Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Management Reporting - Σεμινάριο

 
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί σε ηλεκτρονική μορφή τυπικό Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης που περιλαμβάνει και Σύστημα Balanced Scorecard για άμεση εφαρμογή.

Σεμινάριο
Management Reporting
Σύστημα Αξιολόγησης & Ελέγχου της Επιχείρησης
Αθήνα: Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016 (09:30-17:00), Electra Palace Hotel
Θεσσαλονίκη: Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016 (09:30-17:00), Grand Hotel Palace


Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζεται μια ολοκληρωμένη και σε βάθος ανάλυση και αξιολόγηση των οικονομικών και λειτουργικών αναφορών της επιχείρησης - πολύτιμο Εργαλείο για τη λήψη Επιχειρηματικών αποφάσεων. Ξεκινώντας από τον προϋπολογισμό (BUDGET), περιγράφεται στη συνέχεια το Σύστημα Αναφορών και Δεικτών Αποδοτικότητας της Διοίκησης.
Οι αναφορές αυτές καθώς και οι Δείκτες συγκρίνουν τα προϋπολογισθέντα μεγέθη με τα πραγματικά και εκείνα του παρελθόντος έτους σε επίπεδο μήνα και YTD (year to date – η οικονομική περίοδος του έτους μέχρι την ημέρα ελέγχου).
Αναλύονται μία προς μία όλες οι σχετικές οικονομικές και λειτουργικές αναφορές και οι δείκτες αποδοτικότητας σε όλους τους τομείς της εταιρείας σε σχέση με τους πελάτες, των ανταγωνιστών και των προμηθευτών, σημαντικά στοιχεία για πιθανούς κινδύνους αλλά και για ευκαιρίες προς αξιοποίηση. Παράδειγμα τέτοιων σημαντικών ειδικών Αριθμοδεικτών που μας δίνουν πολύτιμες πληροφορίες προς αξιοποίηση, δίνεται εδώ.
Με τις πρακτικές και τα Εργαλεία που θα παρουσιαστούν, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να αντιλαμβάνονται τους οικονομικούς κινδύνους της εταιρείας, και τελικά να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις βελτιώνοντας την απόδοση της επιχείρησης όταν συμβαίνουν αποκλίσεις σε σχέση με τους στόχους. Μέσω Case Study προτείνονται κάθε φορά οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες. Παράδειγμα για τη λήψη τεκμηριωμένης απόφασης καθώς και παράδειγμα ανάλυσης των μηνιαίων αποκλίσεων, δίνεται εδώ.

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες, Διευθύνοντες Συμβούλους, Ανώτερα Στελέχη και Οικονομικά Στελέχη.

Τι θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες

Οι συμμετέχοντες θα μπορούν:

  • Να κατανοήσουν όλο το εύρος ενός συστήματος Management Reporting
  • Να κατανοήσουν πλήρως τη σημασία των κρίσιμων δεικτών
  • Να παρακολουθούν την εξέλιξη των κρίσιμων Αναφορών και Δεικτών
  • Μέσω αυτών των δεικτών να εντοπίζουν τυχόν κινδύνους της επιχείρησης και δράσεις βελτίωσης
  • Nα εξοικειωθούν μεταξύ άλλων και με Δείκτες & Εργαλεία με τα οποία χτίζεται η πιστότητα των πελατών
  • Να εξασκηθούν μέσω παραδειγμάτων στο τι είδους αποφάσεις λαμβάνονται όταν οι δείκτες αποκαλύπτουν προβλήματα (όπως πχ έλλειψη ρευστότητας, χαμηλό γύρισμα αποθεμάτων, χαμηλή παραγωγικότητα κλπ)
  • Να χρησιμοποιούν τα εργαλεία (που τους δίδονται δωρεάν) με τα οποία παράγονται οι Αναφορές και οι Δείκτες αξιοποιώντας ένα τυπικό Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης (σε ηλεκτρονική μορφή), που περιλαμβάνει 15 λειτουργικές αναφορές και ένα Δομημένο Σύνολο Δεικτών, σύμφωνα με το μοντέλο Σύστημα Balanced Scorecard για άμεση εφαρμογή
  • Να εκπαιδευτούν στα υποστηρικτικά εργαλεία (που τους δίδονται δωρεάν): ABC Ανάλυση, Cash Flow - Ταμειακές Ροές, Flexible Budget, Μοντέλα Πρόβλεψης, P & L Αναφορές, Ανάλυση Αποκλίσεων, Ανάλυση Ευαισθησίας, Ανάλυση Ισολογισμών, Διαχείριση Έργου, Διαχείριση Αποθεμάτων και Ολοκληρωμένο Σύστημα Budgeting.
  • Να μεταφέρουν τα παραπάνω σε εφαρμογές για tablet, smartphone, όπου σε μια οθόνη είναι δυνατόν να έχουν συγκεντρωμένα όλα τα παραπάνω γραφήματα αναφορών - δεικτών (Dashboards)
  • Να έχουν δωρεάν υποστήριξη στο στήσιμο του Συστήματος τους απο Συμβούλους της εταιρείας μας

Ενότητες Σεμιναρίου

Α. ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
Β. ΤΟΜΕΑΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Γ. ΤΟΜΕΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
Δ. ΤΟΜΕΑΣ HR
Ε. ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ
ΣΤ. ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΩΝ
Ζ. ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

Το αναλυτικό περιεχόμενο της κάθε ενότητας μπορείτε να δείτε εδώ.

Συνοπτικό παράδειγμα Δομημένου Συστήματος Επιχειρησιακών Αναφορών μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα.

Το εργαλείο αυτό που μας δίνει μια ξεκάθαρη εικόνα της πορείας της Επιχείρησης σε σχέση με τους στόχους, δίνεται δωρεάν στους συμμετέχοντες και παρέχεται και online υποστήριξη προσαρμογής στον δικό τους οργανισμό.

Κόστος Συμμετοχής: 430 Ευρώ

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1530 1630 0232 0002 857

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.

ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
Α.Φ.Μ./Δ.Ο.Υ.:
ΤΗΛ.: FAX: E-mail:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
1.
2.
3.
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου

Κωδ.Σεμ.SM
Επιλέξτε Πόλη:
[ ] Αθήνα: 17/2, [ ] Θεσσαλονίκη: 25/2

Εισηγητές
Ορθόδοξος Νεοφύτου, Διαθέτει μεγάλη εμπειρία ως Οικονομικός Διευθυντής Ομίλου Εταιρειών καθώς επίσης και ως εισηγητής εξειδικευμένων σεμιναρίων Οικονομικής κατεύθυνσης. Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα Χρηματοοικονομικά Θέματα, τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (ΔΛΠ), τις Ενοποιήσεις Ισολογισμών, την Αναδιοργάνωση Επιχειρήσεων, το Budgeting και το Management Reporting. (Αθήνα)

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, ο οποίος έχει καταρτίσει ολοκληρωμένο Σύστημα Reporting σε Διεθνείς και Ελληνικές Επιχείρησης και έχει παρουσιάσει το συγκεκριμένο Σεμινάριο και τα εργαλεία του σε Ελλάδα και Κύπρο. (Θεσσαλονίκη)



Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210.62.15.220

Περιλαμβάνονται:

- Εγχειρίδιο «Management Reporting»
- Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
- Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης σε Excel
- Εφαρμογή σε Excel με Δείκτες για όλη την επιχείρηση
- Τα Εργαλεία που αναφέρονται παραπάνω

Επιδότηση ΛΑΕΚ:
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ. Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών:
Αθήνα:
Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου

Θεσσαλονίκη:
Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου

Copyright (c) 2016 Advanced Business Process Management
Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING.
Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.

Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος, 145 65 | Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421
info(at)abpm.gr | www.abpm.gr

Σε περίπτωση που η πληροφόρηση αυτή δεν σας ενδιαφέρει απλώς πατήστε εδώ, ή στείλτε email στο info(at)abpm.gr με τίτλο "REMOVE MAIL".

site stats

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου