Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πέμπτη 16 Απριλίου 2020

Budgeting & Reporting Workshop Ζωντανή εξ' αποστάσεως Εκπαίδευση

AQS Advanced Quality Services Ltd.
Academy of Applied Management
Σεμινάριο Οργάνωση Καθημερινότητας & Βελτίωση Παραγωγικότητας Στελεχών
Σεμινάρια | Υπηρεσίες | Στελεχιακό Δυναμικό | Πελάτες
Σεμινάριο
Live Online Training:
Budgeting & Reporting Workshop

Τετάρτη 22 Απριλίου 2020 (13:30-16:45) και Πέμπτη 23 Απριλίου (13:30-16:45)

To Σεμινάριο υλοποιείται μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Για όλες τις Επιχειρήσεις και Οργανισμούς, λαμβάνοντας υπόψη την δυσμενή οικονομική συγκυρία που έχει προκύψει λόγω των έκτατων μέτρων που βρίσκονται σε εξέλιξη, επιβάλλεται να επανασχεδιαθεί ο Προϋπολογισμός και ο Ταμειακός Προγραμματισμός, με βάση τα πιθανά σενάρια ύφεσης, τις ιδιαίτερες συνθήκες του κάθε κλάδου, καθώς και τα εξαγγελθέντα Κυβερνητικά μέτρα και όσα πρόκειται να εξαγγελθούν τις επόμενες ημέρες.

Στο Σεμινάριο αυτό, παρουσιάζονται τα βήματα κατάρτισης ενός αξιόπιστου Προϋπολογισμού, που περιλαμβάνουν: Τη στοχοθέτηση των Πωλήσεων με τη χρήση μοντέλων Πρόβλεψης, τον Οικονομικό Σχεδιασμό προκειμένου η Επιχείρηση να έχει το απαιτούμενο για την ανάπτυξη της Κεφάλαιο Κίνησης και την εκτίμηση των Εξόδων παράλληλα με τον σχεδιασμό μείωσης Κόστους, με χρήση Εργαλείων και Τεχνικών όπως η Value Analysis, το Ολικό Κόστος Προμηθειών και Σύγχρονα Εργαλεία Αριστοποίησης των Αποθεμάτων.

Οι συμμετέχοντες, Οικονομικά αλλά και μη Οικονομικά Στελέχη, θα έχουν στη διάθεση τους όλες τις απαιτούμενες Φόρμες και Εργαλεία - κατάλληλα παραμετροποιημένων για να μπορούν να συμπεριλάβουν δεδομένα της προβλεπόμενης Οικονομικής Ύφεσης και των Κυβερνητικών μέτρων - ξεκινώντας από τα Μοντέλα Πρόβλεψης Πωλήσεων, ώστε με την καθοδήγηση του Εισηγητή να συντάξουν βήμα βήμα τον Προϋπολογισμό, των Εσόδων και Εξόδων, για όλες τις Λειτουργίες της Επιχείρησης και τον Ταμειακό της Πρόγραμματισμό με βάση δεδομένο σενάριο Case Study.

Χρησιμοποιώντας μια Ολοκληρωμένη Εφαρμογή σε Excel που συνδέει αυτόματα όλες τις φόρμες Εσόδων – Εξόδων με τον τρόπο Πληρωμής ανά Κατηγορία και Τμήμα, προκύπτει αφ' ενός ο Προϋπολογισμός ανά Τμήμα, αφ/ ετέρου ο Συνολικός Ταμειακός Προγραμματισμός της Επιχείρησης.

Σημαντική προστιθέμενη αξία στο Σεμινάριο αυτό, είναι ότι συνδυάζεται με τη μεθοδολογία μείωσης Κόστους και με Εργαλεία για τη Βελτίωση των προβλέψεων. Επομένως, η αξιοποίηση ενός τέτοιου Συστήματος Budgeting, συμβάλλει σημαντικά στην Ανάπτυξη και στην Ανταγωνιστικότητα της Επιχείρησης.

Επίσης, θα δοθεί σε Excel και σε Power ΒΙ, ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών και Δεικτών για την παρακολούθηση των αποκλίσεων από τον Προϋπολογισμό και Εργαλεία για τον σχεδιασμό και παρακολούθηση Δράσεων βελτίωσης. Ενδεικτικό παράδειγμα χρήσης του BI μπορείτε να δείτε εδώ.

To Σεμινάριο υλοποιείται μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή)

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.


ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Θα εξοικειωθούν με τον τρόπο συλλογής και επεξεργασίας στοιχείων για την ανάλυση της Αγοράς, προκειμένου να εκτιμούν με αξιοπιστία τις Πωλήσεις.
  • Θα έχουν στη διάθεση τους σύγχρονα μοντέλα πρόβλεψης ζήτησης για την υποβοήθηση της εκτίμησης εξέλιξης της αγοράς και του ύψους των Πωλήσεων.
  • Θα είναι σε θέση να κτίζουν Προϋπολογισμό Πωλήσεων ανά Προϊόν, Πωλητή και Κανάλι, έτσι ώστε να εντοπίζονται περιοχές αυξημένου Κόστους ή υψηλής Κερδοφορίας και να λαμβάνονται τα απαιτούμενα μέτρα.
  • Θα εφαρμόσουν στις Πρακτικές Ασκήσεις, Εργαλεία Ανάλυσης του Ανταγωνισμού και των Προμηθευτών, προκειμένου να αποφασιστούν στρατηγικές κινήσεις στην Εμπορική τους Πολιτική.
  • Σε κάθε κατηγορία Δαπανών θα εφαρμόσουν εξειδικευμένα Εργαλεία μείωσης Κόστους (ABC Analysis, Προσέγγιση Ολικού Κόστους, Value Analysis, Inventory Optimization κλπ).
  • Θα ασκηθούν στη χρήση Εργαλείων για την Ανάλυση Νεκρού Σημείου, την Ανάλυση Ευαισθησίας, καθώς και τον Ταμειακό Προγραμματισμό και την απαιτούμενη χρηματοδότηση.
  • Θα εξασκηθούν σε Εργαλεία για να σχεδιάζουν και να παρακολουθούν βελτιωτικές Ενέργειες που θα συνοδεύουν τον Προϋπολογισμό.
  • Θα έχουν στην διάθεσή τους ολοκληρωμένο Σύστημα Μηνιαίων Αναφορών και Δεικτών για την παρακολούθηση των αποκλίσεων.

Δείτε περισσότερα


ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Ακολουθούνται τα παρακάτω βήματα όπως ακριβώς παρουσιάζονται στο γράφημα (πατήστε πάνω στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος):

Βήμα 1. Παρουσιάζονται Εργαλεία για την ανάλυση της Αγοράς και τη σύγκριση με τον Ανταγωνισμό, προκειμένου να σχεδιαστούν οι απαραίτητες ενέργειες.

Βήμα 2. Παρουσίαζεται η μεθοδολογία των Προβλέψεων και αξιολογούνται τα διεθνώς σημαντικότερα μοντέλα Πρόβλεψης. Με τη χρήση των μοντέλων αυτών και τον Σχεδιασμό Ειδικών Δράσεων ολοκληρώνεται η Στοχοθέτηση.

Βήμα 3. Ακολουθεί ο Οικονομικός Προγραμματισμός, όπου υπολογίζεται το απαιτούμενο Κεφάλαιο Κίνησης και καθορίζονται οι πηγές άντλησής του για την εκτέλεση του Προϋπολογισμού.

Βήμα 4. Παρουσιάζονται τα Εργαλεία με τα οποία αποτυπώνονται τα κόστη σε κάθε περιοχή. Μέσω Εφαρμογής σε Εxcel γίνεται σύνδεση αυτών, όπου προκύπτει ο Προϋπολογισμός και στη συνέχεια με κατάλληλα Εργαλεία ο Προγραμματισμός των Ταμειακών Ροών.

Βήμα 5. Αξιολόγηση Επενδύσεων βάσει Ειδικών Εργαλείων. Σχεδιασμός - Υλοποίηση Δράσεων για την επιτυχή εκτέλεση του Προϋπολογισμού.

Βήμα 6. Παρουσιάζονται σε μορφή Excel και Power BI Εργαλεία για ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Απαιτούμενων Αναφορών και Δεικτών. Δίνεται ένα Πρότυπο Σύστημα Reporting με τους βασικούς Δείκτες και Αναφορές.

Βήματα 7 & 8. Παρουσιάζονται οι Δράσεις για τη συνεχή Βελτίωση, καθώς και τα αποτελέσματα σε Ρευστότητα και σε Ανταγωνισικότητα που επιτυγχάνει η Επιχείρηση, μαζί με Εργαλεία Διαχείρισης των Δράσεων.


Δείτε αναλυτικά τις ενότητες



Όλα τα σεμινάριά μας, είτε προγραμματισμένα είτε όχι προσφέρονται και ως ενδοεπιχειρησιακά.


Κατάλογο Σεμιναρίων ανά θεματική ενότητα του Ομίλου AQS μπορείτε να δείτε εδώ.
Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει μπορείτε να συμπληρώσετε την αίτηση ενδιαφέροντος εδώ.

.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Μιχαλοπούλου Ευγενία.


ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο μπορείτε να κάνετε κλικ στο:


Δηλώστε Συμμετοχή εδώ

για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά.



ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 500 Euro

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 20%.

Περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο "Budgeting", σε ηλεκτρονική μορφή
  • H παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Ολοκληρωμένο Σύστημα για το σχεδιασμό, την ετοιμασία και την παρακολούθηση των αποκλίσεων του Προϋπολογισμού
  • Μοντέλα Πρόβλεψης Ζήτησης
  • Εργαλεία Ταμειακού Προγραμματισμού (Cash Flow), κατάστασης Ταμειακών Ροών, Πρόβλεψης Ισολογισμού βάσει Προϋπολογισμού, Flexible Budget. Δείτε περισσότερα για τα Εργαλεία του σεμιναρίου εδώ.
  • Πρωτότυπη Εφαρμογή σε Excel για τον υπολογισμό του Κεφαλαίου Κίνησης που είναι απαραίτητο για τον Οικονομικό Σχεδιασμό (Financial Planning)
  • Άνευ επιπλέον κόστους συμβουλευτική υποστήριξη για ένα έτος σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας & αξιοποίηση των σχετικών Εργαλείων
Εισηγητής Επόμενα Σεμινάρια Η εταιρεία μας

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος,
Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών επιχειρήσεων, με συμμετοχή σε πληθώρα Έργων Αναδιοργάνωσης, Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, Logistics, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Έχει υλοποιήσει άνω των 100 σεμιναρίων στον τομέα του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, του Budgeting και του Reporting τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών.
Δρ. Αθανάσιος Μπίκος,
Διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης, απόφοιτος Ε.Μ.Π., διδάκτωρ από το University of Birmingham (U.K.), κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου ΜΒΑ με κατεύθυνση στα Οικονομικά από το πανεπιστήμιο Strathclyde (U.K.) εξειδικευμένος στο σχεδιασμό και μοντελοποίηση συστημάτων παραγωγής, συναρμολόγησης και Logistics με 15-ετή σχεδιαστική, διευθυντική και συμβουλευτική εμπειρία στο χώρο της διεθνούς Αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά και στο χώρο FMCG στην Ελλάδα. Διαθέτει μακρά εμπειρία στην εφαρμογή ολοκληρωμένων Συστημάτων Λογισμικού ERP, WMS, MRPII και CRM. Στο πλαίσιο εφαρμογής αυτών έχει αποκτήσει εμπειρία σε Budgeting και ABC Costing σε επιχειρήσεις με πολυσύνθετα περιβάλλοντα Αποθηκών και Παραγωγής κάνοντας εκτενή χρήση πλατφορμών Business Intelligence για την παραγωγή του απαιτούμενου Reporting.

Live Online Training: Οργάνωση Καθημερινότητας - Βελτίωση Παραγωγικότητας Στελεχών
28 & 29-4-2020, Αθήνα

Η Advanced Quality Services Ltd.-Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, με 27ετή παρουσία στην Ελληνική Αγορά, έχει υλοποιήσει μεγάλο αριθμό - άνω των 2.000 - σημαντικών συμβουλευτικών έργων σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις και έχει εκπαιδεύσει άνω των 30.000 στελεχών με μια επαναληψιμότητα των εταιρειών που συμμετέχουν στα σεμινάριά μας της τάξεως του 60%. Ενδεικτικό πελατολόγιo.

ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ

AQS
Published by Advanced Quality Services Ltd. - Copyright (c) 2020. All rights reserved.
Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210 6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail aqs (at) aqs (dot) gr
www aqs gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου