Έχει premium εμφάνιση και επιβλητικές διαστάσεις. Ξεχνάς να φορτίσεις, αυτονομία που φτάνει τα 425 χλμ. σε μεικτό κύκλο. Με τεράστιους χώρους στο εσωτερικό και πορτμπαγκάζ 550 λτ. που χωρά τα πάντα. Προσφέρεται με πλούσιο εξοπλισμό από την εισαγωγική έκδοση.
Εσείς τι λέτε; Αξίζει ή δεν αξίζει τα λεφτά του το Opel Grandland Electric;
Έχει φουτουριστική σχεδίαση και είναι το οικονομικότερο της κατηγορίας στην πόλη. Βγάζει 450+ χλμ. σε μεικτό κύκλο και πας και ταξίδι (350 χλμ.). Έχει high-tech εσωτερικό με καλούς χώρους και μεγάλο χώρο αποσκευών (446 λτ. + frunk). Έχει εξαιρετική εργονομία και πλούσιο εξοπλισμό από την βασική.
Εσείς τι λέτε; Αξίζει ή δεν αξίζει τα λεφτά του το Hyundai Kona Electric LR;
Με επιβλητικές διαστάσεις και περιπετειώδη χαρακτήρα, με τιμή από μικρότερη κατηγορία. Το πιο οικονομικό στην κατηγορία, καίει 5 λτ./100 χλμ. στην πόλη. Σύγχρονο εσωτερικό με ποιοτικά υλικά και άπλετους χώρους για 5 επιβάτες. Γενναιόδωρος βασικός εξοπλισμός άνεσης, τεχνολογίας και ασφάλειας.
Είναι η οικονομία και η ευρυχωρία βασικά κριτήρια για την επιλογή ενός SUV;
Το Stock Center σας βοηθάει να ξεπεράσετε το εμπόδιο ενός μεταχειρισμένου εισαγωγής που συνήθως συνοδεύεται από αβεβαιότητα για το ιστορικό του, προσφέροντας πιστοποιημένες επιλογές με εγγύηση από την εγχώρια αγορά.
Η BMW 120 η γρηγορότερη μη-ηλεκτρική σε αυτό το budget, με 0-100 χλμ/ώρα σε 7,9 δλ. Peugeot 308 Hybrid: Θέλει 8,3 δλ. για το 0-100 και καίει κάτω από 7 λτ/100 χλμ. MG 4: Με 170 PS, κάνει το 0-100 σε 8,5". Seat Leon 150 PS: πετυχαίνει 0-100 σε 8,63 δλ.
Πρεμιέρα μέσα στο 2026. Τρία ηλεκτρικά μοτέρ και 0-100 σε κάτω από 3 δλ. Διαφορετική μπαταρία από την τυπική ηλεκτρική GLC. Με προσομοίωση αλλαγής ταχυτήτων και ήχο V8 μοτέρ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου