Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2020

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση - Α. 1138/2020 ΚΥΑ

APT
Σεμινάρια     Εισηγητές     Εταιρεία     Επικοινωνία
Ηλεκτρονική Τιμολόγηση Σύμφωνα και με την Α. 1138/2020 ΚΥΑ
Επιδοτούμενο μέσω του ΛΑΕΚ 0,24%

Το σεμινάριο υλοποιείται με φυσική παρουσία στην Αθήνα 12 Οκτωβρίου στο Ξενοδοχείο Stratos Vassilikos και Θεσσαλονίκη 9 Οκτωβρίου στο Ξενοδοχείο Mediterranean Palace Hotel. Παράλληλα υλοποιείται και ηλεκτρονικά στις 21 Οκτωβρίου μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

 
Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα: Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020
(9:30 - 17:00)
Stratos Vassilikos Hotel
Μιχαλακοπούλου 114
 
Δήλωση Συμμετοχής
Θεσσαλονίκη: Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2020
(9:30 - 17:00)
Grand Hotel Palace,
Μοναστηρίου 305
 
Δήλωση Συμμετοχής
Live Online Training: Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020
(9:30 - 17:00)

Στα δια ζώσης σεμινάρια μας, στα ξενοδοχεία, ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα ξεπερνάει τους 7, για λόγους προστασίας της υγείας των παρευρισκομένων.
Ως εκ τούτου με τη συμπλήρωση του παραπάνω αριθμού θέσεων, δεν θα είναι δυνατή πλέον η δήλωση συμμετοχής.

Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του μέτρου της ηλεκτρονικής τήρησης βιβλίων σύμφωνα με την υπ' αριθ. Α.1138/22-6-20 Κοινή Υπουργική Απόφαση, έχει δρομολογηθεί από την ΑΑΔΕ με στόχο εντός του τρέχοντος έτους να λειτουργεί πλήρως η Εφαρμογή. Έτσι η συμπλήρωση των βιβλίων θα γίνεται παράλληλα και με ηλεκτρονικό τρόπο και θα παρακολουθούνται σε σχεδόν πραγματικό χρόνο. Κατά την υποβολή των δεδομένων από τον εκδότη των στοιχείων τιμολόγησης θα γίνεται αντίστοιχη επικύρωση από τον λήπτη.

Ο Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να αναλύσει τις Διαδικασίες, αλλά και τις Ανάγκες καθώς και τα Προβλήματα που θα προκύπτουν από τη σημαντική αυτή μεταρρύθμιση, με πρακτικά Παραδείγματα και Εφαρμογές για την προετοιμασία των Επιχειρήσεων.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή)

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Προϊσταμένους και Στελέχη Λογιστηρίου & Μηχανογράφησης, Λογιστές, Φοροτεχνικούς, καθώς και σε όσους εμπλέκονται με θέματα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και Συστημάτων Ηλεκτρονικών Πληρωμών - Συναλλαγών.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ




Περισσότερα

Στο Σεμινάριο θα γίνει αναφορά στα εξής ζητήματα:

  1. Χρονοδιάγραμμα Εφαρμογής ηλεκτρονικών βιβλίων σύμφωνα με την υπ' αριθ. Α.1138/22-6-20 Κοινή Υπουργική Απόφαση
  2. Τρόπος διαβίβασης δεδομένων στην ΑΑΔΕ, τόσο των Εσόδων όσο και των Εξόδων (με Παραδείγματα και Εφαρμογές)
  3. Διαβίβαση Εσόδων - Ηλεκτρονικό Τιμολόγιο - Σύνοψη - Ειδική Φόρμα - Φορολογικός Ηλεκτρονικός Μηχανισμός - Λογιστικά & Εμπορικά Προγράμματα (με Παραδείγματα και Εφαρμογές)
  4. Διαβίβαση Εξόδων σύμφωνα με τη Λογιστική της Επιχείρησης - Αναφορά στις σχετικές συνόψεις
  5. Παρουσίαση της Ροής των Πληροφοριών και Διαδικασίες ενημέρωσης e-books - Παρουσίαση του σχετικού διαγράμματος (ΑΑΔΕ – Epopsis - Restapi)
  6. Πλατφόρμα MyData και ηλεκτρονικά βιβλία - Αντικρίσματα δεδομένων και Έλεγχος Επικύρωσης, διορθώσεις αυτών
  7. Ανάλυση του βιβλίου αναλυτικών εγγραφών με Παραδείγματα και Εφαρμογές
  8. Ανάλυση του βιβλίου της συνοπτικής απεικόνισης με Παραδείγματα και Εφαρμογές
  9. Λήψη των Μοναδικών Αριθμών Καταχώρησης (ΜΑΡΚ) και χρησιμότητα αυτών. Επαναδιαβίβαση συνόψεων και νέοι αριθμοί ΜΑΡΚ
  10. Προθεσμίες Διαβίβασης των δεδομένων και θέματα Αντιπαραβολών - Διασταυρώσεων των φορολογικών δηλώσεων και των e-βιβλίων (Συμφωνίες - Ασυμφωνίες)
  11. Συγχρονισμός των Ελληνικών Λογιστικών Πρότυπων των Διεθνών Λογιστικών Πρότυπων και των ηλεκτρονικών βιβλίων με Παραδείγματα και Εφαρμογές. Τι θα πρέπει να κάνουν οι Επιχειρήσεις.
  12. Η υποχρεωτικότητα της διαβίβασης των Αρχείων των Επιχειρήσεων ηλεκτρονικά, σύμφωνα με τον Ν. 4646/2019
  13. Ηλεκτρονικό Τιμιλόγιο στις σχέσεις B2B και B2G (άρθρα 148-154 Ν. 4601/2019)
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Νικόλαος Καλαμαράς

Λογιστής - Φοροτεχνικός Α΄τάξης, Εσωτερικός Ελεγκτής επιχειρήσεων. Εισηγητής Οικονομικών Σεμιναρίων με μεγάλη διδακτική εμπειρία.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Κόστος Συμμετοχής

280 ευρώ.

Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%

Επιδότηση ΛΑΕΚ

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.

Περιλαμβάνονται

- Εγχειρίδιο του Σεμιναρίου "Ηλεκτρονική Τιμολόγηση", σε ηλεκτρονική μορφή
- Παρουσίαση του σεμιναρίου, σε ηλεκτρονική μορφή
- Βεβαίωση Παρακολούθησης
- Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
- On line υποστήριξη επί ένα έτος

Περισσότερα

Δήλωση Συμμετοχής

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο κάντε κλικ παρακάτω στη Δήλωση Συμμετοχής για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341 Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ζήλη Δημητριάδη.



Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα:
12 Οκτωβρίου

Stratos Vassilikos Hotel
Δήλωση Συμμετοχής
Θεσσαλονίκη:
9 Οκτωβρίου

Grand Hotel Palace
Δήλωση Συμμετοχής
Live Online Training:
21 Οκτωβρίου

Applied Professional Training (APT)
Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος 145 65 | Τηλ. 210 81 43 341 | Fax 211 800 1004
www aptraining gr
apt (at) aptraining (dot) gr
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου