Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Εκπαίδευση Στελεχών Προμηθειών Αθήνα-Θεσσαλονίκη

Στου συμμετέχοντες θα δoθούν τα εξής: Ολοκληρωμένη εφαρμογή Ολικού Κόστους, Εφαρμογή για Αριστοποίηση Αποθεμάτων, Διαχείρισης προμηθειών, Αξιολόγησης Εκπτώσεων, ABC ανάλυση & Αξιολόγηση Προμηθευτών, Σύνδεσης Έργων με Προμήθειες και Cash Flow
free web stats

Σεμινάριο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Αθήνα: Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015 (09:30-17:00), Crowne Plaza Hotel
Θεσσαλονίκη: Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015 (09:30-17:00), Grand Hotel


Τα στελέχη των Προμηθειών για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά είναι απαραίτητο να γνωρίζουν τις σύγχρονες εξελίξεις στον τομέα των Logistics και ιδιαιτέρως στον τομέα των Προμηθειών. Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται σύγχρονες Μεθοδολογίες και Εργαλεία όπως τα παρακάτω, που είναι σημαντικά για την συμβολή του στελέχους στην ανάπτυξη της επιχείρησης:
Το Κόστος του Κύκλου Ζωής του Υλικού, η μεθοδολογία Reverse Factoring, το Ολικό Κόστος, η Ανάλυση Αξίας, η Αξιολόγηση της Οικονομικής Κατάστασης των προμηθευτών με ειδικούς Αριθμοδείκτες, η Χρήση των Incoterms, οι Ηλεκτρονικές Προμήθειες και Ηλεκτρονικές Δημοπρασίες, οι επιπτώσεις των μεταβολών της Συναλλαγματικής Ισοτιμίας στο κόστος του Υλικού, το Οικονομικό και Λειτουργικό Audit του τμήματος Προμηθειών, μέσω κατάλληλων δεικτών και σύγχρονων εργαλείων προκειμένου να σχεδιασθούν βελτιώσεις, οι σύγχρονες μέθοδοι Στατιστικού Ελέγχου Προμηθευτών, η Αριστοποίηση Αποθέματος και η Διαχείριση των Claims.

Ενότητες Σεμιναρίου

1. ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

  • Ενδεδειγμένος Αριθμός Προμηθευτών
  • Σχέσεις με Προμηθευτές
  • Έρευνα Αγοράς
  • Global Sourcing
  • Δημιουργία και Διαχείριση Βάσης Προμηθευτών
  • Οργάνωση Τμήματος Προμηθειών

2. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ

  • Κρίσιμα σημεία σε μια σύμβαση
  • Η Διαχείριση των Claims (Ποινικές Ρήτρες)
  • Η Διαχείριση των Συμβάσεων Έργων

3. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ

  • Προσέγγιση Ολικού Κόστους (Total Cost Approach) - Ανάλυση Αξίας (Value Analysis)
  • Κόστος απόκτησης - Κόστος Κύκλου ζωής
  • Επιλογή αγοράς ή Leasing - Reverse Factoring
  • Κρίσιμα σημεία για τη μείωση κόστους προμηθειών

4. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ

  • Διαδικασία και Εργαλεία Αξιολόγησης
  • Αξιολόγηση βάσει του Ολικού Κόστους

5. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ

  • Άριστη Ποσότητα Παραγγελίας
  • Αξιολόγηση παρεχόμενων Εκπτώσεων
  • Συστήματα Προβλέψεων
  • Σημείο Αναπαραγγελίας, MRP
  • Ομαδοποίηση παραγγελιών

6. ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ

  • Προετοιμασία
  • Συνήθη σφάλματα
  • Μεθοδολογία ΒΑΤΝΑ, win to win
  • Κλείσιμο συμφωνίας

7. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

  • Audit τμήματος Προμηθειών
  • Audit Προμηθευτών
  • Οι 10 κορυφαίοι Δείκτες Αποδοτικότητας
  • Σχέση Προμηθειών με άλλα τμήματα


Κόστος Συμμετοχής: 430 Ευρώ

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο Fax 210.62.15.421 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής. Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο info@abpm.gr ή επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.

ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
Α.Φ.Μ./Δ.Ο.Υ.:
ΤΗΛ.: FAX: E-mail:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
1.
2.
3.
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου

Κωδ.Σεμ.SM
Επιλέξτε Πόλη:
[ ] Αθήνα: 12/2, [ ] Θεσσαλονίκη: 5/2

Εισηγητής
Αλέξανδρος Οικονόμου, Μηχανολόγος – Ηλεκτρολόγος με Μεταπτυχιακές σπουδές στην Οργάνωση και Διοίκηση Βιομηχ. Επιχειρήσεων (Master of Science Industrial Engineering & Administration), με μεγάλη διδακτική εμπειρία σε θέματα Logistics.

Νικόλαος Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών επιχειρήσεων, με συμμετοχή σε περισσότερα από 200 έργα αναδιοργάνωσης.



Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210.62.15.220

Περιλαμβάνονται:
- To Εγχειρίδιο "Εκπαίδευση Στελεχών Προμηθειών"
- Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
- Ολοκληρωμένη εφαρμογή υπολογισμού Ολικού Κόστους προμήθειας
- Εφαρμογή για την Αριστοποίηση των Αποθεμάτων
- Βάση δεδομένων σε Access για Διαχείριση προμηθειών
- Εφαρμογή για την αξιολόγηση εκπτώσεων, ABC ανάλυση & αξιολόγηση προμηθευτών
- Εφαρμογή σύνδεσης Έργων με Προμήθειες Υλικών και Υπηρεσιών και Διαχείρισης Cash Flow

Επιδότηση ΛΑΕΚ:
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ. Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών:
Αθήνα:
Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου

Θεσσαλονίκη:
Παρασκευή 30 Ιανουαρίου

Copyright (c) 2015 Advanced Business Process Management
Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING.
Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.

Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος, 145 65 | Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421
info@abpm.gr | www.abpm.gr

Σε περίπτωση που η πληροφόρηση αυτή δεν σας ενδιαφέρει παρακαλούμε απλώς πατήστε εδώ, ή στείλτε email στο info(at)abpm.gr με τίτλο "REMOVE MAIL".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου