Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2019

Σεμινάριο Οργάνωση Πωλήσεων και Ανάπτυξη Πωλητών

APT
Σεμινάρια     Εισηγητές     Εταιρεία     Επικοινωνία
Οργάνωση Πωλήσεων και
Ανάπτυξη Πωλητών
Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα: Τετάρτη 17 Ιουλίου 2019
(09:30 - 17:00)
Divani Caravel Hotel, Λεωφ. Βασιλ. Αλεξάνδρου 2
 
Δήλωση Συμμετοχής
Θεσσαλονίκη: Πέμπτη 11 Ιουλίου 2019
(09:30 - 17:00)
Grand Hotel Palace, Μοναστηρίου 305

Ολοκληρώνοντας το σεμινάριο αυτό, τα Στελέχη των Πωλήσεων θα έχουν βοηθηθεί σημαντικά, ώστε να χειρίζονται όλα τα στάδια της Διαδικασίας της Πώλησης με συγκροτημένη και δομημένη προσέγγιση.
Συγκεκριμένα παρουσιάζονται αναλυτικά, ο αποτελεσματικός τρόπος Στοχοθέτησης, η προετοιμασία της επαφής με τον Πελάτη, η Μεθοδολογία εκμαίευσης και διάγνωσης των Aναγκών του Πελάτη, η διατύπωση προτάσεων με προστιθέμενη Aξία, η ποιοτική παρουσίαση του Προϊόντος - τι πρέπει να τονιστεί και τι πρέπει να αποφευχθεί, η αποτελεσματική Διαχείριση ειδικών συμπεριφορών και αντιρρήσεων.
Έτσι δημιουργούνται σχέσεις μακροχρόνιας συνεργασίας με τον Πελάτη και η Επιχείρηση επωφελείται από τη δια Βίου Αξία του Πελάτη (Life Time Customer Value).

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται τόσο στους Πωλητές που θα βοηθηθούν να αυξήσουν την Απόδοσή τους στην προσπάθεια επίτευξης των Στόχων τους, όσο και στους Προϊσταμένους Πωλήσεων, για να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν ένα σύστημα Coaching του Πωλητή και να λειτουργήσουν οι ίδιοι ως Coach για την ανάπτυξη των Πωλητών τους.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ




Α. Η έννοια της Απόδοσης των Πωλήσεων

Β. Η Διαχείριση της Απόδοσης των Πωλήσεων

Γ. Η συστηματική βελτίωση της Απόδοσης των Πωλήσεων

Δ. Η αποτελεσματική Στοχοθέτηση

Ε. Η Επαφή με τον Πελάτη

ΣΤ. Διαχείριση ειδικών Συμπεριφορών Πελατών

Ζ. Η Εμπειρία της Επίσκεψης

Μέσω μελετών περιπτώσεων (case studies), παραδειγμάτων και Role Playing διασαφηνίζεται ο τρόπος Εφαρμογής των παραπάνω στην πράξη.

 
Δείτε αναλυτικά τις ενότητες





ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Δημήτρης Βέργας

Κάτοχος MSc in Quality Management, με εξειδίκευση στο Marketing και Quality Management. Διαθέτει εκπαιδευτική και άνω των 20 ετών επαγγελματική εμπειρία στον τομέα των Πωλήσεων και ειδικά στο Merchandising, καθώς και στην εξυπηρέτηση Πελατών σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις, όπως Winbank, Alpha Bank, X-Treme Stores, Mercedes Benz Hellas, Cosmocar, Eurimedica, Sarakakis, Elounda Residence.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Κόστος Συμμετοχής

380 ευρώ.
Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%

Επιδότηση ΛΑΕΚ

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.

Περιλαμβάνονται

-Σημειώσεις σεμιναρίου "Οργάνωση Πωλήσεων και Ανάπτυξη Πωλητών"
-Παρουσίαση του σεμιναρίου, σε ηλεκτρονική μορφή
-Βεβαίωση Παρακολούθησης
-Εργαλεία σε μορφή Excel:

  • Κατηγοριοποίησης Πελατών (ABCD Analysis με πολλαπλά κριτήρια)
  • Προγραμματισμού – Απολογισμού Επισκέψεων και Αυτόματης Παραγωγής Δεικτών
  • Για την Αξιολόγηση και Διαχείριση νέων σημείων
  • Ενημέρωση Πελάτη για επιτυχημένους Κωδικούς
  • Υπολογισμού prim Πωλητών
  • Αξιολόγησης Ανταγωνιστών
  • Forecasting για πρόβλεψη Πωλήσεων
  • Αυτοαξιολόγησης του Coach του Πωλητή
  • Κερδοφορίας Πελατών
  • Κερδοφορίας Προϊόντων

-Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Περισσότερα

Δήλωση Συμμετοχής

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο κάντε κλικ παρακάτω στην αντίστοιχη πόλη διεξαγωγής για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341 Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ζήλη Δημητριάδη.


Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα: 17 Ιουλίου
Divani Caravel Hotel
Δήλωση Συμμετοχής
Θεσσαλονίκη: 11 Ιουλίου
Grand Hotel Palace
Applied Professional Training (APT)
Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος 145 65 | Τηλ. 210 81 43 341 | Fax 211 800 1004
www aptraining gr
apt (at) aptraining (dot) gr
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρία μας παρακαλώ κάντε click εδώ
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου