Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2020

Οικογενειακή Επιχείρηση: Ρόλοι - Οργάνωση - Διαχείριση Σχέσεων

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν χωρίς πρόσθετο κόστος Εργαλεία για τον Υπολογισμό Αξίας της Επιχείρησης, τον Υπολογισμό Δεικτών, την ABC ανάλυση, την εφαρμογή Επιχειρησιακού Σχεδίου, τη λήψη Αποφάσεων, του Ταμειακού Προγραμματισμού και τη Σύνταξη του Προυπολογισμού και Μηνιαίων Αναφορών.

Σεμινάριο
Ρόλοι - Οργάνωση - Διαχείριση Σχέσεων Στην Οικογενειακή Επιχείρηση
Επιδοτούμενο μέσω του ΛΑΕΚ 0,24%

Αθήνα: Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2020 (09:30-17:00)
Stratos Vassilikos Hotel, Μιχαλακοπούλου 114
Live Online Training: Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020 (09:30-17:00)


Στα δια ζώσης σεμινάρια μας, στα ξενοδοχεία, ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα ξεπερνάει τους 7, για λόγους προστασίας της υγείας των παρευρισκομένων.
Ως εκ τούτου με τη συμπλήρωση του παραπάνω αριθμού θέσεων, δεν θα είναι δυνατή πλέον η δήλωση συμμετοχής.




Το σεμινάριο υλοποιείται με φυσική παρουσία στην Αθήνα 28 Σεπτεμβρίου στο ξενοδοχείο Stratos Vassilikos. Παράλληλα υλοποιείται και ηλεκτρονικά στις 30 Σεπτεμβρίου μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Το Σεμινάριο αυτό υλοποιείται με ιδιαίτερη επιτυχία τα τελευταία 7 χρόνια και αποτελεί πρακτικό βοήθημα στην επιτυχή υλοποίηση των στόχων ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού των Οικογενειακών Επιχειρήσεων, με ταυτόχρονη διατήρηση της Οικογενειακής σύμπνοιας, αξιοποιώντας τα πολύ ισχυρά πλεονεκτήματα που έχει σε σχέση με τις μη Οικογενειακές Επιχειρήσεις. Συμβάλλει επίσης, στην Επιχειρησιακή συνέχεια και εξέλιξη, παράλληλα με την ανάπτυξη των μελών της Οικογένειας.

Δίνει απάντηση σε ζητήματα, όπως η κατανομή των ρόλων των μελών της Οικογένειας μέσα στην Επιχείρηση, η Διαχείριση των Οικογενειακών Συγκρούσεων, η Ετοιμασία του Πλάνου Διαδοχής, τα επιτρεπόμενα και τα μη επιτρεπόμενα στις συμπεριφορές των μελών της Διοίκησης, η Διαχείριση των Κινδύνων αλλά και των Κρίσεων και η Ανάπτυξη των μελών της Διοίκησης.

Επιπλέον, παρουσιάζονται τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για την ομαλή μετάβαση, χωρίς αναταράξεις στην Οργανωμένη Επιχείρηση και στην διάδοχο Ηγεσία.

Για την υλοποίηση των ανωτέρω, παρέχονται Εργαλεία, όπως για παράδειγμα Εργαλεία για τη λήψη των Αποφάσεων, για τον καθορισμό Προτεραιοτήτων, για την σύνταξη ενός Σχεδίου Πλεύσης (Επιχειρησιακό Σχέδιο) με μηνιαίο Προϋπολογισμό - Απολογισμό, για τον Ταμειακό Προγραμματισμό ώστε να διασφαλίζεται η ρευστότητα της Επιχείρησης, καθώς και Check Lists με τις οποίες διευκολύνεται ο καθορισμός του Αξιακού Συστήματος και η επιλογή του επόμενου ηγέτη.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή).

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.


Πώς θα ωφεληθούν οι Συμμετέχοντες
  • Θα εκπαιδευτούν στην Μεθοδολογία Προσδιορισμού των ρόλων των μελών της Οικογένειας εντός της Διοίκησης
  • Θα έχουν στη διάθεση τους Εργαλείο για τον Υπολογισμό της Αξίας της Επιχείρησής τους
  • Θα έχουν στη διάθεσή τους εύχρηστα Εργαλεία για τον Σχεδιασμό του Business Plan, τη Σύνταξη του Προϋπολογισμού της Επιχείρησης και τον Προγραμματισμό της Ταμειακής Ροής
  • Θα εκπαιδευτούν στον τρόπο αποτελεσματικής Διαχείρισης των Ενδοεταιρικών Συγκρούσεων μεταξύ των μελών της Οικογένειας
  • Θα εξοικειωθούν με το Σύστημα μηνιαίας ενημέρωσης όλων των μελών της Οικογένειας ώστε να διασφαλίζεται η Διαφάνεια και η Λογοδοσία
  • Θα εξοικειωθούν με βασικούς κανόνες Δεοντολογίας σε ό,τι αφορά τη Συμπεριφορά των μελών της Οικογένειας (ή των Οικογενειών εάν είναι πλέον της μίας)
  • Θα τους δοθούν τα Κριτήρια και τα Εργαλεία για να διαχειριστούν τους κινδύνους της Επιχείρησης
  • Θα ενημερωθούν για χρήσιμα Εργαλεία παρακολούθησης Αναθέσεων και γενικότερα Διαχείρισης της Καθημερινότητας
  • Θα έχουν σαφέστερη εικόνα για τη μορφή της Επιχείρησης που έχει τους μικρότερους κινδύνους
  • Θα βοηθηθούν ώστε να κτίσουν ένα περιβάλλον Αρμονίας και Παρακίνησης μέσα στην Επιχείρηση, τόσο των μελών της Οικογένειας όσο και του λοιπού προσωπικού. Κλειδί για να επιτευχθεί αυτό αποτελεί ο Σχεδιασμός λιτών αλλά αποδοτικών Διαδικασιών και Συστημάτων Υποδομών ώστε η Επιχείρηση να λειτουργεί με σύγχρονους όρους και έτσι να γίνεται πόλος έλξης για να σταδιοδρομήσουν τα μέλη της Οικογένειας


Ενότητες Σεμιναρίου
Α. Εισαγωγή
Β. Διαχείριση Συγκρούσεων
Γ. Η Σημασία των Ρόλων & της Ευθύνης του κάθε Μέλους
Δ. Διαχείριση Εσωτερικής Επικοινωνίας
Ε. Τα Βήματα για την Οργανωμένη Επιχείρηση

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν χωρίς πρόσθετο κόστος τα εξής:

  1. Εργαλείο Αξιολόγησης Συμπεριφορών και επιλογής Αξιακού Συστήματος
  2. Εργαλείο Υπολογισμού Αξίας της Επιχείρησης: Είναι ένα πολυπαραμετρικό Εργαλείο, στο οποίο εισάγοντας τα δεδομένα προκύπτει μία πρώτη εκτίμηση της Αξίας της Επιχείρησης
  3. Εφαρμογή Υπολογισμού Δεικτών: Εισάγοντας τον Ισολογισμό προκύπτουν αυτόματα όλοι οι Οικονομικοί Δείκτες περιλαμβανομένου και του Δείκτη Ζ, που εκτιμά τον κίνδυνο να καταρρεύσει μία Επιχείρηση την επόμενη διετία
  4. Εφαρμογή για την ABC Ανάλυση: Για να καθορίζονται οι προτεραιότητες σε Πελάτες, Προμηθευτές, Προϊόντα
  5. Εργαλείο Εφαρμογής Σύνταξης Επιχειρησιακού Σχεδίου
  6. Εργαλείο για τη λήψη των Αποφάσεων
  7. Εργαλείο Προϋπολογισμού και Μηνιαίων Αναφορών
  8. Εργαλείο Ταμειακού Προγραμματισμού που βοηθάει την Επιχείρηση να διασφαλίσει την ρευστότητα της
  9. Check List για την Αξιολόγηση και Επιλογή του επόμενου ηγέτη.


Δείτε αναλυτικά τις ενότητες

Κόστος Συμμετοχής: 480 Ευρώ
Για τη συμμετοχή στο ζωντανό διαδικτυακό σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%, δηλαδή το κόστος ανέρχεται στα 360€


Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται.

Δήλωση Συμμετοχής

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο επιλέξτε:

Αθήνα         Live Online Training

για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.

Μπορείτε να ακούσετε περισσότερα για τη θεματολογία σε συνέντευξη του εισηγητή για το συγκεκριμένο σεμινάριο στην Ελληνική Ραδιοφωνία, κάνοντας κλικ εδώ

Εισηγητής:
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών επιχειρήσεων, με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα έργα αναδιοργάνωσης στα οποία συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας της μετάβασης της Οικογενειακής Επιχείρησης στην φάση της Οργάνωσης και του Εκσυγχρονισμού των Δομών και των Διαδκαδιών και στην Εκπαίδευση των στελεχών της.



Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www abpm gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210-6215220.

Περιλαμβάνονται:
- Εγχειρίδιο του σεμιναρίου "Ρόλοι - Οργάνωση - Διαχείριση Σχέσεων στην Οικογενειακή Επιχείρηση, σε ηλεκτρονική μορφή
- Τα Εργαλεία που αναφέρονται
- Παρουσίαση του σεμιναρίου, σε ηλεκτρονική μορφή
- Άνευ επιπλέον κόστους για έναν ολόκληρο χρόνο συμβουλευτικές υπηρεσίες πάνω σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο

Επιδότηση ΛΑΕΚ:
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ. Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών: Αθήνα:
Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου

Live Online Training:
Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου

Copyright (c) 2020 Advanced Business Process Management

Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Οικονομικού Σχεδιασμού των Επιχειρήσεων, στην Οργάνωση των Οικονομικών Υπηρεσιών, στον Επιχειρησιακό Ανασχεδιασμό και σε έργα μετάβασης απο την Οικογενειακή στην Οργανωμένη Επιχείρηση, υποστηρίζοντας τα μέλη της στην προσαρμογή και στον εκσυγχρονισμό.

Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος, 145 65 | Τηλ. 210-6215220, Fax 210-6215421
info (at) abpm (dot) gr | www abpm gr

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου