνει υπ' όψιν το μοντέλο Ολικού Κόστους και την Οικονομική Αξιοπιστία; Για την τελευταία ποιοί δείκτες χρησιμοποιούνται;
- Μετριέται και αξιολογείται η συνέπεια του Προμηθευτή (Customer Service Level);
- Γίνεται αξιοποίηση των προμηθευτών για την Καινοτομία και την Ανάπτυξη νέων λύσεων στην συσκευασία;
- Διενεργούνται Value Analysis για την βελτίωση του Κόστους των αγοραζομένων Υλικών;
- Ακολουθείται μοντέλο αριστοποίησης της Ποσότητας Παραγγελίας;
- Το Απόθεμα Ασφαλείας έχει καθορισθεί με βάση το Customer Service Level;
- Έχει εξετασθεί το ενδεχόμενο Ηλεκτρονικών Προμηθειών για μείωση του κόστους;
- Συνδέεται το Reordering Point με το Επίπεδο Εξυπηρέτησης;
- Οι Διαπραγματεύσεις Διενεργούνται από προσωπικό εκπαιδευμένο στην Τεχνική των Επιτυχημένων Διαπραγματεύσεων;
- Υπάρχουν δικλείδες για την αποτροπή ατασθαλιών που έχουν ως αποτέλεσμα Οικονομική ζημία της Επιχείρησης;
Δείτε περισσότερα
Τι θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες
- Θα έχουν στην διάθεση τους ολοκληρωμένο πίνακα, με το οποίον θα αξιολογούν την υφιστάμενη κατάσταση της λειτουργίας των Προμηθειών
- Σε κάθε μια περιοχή παρέχονται τα απαιτούμενα Εργαλεία και Πρακτικές για να σχεδιάσουν βελτιώσεις
- Μεταξύ των άλλων παρέχονται εργαλεία για την αριστοποίηση του Αποθέματος και την εκτίμηση του Ολικού Κόστους προμηθειών που περιλαμβάνει πέρα από την τιμή αγοράς και 11 ακόμη παράγοντες, όπως η ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας, ο χρόνος παράδοσης που επηρεάζει το απόθεμα ασφαλείας και άρα το κόστος κλπ.
- Γίνεται άνευ κόστους επιπλέον προσαρμογή των Εργαλείων αυτών στις ανάγκες της δικής τους εταιρείας και έχουν τη δυνατότητα on line υποστήριξης επί ένα έτος μετά το σεμινάριο
- Παρέχονται Εργαλεία για την ABC Analysis και παραδείγματα τρόπου αξιοποίησης της
- Παρέχεται Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών για την αποδοτικότητα των Προμηθειών
- Παρουσιάζονται και εξηγούνται οι 10 κυριότεροι δείκτες στη Λειτουργία των Προμηθειών
- Μέσω επιλεγμένων και ρεαλιστικών Case Studies, θα εξοικειωθούν με τον τρόπο που χρησιμοποιούνται τα παρεχόμενα Εργαλεία
- Οι Υπεύθυνοι Συστημάτων Ποιότητας θα έχουν στη διάθεσή τους μια πολύτιμη μεθοδολογία, ώστε μέσω αυτής να προτείνουν στη Διοίκηση των Προμηθειών βελτιωτικές δράσεις
Ενότητες Σεμιναρίου Σε κάθε μία από τις παρακάτω περιοχές αξιολογείται σημείο προς σημείο η δυνατότητα βελτίωσης, με χρήση σύγχρονων πρακτικών και Εργαλείων. Συγκεκριμένα, για κάθε σημείο διατυπώνονται οι κατάλληλες ερωτήσεις, καθώς και το υλικό τεκμηρίωσης που θα ζητηθεί για να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση και να προκύψουν οι αναγκαίες βελτιώσεις. Για να διευκολυνθεί η κατανόηση και ο εντοπισμός των αναγκαίων βελτιώσεων, δίδεται η περιγραφή των λειτουργιών μιας επιχείρησης, καθώς και διάλογοι από τη Διενέργεια Audit.
Α. ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΑΝΑΓΚΩΝ
Β. ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΩΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ
Γ. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ (GLOBAL SOURCING)
Δ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ
Ε. ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΟΛΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ
ΣΤ. Η ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Ζ. INCOTERMS
Η. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ – ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ
Θ. ΣΧΕΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΜΕ ΑΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
Ι. ΔΙΚΛΕΙΔΕΣ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ
ΙΑ. ΤΡΟΠΟΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ
ΙΒ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΝΑΦΟΡΩΝ AUDIT
Κόστος Συμμετοχής: 430 Ευρώ Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται
έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται
έκπτωση 20%Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣΓια τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο Fax
210.62.15.421 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής. Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο info (at) abpm (dot) gr ή
επιλέξτε "Αθήνα" /
"Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220.
Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.
ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
|
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ: |
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: |
Α.Φ.Μ./Δ.Ο.Υ.: |
ΤΗΛ.: | FAX: | E-mail: |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ |
1. |
2. |
3. |
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου |
Κωδ.Σεμ.SM |
Επιλέξτε Πόλη: [ ] Αθήνα: 21/7, [ ] Θεσσαλονίκη: 15/7 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου