Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

Πιστωτική Πολιτική & Διαχείριση Εισπράξεων

google analytics
APT
Σεμινάρια     Εισηγητές     Εταιρεία     Επικοινωνία
ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΠΡΑΞΕΩΝ
Credit Control & Collection Management
Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα: 29 Φεβρουαρίου 2016
(09:30 - 17:00)
Ξενοδοχείο Crowne Plaza
 
Δήλωση Συμμετοχής
Θεσσαλονίκη: 26 Φεβρουαρίου 2016
(09:30 - 17:00)
Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace
Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται: Οι βασικές αρχές του Credit Control, η Ολοκληρωμένη Διαδικασία Διαχείρισης Εισπράξεων, και οι τεχνικές αποδοτικής επικοινωνίας με τους πελάτες και ειδικά με αυτούς που έχουν καθυστερήσει πληρωμές.
Η Διαδικασία Διαχείρισης Εισπράξεων υποστηρίζεται με Λογισμικό παρακολούθησης της ωρίμανσης των τιμολογίων και του status του κάθε πελάτη (μερική εξόφληση, απροθυμία επικοινωνίας, χρόνος καθυστέρησης κλπ), το οποίο δίδεται δωρεάν στους συμμετέχοντες μαζί με πρότυπα επιστολών προς οφειλέτες.
Επίσης, θα παρουσιαστεί ο τρόπος επικοινωνίας των τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Πωλήσεων και Λογιστηρίου σε όλες τις φάσεις της Διαδικασίας.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ




Περισσότερα

Α. ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

  • Πίστωση – Έννοιες και Σκοπός
  • Πιστωτική Πολιτική – Στόχοι και Τρόποι Καθορισμού
  • Η Πολιτική Πιστώσεων με νέους / παλαιούς Πελάτες
  • Πιστωτικός Έλεγχος (Credit Control)
  • Επισφαλείς Απαιτήσεις
  • Τρόποι κάλυψης των υπολοίπων
  • Προσδιορισμός πιστωτικού ορίου και Τρόποι Υπολογισμού
  • Εργαλεία Αξιολόγησης των πελατών – Αριθμοδείκτες
  • Εκτίμηση Πιστωτικού Κινδύνου
  • Νομικά Θέματα
  • Ολοκληρωμένη Διαδικασία Αποδοτικής Διαχείρισης Εισπράξεων

Β. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ

  • Η προετοιμασία για αποδοτική τηλεφωνική επικοινωνία
  • Ετοιμασία επιτυχημένων πρότυπων scripts
  • Πως φθάνω στον άνθρωπο που αποφασίζει την πληρωμή
  • Οι φάσεις της Διαπραγμάτευσης των εισπράξεων
  • Ο χειρισμός των ερωτήσεων και των δικαιολογιών
  • Εναλλακτικές λύσεις στην περίπτωση μη πληρωμής
  • Επιτρεπόμενες και μη εκφράσεις
  • Η εξασφάλιση της δέσμευσης του πελάτη
  • Τεχνικές κλεισίματος τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Η ισορροπία μεταξύ της ανάγκης επέκτασης πωλήσεων & ανάγκης είσπραξης απαιτήσεων

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ Τσάκωνας Μιχάλης

Σύμβουλος Επιχειρήσεων, απόφοιτος ΜΒΑ του Πανεπιστήμιου Sunderland. Σημαντική επαγγελματική εμπειρία στον τομέα Διαχείρισης και Εξυπηρέτησης Πελατών, Πιστωτικού Ελέγχου και Διαχείρισης Εισπράξεων. Ως Σύμβουλος υλοποίησε Επιχειρηματικά Πλάνα, τεχνικοοικονομικές μελέτες και Αξιολόγηση Χρηματοοικονομικής Κατάστασης για πολλές επιχειρήσεις. Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων, διαθέτει πολυετή εμπειρία ως εισηγητής σεμιναρίων με αντικείμενο την Λογιστική Επιμελητεία και τον Πιστωτικό Έλεγχο.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Κόστος Συμμετοχής

180 ευρώ.

Επιδότηση ΛΑΕΚ

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.

Περιλαμβάνονται

- Σημειώσεις του σεμιναρίου
- Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
- Λογισμικό Διαχείρισης Εισπράξεων
- Πρότυπες επιστολές προς οφειλέτες
- Βεβαίωση Παρακολούθησης

Περισσότερα

Δήλωση Συμμετοχής

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο κάντε κλικ παρακάτω στην αντίστοιχη πόλη διεξαγωγής για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341


Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα: 29 Φεβρουαρίου
Ξενοδοχείο Crowne Plaza
Δήλωση Συμμετοχής
Θεσσαλονίκη: 26 Φεβρουαρίου
Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace
Η διαργάνωση του σεμινάριου γίνεται από την Innovative Business Consulting & Learning
Applied Professional Training (APT)
210 81 43 341
www.aptraining.gr
apt@aptraining.gr

Σε περίπτωση που η πληροφόρηση αυτή δεν σας ενδιαφέρει απλώς πατήστε εδώ, ή στείλτε email στο apt(at)aptraining.gr με τίτλο "REMOVE MAIL".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου