Σεμινάριο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Αθήνα: Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015 (09:30-17:00), Crowne Plaza Hotel
Θεσσαλονίκη: Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015 (09:30-17:00), Grand Hotel
Τα στελέχη των Προμηθειών για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά είναι απαραίτητο να γνωρίζουν τις σύγχρονες εξελίξεις στον τομέα των Logistics και ιδιαιτέρως στον τομέα των Προμηθειών. Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται σύγχρονες Μεθοδολογίες και Εργαλεία όπως τα παρακάτω, που είναι σημαντικά για την συμβολή του στελέχους στην ανάπτυξη της επιχείρησης:
Το Κόστος του Κύκλου Ζωής του Υλικού, η μεθοδολογία Reverse Factoring, το Ολικό Κόστος, η Ανάλυση Αξίας, η Αξιολόγηση της Οικονομικής Κατάστασης των προμηθευτών με ειδικούς Αριθμοδείκτες, η Χρήση των Incoterms, οι Ηλεκτρονικές Προμήθειες και Ηλεκτρονικές Δημοπρασίες, οι επιπτώσεις των μεταβολών της Συναλλαγματικής Ισοτιμίας στο κόστος του Υλικού, το Οικονομικό και Λειτουργικό Audit του τμήματος Προμηθειών, μέσω κατάλληλων δεικτών και σύγχρονων εργαλείων προκειμένου να σχεδιασθούν βελτιώσεις, οι σύγχρονες μέθοδοι Στατιστικού Ελέγχου Προμηθευτών, η Αριστοποίηση Αποθέματος και η Διαχείριση των Claims.
Ενότητες Σεμιναρίου 1. ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
- Ενδεδειγμένος Αριθμός Προμηθευτών
- Σχέσεις με Προμηθευτές
- Έρευνα Αγοράς
- Global Sourcing
- Δημιουργία και Διαχείριση Βάσης Προμηθευτών
- Οργάνωση Τμήματος Προμηθειών
2. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
- Κρίσιμα σημεία σε μια σύμβαση
- Η Διαχείριση των Claims (Ποινικές Ρήτρες)
- Η Διαχείριση των Συμβάσεων Έργων
3. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ
- Προσέγγιση Ολικού Κόστους (Total Cost Approach) - Ανάλυση Αξίας (Value Analysis)
- Κόστος απόκτησης - Κόστος Κύκλου ζωής
- Επιλογή αγοράς ή Leasing - Reverse Factoring
- Κρίσιμα σημεία για τη μείωση κόστους προμηθειών
4. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ
- Διαδικασία και Εργαλεία Αξιολόγησης
- Αξιολόγηση βάσει του Ολικού Κόστους
5. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ
- Άριστη Ποσότητα Παραγγελίας
- Αξιολόγηση παρεχόμενων Εκπτώσεων
- Συστήματα Προβλέψεων
- Σημείο Αναπαραγγελίας, MRP
- Ομαδοποίηση παραγγελιών
6. ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
- Προετοιμασία
- Συνήθη σφάλματα
- Μεθοδολογία ΒΑΤΝΑ, win to win
- Κλείσιμο συμφωνίας
7. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
- Audit τμήματος Προμηθειών
- Audit Προμηθευτών
- Οι 10 κορυφαίοι Δείκτες Αποδοτικότητας
- Σχέση Προμηθειών με άλλα τμήματα
Κόστος Συμμετοχής: 430 Ευρώ Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται
έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται
έκπτωση 20%Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣΓια τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο Fax
210.62.15.421 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής. Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο info@abpm.gr ή
επιλέξτε "Αθήνα" /
"Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.
ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
|
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ: |
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: |
Α.Φ.Μ./Δ.Ο.Υ.: |
ΤΗΛ.: | FAX: | E-mail: |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ |
1. |
2. |
3. |
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου |
Κωδ.Σεμ.SM |
Επιλέξτε Πόλη: [ ] Αθήνα: 12/2, [ ] Θεσσαλονίκη: 5/2 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου