Ολοκληρώνοντας το σεμινάριο αυτό, τα Στελέχη των Πωλήσεων θα έχουν βοηθηθεί, ώστε να χειρίζονται όλα τα στάδια της διαδικασίας της πώλησης με συγκροτημένη και δομημένη προσέγγιση. Περιλαμβάνεται η στοχοθέτηση και η προετοιμασία της επαφής με τον πελάτη, η μεθοδολογία εκμαίευσης και διάγνωσης των αναγκών του πελάτη, η διατύπωση προτάσεων με σημαντική προστιθέμενη αξία, η ποιοτική παρουσίαση του προϊόντος - τι πρέπει να τονιστεί και τι πρέπει να αποφευχθει - και η αποτελεσματική διαχείριση ειδικών συμπεριφορών και αντιρρήσεων, ώστε οι πωλητές να είναι σε θέση να λειτουργήσουν πιο αποτελεσματικά, δημιουργώντας σχέσεις μακροχρόνιας συνεργασίας με τον πελάτη. AQS NewsletterΕγγραφόμενοι στο Newsletter της εταιρείας μας έχετε τη δυνατότητα να κατεβάζετε δωρεάν εργαλεία και υλικό σεμιναρίων μας. Η AQS παρέχει στο επόμενο newsletter στους εγγεγραμένους χρήστες τη δυνατότητα να κατεβάσουν εργαλείο για την ορθολογική Διαχείριση Αποθεμάτων με στόχο την μείωση του κόστους και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των Πελατών. Δείτε περισσότερα εδώ. ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,24% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.: Για το σεμινάριο της Αθήνας: Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015 Για το σεμινάριο της Θεσσαλονίκης: Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015 Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο fax 210 6216990 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής. Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο aqs(at)aqs.gr, ή επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά. Περιλαμβάνονται: - Εγχειρίδιο "Coaching Πωλητών"
- H παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
- Εργαλεία
- για τη Βελτίωση του Πωλητή,
- τον Υπολογισμό Bonus Πωλητών,
- το Follow-up των Πελατών
- την Αυτοαξιολόγηση του Coach του Πωλητή
- Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας
| ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ COACHING – ΣΤΟΧΟΘΕΤΗΣΗ - Coaching: Διαδικασία 4 σταδίων
- Καθορισμός και συμφωνία στόχων
- Παρακολούθηση και υλοποίηση στόχων
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΠΕΛΑΤΗ - Ο εντοπισμός υποψήφιων πελατών
- Πρώτη προσέγγιση (τηλεφωνική, Direct Mail)
- Ο προγραμματισμός των επισκέψεων - Διαχείριση χρόνου
- Η προετοιμασία της παρουσίασης - Τεχνικές παρουσίασης
- Ποιά στοιχεία πρέπει να γνωρίζει ο πωλητής για τον πελάτη πριν την επίσκεψη
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΠΩΛΗΣΗΣ - Διαχώρισε τις Συμπεριφορές Πώλησης από τις Συμπεριφορές Εξυπηρέτησης
- Διερεύνησε για ανάγκες
- Παρουσίασε προϊόντα - Πρότεινε διακριτικά
- Προσπάθησε Συνδυαστική Πώληση
- Παρουσίασε οφέλη στον πελάτη και όχι ιδιότητες
- Κλείσε την Πώληση
Η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ - Πουλάτε στο σωστό άτομο της Εταιρείας του Πελάτη;
- Κρίσιμα σημεία στην 1η συνάντηση
- Η προσεκτική Ακρόαση
- Ερωτούμε αντί να προκαταλαμβάνουμε
- Η αναγνώριση της γλώσσας του σώματος
- Η ελκυστική παρουσίαση του προϊόντος / υπηρεσίας
- Διάγνωση αναγκών – Προσφορά - Follow Up
- Κρίσιμα σημεία της διαπραγμάτευσης
- Κρίσιμα σημεία για ποιοτική επικοινωνία
- Χειρισμός των αντιρρήσεων
- Διατήρηση και επέκταση της συνεργασίας (Cross-selling)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ - Όταν ο πελάτης
- Είναι εκνευρισμένος ή βιάζεται
- Ζητάει ειδική μεταχείριση
- Έχει αρνητική εμπειρία από την εταιρεία
- Προσβάλλει τον ανταγωνισμό
- Υποβάλλει ερωτήσεις που δε γνωρίζετε την απάντηση
- Αντιπαραβάλλει την χαμηλότερη τιμή του ανταγωνιστού
- Προτείνει βελτίωση στο προϊόν ή στο service
- Ζητάει πληροφορίες που δεν επιτρέπεται να δοθούν
- Έχει σύγχυση ως προς τις προσωπικές του ανάγκες
Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ - Η Εμπειρία Επίσκεψης σαν βιωματική εμπειρία επηρεάζει την Πιστότητα
- Πως διαμορφώνεται η Εμπειρία Επίσκεψης
- Διαχείριση παραπόνων και αιτημάτων
- Μετατροπή των πελατών σε αφοσιωμένους
- Μέτρηση Ικανοποίησης πελάτη
- Η Διαχρονική αξία του πελάτη (Customer Lifetime)
- Αναφορές πωλητών
Μέσω μελετών περιπτώσεων (case studies) και παραδειγμάτων διασαφηνίζεται ο τρόπος εφαρμογής των παραπάνω στην πράξη. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου