Citroen e-C3: Το μικρό ηλεκτρικό που είναι «ό,τι πρέπει» για την πόλη | smart #5: Για ποιους 5 λόγους ξεχωρίζει η ναυαρχίδα της smart; | Να το πάρω τώρα ή να περιμένω; Το δίλημμα με το T Roc
Βγάζει στην πράξη 350 χλμ. στην πόλη και σε ταχυφορτιστή η μπαταρία γεμίζει από 10- 80% σε 26 λεπτά. Προσπερνάει γρήγορα και έχει εξαιρετικά φρένα (100-0 χλμ/ώρα 37,4 μ.). Προσφέρει κορυφαία επίπεδα άνεσης με ανάρτηση και καθίσματα Citroen Advanced Comfort. Έχει μεγάλους χώρους και πίσω κάθονται άνετα ψηλοί 1,89 μ.
Θα γίνει το νέο e-C3 best-seller ανάμεσα στα ηλεκτρικά;
Είναι το μεγαλύτερο (4,7 μ. μήκος) και το πιο εντυπωσιακό smart στην ιστορία Πλήρως ηλεκτρικό με αυτονομία από 465 μέχρι 590 χλμ. και φορτίζει σε ταχυφορτιστή σε 18 λεπτά (10-80%). Μοντέρνο και πολυτελές εσωτερικό με τεράστιους χώρους (τα καθίσματα γίνονται διπλό κρεβάτι!). Είναι ένα από τα πιο VFM premium μεσαία SUV.
Από διθέσια mini πόλης σε ηλεκτρικά SUV. Πώς σας φαίνεται η εξέλιξη της smart τα τελευταία χρόνια;
Το τρέχον είναι μοντέλο 7 χρόνων, αλλά παραμένει ακριβό (από 26.000 ευρώ). Το νέο μπαίνει στα χωράφια των μικρομεσαίων οικογενειακών (C-SUV). Χωρίς ρεύμα το παλιό, καίει 9 λίτρα στην πόλη – με υβριδικά μοτέρ το νέο T-Roc. Το νέο T-Roc δείχνει (και είναι) μια γενιά μπροστά σε σχεδίαση.
Εσείς τι λέτε; Αξίζει να δώσεις 30.000€ για ένα T-Roc που κλείνει 7 χρόνια ή να περιμένεις το νέο που θα είναι και υβριδικό;
Σχεδιάστηκε στην Ιταλία από τον Έλληνα Γιώργο Κούκο. Με 1 φόρτιση κάνει σχεδόν 400 χλμ ταξίδι και 500 χλμ στην πόλη. Έχει χώρους για 5 ψηλούς ενήλικες και πορτ-μπαγκάζ 445 λτ. Από το βασικό εξοπλισμό δεν λείπει τίποτα.
Με «ευρωπαϊκή» σχεδιαστική προσέγγιση και σοβαρό χαρακτήρα. Έχει την πιο ευρύχωρη καμπίνα στην κατηγορία (top σε όλες τις μετρήσεις) και πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική έκδοση. Είναι το γρηγορότερο πλήρως υβριδικό μικρό SUV (0-100 σε 7,9 δλ.) και καίει μόνο 4,2 λτ./100 χλμ. στην πόλη.
Ένας μήνας απομένει για την ανάδειξη του "Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2026" και η κριτική επιτροπή του θεσμού ανακοίνωσε τη λίστα με τα μοντέλα που προκρίνονται στην τελική φάση, η οποία φέτος, όπως και πέρυσι, περιλαμβάνει 11 αυτοκίνητα, καθώς δύο από τα 50 συνολικά υποψήφια μοντέλα ισοψήφησαν στην δέκατη θέση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου