Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Coaching Πωλητών Αθήνα - Θεσσαλονίκη

 
site stats
AQS Advanced Quality Services Ltd.
Academy of Applied Management
Σεμινάριο Coaching Πωλητών
Σεμινάρια | Υπηρεσίες | Στελεχιακό Δυναμικό | Πελάτες
Σεμινάριο
Coaching Πωλητών

Αθήνα: Τρίτη 23 Ιουνίου 2015 (09:00-16:30) Ξενοδοχείο Crowne Plaza
Θεσσαλονίκη: Τρίτη 16 Ιουνίου 2015 (09:00-16:30)
Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace

Ολοκληρώνοντας το σεμινάριο αυτό, τα Στελέχη των Πωλήσεων θα έχουν βοηθηθεί, ώστε να χειρίζονται όλα τα στάδια της διαδικασίας της πώλησης με συγκροτημένη και δομημένη προσέγγιση. Περιλαμβάνεται η στοχοθέτηση και η προετοιμασία της επαφής με τον πελάτη, η μεθοδολογία εκμαίευσης και διάγνωσης των αναγκών του πελάτη, η διατύπωση προτάσεων με σημαντική προστιθέμενη αξία, η ποιοτική παρουσίαση του προϊόντος - τι πρέπει να τονιστεί και τι πρέπει να αποφευχθει - και η αποτελεσματική διαχείριση ειδικών συμπεριφορών και αντιρρήσεων, ώστε οι πωλητές να είναι σε θέση να λειτουργήσουν πιο αποτελεσματικά, δημιουργώντας σχέσεις μακροχρόνιας συνεργασίας με τον πελάτη.

AQS Newsletter
Εγγραφόμενοι στο Newsletter της εταιρείας μας έχετε τη δυνατότητα να κατεβάζετε δωρεάν εργαλεία και υλικό σεμιναρίων μας.

Η AQS παρέχει στο επόμενο newsletter στους εγγεγραμένους χρήστες τη δυνατότητα να κατεβάσουν εργαλείο για την ορθολογική Διαχείριση Αποθεμάτων με στόχο την μείωση του κόστους και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των Πελατών. Δείτε περισσότερα εδώ.

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,24% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ.

Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.:
Για το σεμινάριο της Αθήνας: Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015
Για το σεμινάριο της Θεσσαλονίκης: Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.


ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο fax 210 6216990 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής.
Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο aqs(at)aqs.gr, ή επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά.

Περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο "Coaching Πωλητών"
  • H παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία
    • για τη Βελτίωση του Πωλητή,
    • τον Υπολογισμό Bonus Πωλητών,
    • το Follow-up των Πελατών
    • την Αυτοαξιολόγηση του Coach του Πωλητή
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ COACHING – ΣΤΟΧΟΘΕΤΗΣΗ

  • Coaching: Διαδικασία 4 σταδίων
  • Καθορισμός και συμφωνία στόχων
  • Παρακολούθηση και υλοποίηση στόχων

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΠΕΛΑΤΗ

  • Ο εντοπισμός υποψήφιων πελατών
  • Πρώτη προσέγγιση (τηλεφωνική, Direct Mail)
  • Ο προγραμματισμός των επισκέψεων - Διαχείριση χρόνου
  • Η προετοιμασία της παρουσίασης - Τεχνικές παρουσίασης
  • Ποιά στοιχεία πρέπει να γνωρίζει ο πωλητής για τον πελάτη πριν την επίσκεψη

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΠΩΛΗΣΗΣ

  • Διαχώρισε τις Συμπεριφορές Πώλησης από τις Συμπεριφορές Εξυπηρέτησης
  • Διερεύνησε για ανάγκες
  • Παρουσίασε προϊόντα - Πρότεινε διακριτικά
  • Προσπάθησε Συνδυαστική Πώληση
  • Παρουσίασε οφέλη στον πελάτη και όχι ιδιότητες
  • Κλείσε την Πώληση

Η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

  • Πουλάτε στο σωστό άτομο της Εταιρείας του Πελάτη;
  • Κρίσιμα σημεία στην 1η συνάντηση
    • Η προσεκτική Ακρόαση
    • Ερωτούμε αντί να προκαταλαμβάνουμε
    • Η αναγνώριση της γλώσσας του σώματος
    • Η ελκυστική παρουσίαση του προϊόντος / υπηρεσίας
  • Διάγνωση αναγκών – Προσφορά - Follow Up
  • Κρίσιμα σημεία της διαπραγμάτευσης
  • Κρίσιμα σημεία για ποιοτική επικοινωνία
  • Χειρισμός των αντιρρήσεων
  • Διατήρηση και επέκταση της συνεργασίας (Cross-selling)

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

  • Όταν ο πελάτης
    • Είναι εκνευρισμένος ή βιάζεται
    • Ζητάει ειδική μεταχείριση
    • Έχει αρνητική εμπειρία από την εταιρεία
    • Προσβάλλει τον ανταγωνισμό
    • Υποβάλλει ερωτήσεις που δε γνωρίζετε την απάντηση
    • Αντιπαραβάλλει την χαμηλότερη τιμή του ανταγωνιστού
    • Προτείνει βελτίωση στο προϊόν ή στο service
    • Ζητάει πληροφορίες που δεν επιτρέπεται να δοθούν
    • Έχει σύγχυση ως προς τις προσωπικές του ανάγκες

Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ

  • Η Εμπειρία Επίσκεψης σαν βιωματική εμπειρία επηρεάζει την Πιστότητα
  • Πως διαμορφώνεται η Εμπειρία Επίσκεψης
  • Διαχείριση παραπόνων και αιτημάτων
  • Μετατροπή των πελατών σε αφοσιωμένους
  • Μέτρηση Ικανοποίησης πελάτη
  • Η Διαχρονική αξία του πελάτη (Customer Lifetime)
  • Αναφορές πωλητών

Μέσω μελετών περιπτώσεων (case studies) και παραδειγμάτων διασαφηνίζεται ο τρόπος εφαρμογής των παραπάνω στην πράξη.

Coaching Πωλητών
ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Α.Φ.Μ. Δ.Ο.Υ.
ΤΗΛ. FAX E-MAIL
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
1.
2.
3.
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου
Κωδ.Σεμ.SM

Επιλέξτε Πόλη:
[ ] Αθήνα: Τρίτη 23 Ιουνίου 2015 (09:00-16:30)
[ ] Θεσσαλονίκη: Τρίτη 16 Ιουνίου 2015 (09:00-16:30)

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 380 Euro

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 25%.

Για δήλωση συμμετοχής 15 ημέρες πριν από την ημερομηνία διεξαγωγής του σεμιναρίου παρέχεται επιπλέον έκπτωση 10%.

Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, με case studies που διαμορφώνονται με δεδομένα της εταιρείας σας.

Εισηγητής Επόμενα σεμινάρια Η εταιρεία μας

Εμμανουήλ Δραϊνάκης, Κάτοχος Executive MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει διατελέσει Chief Executive Officer στην εταιρεία «ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΕ», Γενικός Διευθυντής Επιχειρησιακής Μονάδας Συναλλαγής στην εταιρεία «Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε.» καθώς και Διευθυντής και Υπεύθυνος για τη δημιουργία και τη λειτουργία του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης ΕΛΤΑ. Διαθέτει μεγάλη διδακτική εμπειρία σε θέματα Πωλήσεων και Coaching.

Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού (HRM) με τον Δ. Μπουραντά
09-06-2015, Αθήνα - 04-06-2015, Θεσσαλονίκη

Η Λειτουργία της Επιχείρησης μέσω iPad
09-06-2015, Αθήνα - 04-06-2015, Θεσσαλονίκη

Η Advanced Quality Services Ltd. είναι εταιρεία Συμβούλων Επιχειρήσεων, με 22ετή παρουσία στην Ελληνική Αγορά, που έχει υλοποιήσει μεγάλο αριθμό - άνω των 600 - σημαντικών συμβουλευτικών Projects σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις και έχει εκπαιδεύσει άνω των 15.000 στελεχών επιχειρήσεων. Ενδεικτικό πελατολόγιo.

ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ

Η παρούσα επικοινωνία είναι εξαιρετικά σημαντική για την εταιρεία μας. Πιστεύουμε επίσης ότι με την επικοινωνία αυτή παρέχουμε στις ελληνικές επιχειρήσεις χρήσιμες πληροφορίες για έγκυρη και ουσιαστική κατάρτιση των στελεχών. Σε περίπτωση όμως που η πληροφόρηση αυτή δεν σας ενδιαφέρει παρακαλούμε απλώς πατήστε εδώ, ή στείλτε ένα email στο remove(at)aqs.gr με τίτλο "REMOVE ME".

AQS
Published by Advanced Quality Services Ltd. - Copyright (c) 2015. All rights reserved.
Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210 6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail aqs(at)aqs.gr
www.aqs.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου