Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τρίτη 21 Απριλίου 2020

Live Online Training: Διοίκηση εξ' αποστάσεως


Turning Training into Learning
Σεμινάριο
Live Online Training: Διοίκηση εξ' αποστάσεως

Τρίτη 28, Τετάρτη 29 και Πέμπτη 30 Απριλίου 2020,
12 ώρες (10:00 - 14:00)

Το Σεμινάριο υλοποιείται μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Η iBcl για ολόκληρη την περίοδο των περιοριστικών μέτρων, θα προσφέρει στις Επιχειρήσεις και στους Οργανισμούς τα σεμινάρια της ζωντανά και διαδικτυακά, μέσω ειδικής πλατφόρμας, με έκπτωση της τάξης του 30%, προκειμένου να συμβάλλει στην ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού και στην καλύτερη αξιοποίηση του χρόνου όσων εργάζονται εξ' αποστάσεως.

Το Σεμινάριο αυτό, αποτελεί ένα πρακτικό βοήθημα στις περιπτώσεις που ο Οργανισμός έχει διάσπαρτα Γεωγραφικά Σημεία, όπου αναπτύσσονται Επιχειρησιακές Δράσεις ή έχει καθιερώσει για τους Συνεργάτες του διαφόρων Επιπέδων Σύστημα Τηλεργασίας.

Για τις περιπτώσεις αυτές η Εταιρεία μας έχει Σχεδιάσει μια μοναδική Μεθοδολογία με την οποία παρουσιάζει με οργανωμένο τρόπο Σύγχρονες Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για την Διαχείριση της συνεχούς ροής των εισερχομένων Πληροφοριών και των ποικίλων απαιτήσεων της Καθημερινότητας, ώστε να επιτύχουμε βελτίωση του τρόπου Καθορισμού Προτεραιοτήτων, αναβάθμιση της Εσωτερικής Επικοινωνίας, Οργάνωση των Αναθέσεων με ισομοιρασμό του φόρτου Εργασίας που προκύπτει από τις αναθέσεις, καθορισμό προθεσμιών και μηχανισμούς Ελέγχου υλοποίησης.

Ταυτοχρόνως με την διαμόρφωση των κατάλληλων υποδομών δημιουργείται ένα virtual Δίκτυο, μέσω του οποίου όλοι οι Συνεργάτες επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω internet, όπως ακριβώς συμβαίνει με τα εσωτερικά τηλέφωνα και το Δίκτυο ενός γραφείου.

Το Σύστημα της Διοίκησης Εξ Αποστάσεως περιλαμβάνει και τις δύο διαστάσεις της Εξ Αποστάσεως Διοίκησης:

  • Τα Οργανωτικά και Λειτουργικά ζητήματα και
  • Τα Τεχνικά ζητήματα και τις απαιτούμενες Υποδομές

Το Σεμινάριο υλοποιείται μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή).

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

Περισσότερα
Ενότητες Σεμιναρίου

Α. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ – ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ

  1. Η Παρακίνηση της Ομάδας εξ' αποστάσεως

  2. Διαχείριση Στόχων και Έργων εξ' αποστάσεως

  3. Αναφορές Διοίκησης

  4. Διαχείριση Καθημερινότητας

Β. ΤΕΧΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ - ΥΠΟΔΟΜΕΣ

  1. Υποδομές και cloud

  2. Κοινή Χρήση

  3. Επικοινωνία και Συνδεσιμότητα

  4. Θέματα Ασφάλειας

  5. Τηλεργασία

Δείτε αναλυτικά τις ενότητες
Εισηγητές

Νικόλαος Μιχαλολιάκος, Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων (Motor Oil, Ciba Geigy, Tosho της Mitsubishi) με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας του Coaching, των Ανώτατων Διευθυντικών Στελεχών για τη Διαχείριση του Χρόνου και τον Προγραμματισμό, καθώς και την Παρακίνηση των Ανθρώπων.Έχει υλοποιήσει άνω των 100 σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, του Budgeting, της Διαχείρισης Χρόνου και του Reporting, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών.

Δείτε το βιογραφικό του εισηγητή »

Παναγιώτης Σταθόπουλος, ΙΤ Manager, με 25ετή εμπειρία στον Σχεδιασμό και Εφαρμογή Συστημάτων Πληροφορικής και Εξ' αποστάσεως Εργασίας με έμφαση στο IT Security και στη Προστασία των Δεδομένων (Πιστοποιημένος DPO). Παράλληλα αναλαμβάνει την υλοποίηση ενεργειών προώθησης με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (Πιστοποιημένος για το Google Adwords) και την ανάπτυξη και εφαρμογή Βάσεων Δεδομένων και ηλεκτρονικών Εργαλείων στα έργα που αναλαμβάνει η Εταιρεία.

Δείτε το βιογραφικό του εισηγητή »

Πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 8145 518 ή στο info (at) ibcl (dot) gr Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ευγενία Μιχαλοπούλου
Κόστος συμμετοχής: 400 Ευρώ.
Έκπτωση 20% στην δεύτερη, 30% στην τρίτη και κάθε επόμενη συμμετοχή.


ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:

Δηλώστε Συμμετοχή εδώ

     

Innovative Business Consulting & Learning – iBcl
Τηλέφωνο: 210 8145 518, Fax: 211 800 1004, e-mail: info (at) ibcl (dot) gr


Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου