Στο τέλος της 4ετίας θα έχει κοστίσει 19.127 ευρώ, 5.800 φθηνότερα από όσο θα το αγόραζες. Έχει και από τις χαμηλότερες δόσεις της αγοράς, 297 ευρώ/μήνα. Το ποσοστό 76% είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας, ο μέσος όρος είναι μεταξύ 87 και 89%. Extra bonus: Έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση στο ταξίδι (4,2 λτ/100 χλμ).
GLA 180: Κόστος leasing στο 74% της τιμής αγοράς (89% το Q3 150 PS). GLA 200: Το ποσοστό είναι 76%, ενώ στο χειροκίνητο Q3 είναι 112%! Κατά μ.ό. κοστίζει πιο πολύ στο leasing το Q3 από το να το αγοράσεις. Το Q3 καίει 10,5 λτ. στην πόλη, 8,9 λτ. η ήπια υβριδική GLA.
Έχει καλή τιμή και εξοπλισμό ακόμα και στην εισαγωγική έκδοση Προσπερνάει γρήγορα, 80-120 χλμ. /ώρα σε 6,7 δλ. Η μέση κατανάλωση του δεν «ξεφεύγει», 8,3λτ./ 100 χλμ. Coupe σχήμα με μεγάλη απόσταση από το έδαφος
GT63 PRO, η «πιστάδικη» έκδοση της νέας γενιάς της AMG GT 612 ίπποι από τον ανανεωμένο V8 biturbo και 0-200 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. RACE mode και semi-slick ελαστικά για χρήση σε πίστα «Κρύβει» καλά το βάρος της και ο V8 είναι ελαστικός
Το 2008 υπερτερεί σε εξοπλισμό Το 2008 είναι ήπια υβριδικό και «καίει» κατά 1,8 λτ./100 χλμ. λιγότερο στην πόλη To A1 allstreet έχει κατά 99 λτ. μικρότερο πορτ-μπαγκάζ από το 2008 Το 2008 έχει 1 χρόνο παραπάνω εγγύηση
Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι και δεν βγάζουν ζημιές. Οι φθορές περιορίζονται στα ακρόμπαρα, στα μοντέλα με πολλά χιλιόμετρα. Αν «κολλάει» το infotainment, λύνεται με αναβάθμιση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου