Στους συμμετέχοντες θα δoθούν τα εξής: Εργαλεία για την ABC ανάλυση Υλικών, Προμηθευτών & Πελατών, Ειδική εφαρμογή για την ορθή χωροθέτηση των Υλικών, Εφαρμογή για τη Βέλτιστη Διαχείριση των Αποθεμάτων, Εργαλείο Προγραμματισμού Εργασιών, Ελέγχου Ακρίβειας Αποθέματος που βασίζεται σε μικρό δείγμα δεδομένων, Εργαλεία για τη Μέτρηση της Παραγωγικότητας στην Παραλαβή, στο Picking και στη Διανομή και τέλος Ολοκληρωμένο Σύστημα αναφορών Λειτουργίας και Οικονομικής Απόδοσης Αποθήκης. | | | Σεμινάριο Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΥ Αθήνα: Παρασκευή 26 Ιουλίου 2019 (09:30-17:00), Divani Caravel Hotel, Λεωφ. Βασιλ. Αλεξάνδρου 2 Θεσσαλονίκη: Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019 (09:30-17:00), Grand Hotel Palace, Μοναστηρίου 305
Το Σεμινάριο έχει στόχο να εκπαιδεύσει πρακτικά τους Αποθηκάριους, ώστε να εφαρμόζουν τους κανόνες λειτουργίας μιας σύγχρονης αποθήκης βελτιώνοντας τις διαδικασίες παραλαβής, τοποθέτησης, ετοιμασίας παραγγελιών, απογραφής, καθώς και ευπρεπισμού και ασφάλειας της αποθήκης. Η εφαρμογή των κανόνων σύγχρονης Οργάνωσης και Λειτουργίας της Αποθήκης θα βελτιώσει την αξιοποίηση του Χώρου, τον προγραμματισμό των Εργασιών, την παραγωγικότητα όλων των Λειτουργιών, τη σωστή επικοινωνία με το Λογιστήριο και τα λοιπά τμήματα, την ακρίβεια Αποθεμάτων, την ταχύτητα και τη συνέπεια στην εξυπηρέτηση των Πελατών, με ταυτόχρονη μείωση του Κόστους Λειτουργίας.
Με Εργαλεία και Ασκήσεις βοηθά τους εκπαιδευόμενους να εντοπίσουν δυσλειτουργίες και να καθορίσουν στόχους για συνεχή βελτίωση.
Ενότητες Σεμιναρίου - ΠΑΡΑΛΑΒΗ: Προγραμματισμός, Προετοιμασία χώρου, Επιλογή τρόπου δειγματοληψίας, Έλεγχος υλικού, Διαχείριση ελαττωματικών παραλαβών.
CASE STUDY 1: Υπολογισμός Παραγωγικότητας στην παραλαβή - ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ: Καθορισμός γεωγραφικών θέσεων για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, Εργαλεία σε Excel για την τοποθέτηση των υλικών με βάση την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Πρακτικά παραδείγματα εφαρμογών.
CASE STUDY 2: Τοποθέτηση Υλικών με βάση δεδομένη κυκλοφοριακή ταχύτητα. - ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ & ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ: Επίλυση προβλημάτων Διαχείρισης Παραγγελιών, Διαχείριση Εκτάκτων Παραγγελιών, Επικοινωνία με το Credit Control, Καθορισμός ελάχιστης ποσότητας παραγγελίας, Διαχείριση κατά ζώνες ή κατά τμήματα. Επιλογή της καταλληλότερης μεθόδου ανά περίπτωση.
CASE STUDY 3: Επιλογή της κατάλληλης μεθόδου ετοιμασίας παραγγελιών. - ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ: Προετοιμασία απογραφής και διαφοροποίηση της συχνότητας, ανάλογα με την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Εφαρμογή σύγχρονης τεχνολογίας που βελτιώνει την ταχύτητα, το κόστος και την ακρίβεια των απογραφών.
- Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: Ασφάλεια κατά τη Διαχείριση των υλικών, Κανόνες Υγείας και Ασφάλειας για το προσωπικό με βάση την νομοθεσία, Σήματα, Εξοπλισμός και ατομικά μέτρα προστασίας. Ανάλυση κινδύνων και προστασία της Αποθήκης.
- Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΥ: Ο Αποθηκάριος ως Manager πρώτης γραμμής, Υποκίνηση και Ανάπτυξη εργαζομένων, Επίλυση προβλημάτων, Επικοινωνία μέσα και έξω από την Εταιρεία.
- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ: Ακρίβεια Αποθεμάτων, Μείωση Αποθέματος & Ελλείψεων, Βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης Πελατών, Εργαλεία-Πρακτικές. Πόσο επιβαρύνεται το Προϊόν όσο παραμένει στην αποθήκη.
CASE STUDY 4: Καθορισμός άριστης Ποσότητας Παραγγελίας, Σημείου Αναπαραγγελίας & Αποθέματος Ασφάλειας. - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ LAYOUT ΑΠΟΘΗΚΗΣ: Τεχνικά & Οικονομικά Κριτήρια για την επιλογή του συστήματος αποθήκευσης και του λοιπού εξοπλισμού, Υπολογισμός απαιτούμενου χώρου, Επιλογή κατάλληλου Layout και Υπολογισμοί των απαιτήσεων σε χώρους Παραλαβής, Αποθήκευσης, Χώρου Picking, Κενών Παλετών, Γραφείων κλπ. Συστήματα WMS, Συστήματα Bar Code και Συστήματα RFID.
CASE STUDY 5: Μείωση Λαθών Παραγγελιών Πελατών - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ - ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ - ΑΝΑΦΟΡΕΣ: Προγραμματισμός Εργασιών Αποθήκης - Απολογισμός. Εργαλείο Προγραμματισμού Εργασιών. Πώς μετράται η Παραγωγικότητα ανθρώπων, Εξοπλισμού, Χώρου. Εργαλεία για την αυτόματη μέτρηση. Δείκτες Λειτουργικής Απόδοσης, Οικονομικοί Δείκτες, Προϋπολογισμός – Απολογισμός Αποτελεσμάτων Αποθήκης, Ολοκληρωμένα Συστήματα Αναφορών.
CASE STUDY 6: Πρόγραμμα Εργασιών Αποθήκης CASE STUDY 7: Μέτρηση Παραγωγικότητας Αποθήκης Σε ποιούς απευθύνεταιΤο σεμινάριο απευθύνεται στα στελέχη Αποθηκών και όλους όσους θέλουν να εξοικειωθούν με τη λειτουργία της σύγχρονης Αποθήκης. Κόστος Συμμετοχής: 480 Ευρώ Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣΓια τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο επιλέξτε: Αθήνα Θεσσαλονίκη
για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη. | | | | Εισηγητές Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών και ελληνικών επιχειρήσεων (MOTOR OIL, CIBA - GEIGY, TOSOH κα.) με μεγάλη εμπειρία σε εκπαιδεύσεις και σε θέματα παραγωγής & εφοδιαστικής αλυσίδας ως διευθυντικό στέλεχος παραγωγής, παράλληλα έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα έργα αναδιοργάνωσης. Επίσης έχει διοικήσει συμβουλευτικά Έργα για την αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας και της αποδοτικότητας των γραμμών παραγωγής μεγάλων επιχειρήσεων όπως η BIC VIOLEX και η TOSOH της MITSUBISHI.
Δρ. Αθανάσιος Μπίκος, Business Consultant με πολυετή προγραμματιστική εμπειρία, σε Συστήματα MRP, WMS και Paperless Office, καθώς και στην παραμετροποίηση Συστημάτων ERP με στόχο τη βελτιστοποίηση των διεργασιών. Επίσης, διαθέτει σημαντική εμπειρία στο Project Management και στην Εφαρμογή Αρχών Συνεχούς Βελτίωσης (Lean Manufacturing principles) και στον Παραγωγικό και στον Διοικητικό Τομέα (Lean Administration) της Διαχείρισης της Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www abpm gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210.62.15.220 | Περιλαμβάνονται: - Εγχειρίδιο "H Εκπαίδευση του Αποθηκάριου" - Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή - Εργαλεία για την ABC ανάλυση Υλικών, Προμηθευτών & Πελατών - Ειδική εφαρμογή για την ορθή χωροθέτηση των Υλικών - Εφαρμογή για τη Βέλτιστη Διαχείριση των Αποθεμάτων - Εργαλείο Προγραμματισμού Εργασιών - Εργαλεία για τη Μέτρηση της Παραγωγικότητας στην Παραλαβή, στο Picking και στη Διανομή - Εργαλείο Ελέγχου Ακρίβειας Αποθέματος που βασίζεται σε μικρό δείγμα δεδομένων - Ολοκληρωμένο Σύστημα αναφορών Λειτουργίας και Οικονομικής Απόδοσης Αποθήκης - Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου | Επιδότηση ΛΑΕΚ: Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ. Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών: Αθήνα: Παρασκευή 19 Ιουλίου Θεσσαλονίκη: Τρίτη 16 Ιουλίου
| | | | Copyright (c) 2019 Advanced Business Process Management
| | Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Οικονομικού Σχεδιασμού των Επιχειρήσεων, στην Οργάνωση των Οικονομικών Υπηρεσιών, στον Επιχειρησιακό Ανασχεδιασμό και σε έργα Αναδιοργάνωσης των Επιχειρήσεων που συμπεριλαβάνουν και τον τομέα των Logistics και ιδιαιτέρως των Προμηθειών. Έχει υλοποιήσει περισσότερα από 150 σεμινάρια Προμηθειών που έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη των Επιχειρήσεων που προαναφέρθηκαν. Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος, 145 65 | Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421 info (at) abpm (dot) gr | www abpm gr Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ | | |
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου