Αρχειοθήκη ιστολογίου

Κυριακή 16 Ιουνίου 2019

Σεμινάριο: Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Επιτυχημένων Ανθρώπων στην Πράξη

AQS Advanced Quality Services Ltd.
Academy of Applied Management
Σεμινάριο Customer Relationship Management
Σεμινάρια | Υπηρεσίες | Στελεχιακό Δυναμικό | Πελάτες
Σεμινάριο
ΟΙ 7 ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Εφαρμογή στην Επαγγελματική και Προσωπική Ζωή

Αθήνα: Τρίτη 2 Ιουλίου 2019 (09:30-17:00), Divani Caravel Hotel, Λεωφ. Βασιλ. Αλεξάνδρου 2
Θεσσαλονίκη: Τετάρτη 26 Ιουνίου 2019 (09:30-17:00), Grand Hotel Palace, Μοναστηρίου 305

Το πρωτοποριακό αυτό βιωματικό Σεμινάριο «Οι Επτά Συνήθειες των Εξαιρετικά Επιτυχημένων Ανθρώπων στην Πράξη», είναι βασισμένο στο Best Seller Βιβλίο Επιχειρηματικότητας του συγγραφέα Stephen Covey "Οι Επτά Συνήθειες των Εξαιρετικά Επιτυχημένων Ανθρώπων" (The 7 Habits of Highly Effective People) που βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα στην επίτευξη των Προσωπικών και Εταιρικών Στόχων.

ΣΥΝΗΘΕΙΑ 1: Να ενεργείτε Επιδραστικά - Be Proactive, σε αντιδιαστολή με την παθητικότητα και τη μιζέρια του να αντιδράς μόνο στα πράγματα που σου έρχονται χωρίς να έχεις συμβάλει καθόλου στον Σχεδιασμό τους. Το σύνθημα του είναι: Πάρε πρωτοβουλία στη ζωή. Συνειδητοποίησε ότι οι αποφάσεις σου, είναι ο πιο καθοριστικός παράγοντας αποτελεσματικότητας στη ζωή σου. Ανάλαβε την ευθύνη για τις επιλογές σου και τις συνέπειες που αυτές έχουν.

Στους συμμετέχοντες δίνεται ένα σενάριο και καλούνται να καταγράψουν την Επιδραστική και την Αντιδραστική συμπεριφορά καθώς και να διακρίνουν και να βιώσουν την τεράστια αλλαγή που συμβαίνει στην Προσωπική και Επαγγελματική ζωή μας όταν εφαρμόσουμε την Επιδραστική συμπεριφορά.

ΣΥΝΗΘΕΙΑ 2: Ξεκινάτε στη σκέψη σας με το Τέλος - Begin with the End in Mind: Ξεκαθαρίζουμε τις σημαντικότερες Αξίες στην Επαγγελματική και Προσωπική ζωή καθορίζοντας τα ιδανικά χαρακτηριστικά για κάθε ένα από τους κύριους ρόλους και τις σχέσεις της ζωής μας. Δημιουργούμε την Προσωπική Δήλωση Αποστολής (Mission Statement).
Στο Εργαστηριακό σκέλος ετοιμάζουμε Mission Statement για συνήθεις Ρόλους της ζωής και της εργασίας μας .

Επιπλέον δίνονται σενάρια όπου το ξεκαθάρισμα Αξιών μας δίνει κατεύθυνση, σταθερότητα, εύκολη λήψη Αποφάσεων, Ποιοτικότερη ζωή. Παρουσιάζονται Εργαλεία για τον τρόπο Καθορισμού των Αξιών και σενάριο που αναδεικνύεται η συμβολή των Αξιών και της Κουλτούρας που αυτές διαμορφώνουν στην Ανάπτυξη της Επιχείρησης και στη μείωση των Συγκρούσεων στον Εργασιακό χώρο.

ΣΥΝΗΘΕΙΑ 3: Το πρώτο πράγμα Πρώτο - Put First Things First. Με πείραμα, Videos και σενάριο Άσκησης κατανοείται η Αξία αλλά και η Μεθοδολογία στο να δίνουμε Προτεραιότητες.

Παρέχονται Εργαλεία σε Ηλεκτρονική μορφή που διευκολύνουν ένα προγραμματισμό της Εβδομάδος και των Έργων με βάση το Time Matrix του Covey.
Παρουσιάζεται η Εκπληκτική Εφαρμογή του Covey PlanPlus Online, όπου στον Εβδομαδιαίο Προγραμματισμό το Στέλεχος έχει προκαθορίσει: Αξία, Ρόλους, Στόχους, Projects και Δραστηριότητες από τη δεξαμενή των οποίων θα κτίσει ένα δημιουργικό Εβδομαδιαίο Προγραμματισμό, λαμβάνοντας υπόψη και τους Στόχους της προσωπικής του ζωής. Θα γίνει επί τόπου επίδειξη της Μεθοδολογίας χρησιμοποιώντας τα Εργαλεία PlanPlus Online του Covey. Σχετική Οθόνη μπορείτε να δείτε παρακάτω:

ΣΥΝΗΘΕΙΑ 4: Σκεφτείτε win – win: - Think win – win. Το μήνυμα εδώ είναι: Προσπάθησε με ειλικρίνεια ώστε οι σχέσεις σου να βασίζονται σε λύσεις και συμφωνίες που ωφελούν πάντα και τα δύο μέρη και ποτέ μόνον το ένα. Δώσε στους ανθρώπους την Αξία και τον Σεβασμό που δικαιούνται και κατάλαβε ότι όταν «κερδίζουν όλοι» το αποτέλεσμα θα έχει περισσότερη διάρκεια και προοπτική από όταν βλέπουμε μόνο το δικό μας συμφέρον.

Παρουσιάζονται παραδείγματα Καταστροφικά και Επιτυχημένα με τις δύο προσεγγίσεις Win Lose και Win win. Σενάριο βιωματικής Άσκησης Διαπραγμάτευσης.

ΣΥΝΗΘΕΙΑ 5: Πρώτα να Καταλάβετε και μετά να σας Καταλάβουν - Seek First to Understand, Then to be Understood. Δηλαδή, ακούμε τον άλλο με Ενσυναίσθηση και Σεβασμό και έτσι επηρεάζουμε τον άλλον, ώστε να γίνει δεκτικός στην δική μας επίδραση. Έτσι δημιουργείται μια ατμόσφαιρα Αλληλεγγύης, Σεβασμού, και Επίλυσης προβλημάτων με θετικό τρόπο.

Σενάριο Άσκησης, όπου αξιολογείται η συμπεριφορά από πλευράς Ενσυναίσθησης και Κατανόησης του Προβλήματος. Παρουσίαση Σχετικού Video για Σχολιασμό.

ΣΥΝΗΘΕΙΑ 6: Αναπτύξετε την Συνέργεια – Synergize. Στην Ομαδική Εργασία επιτυγχάνουμε Στόχους που κανείς δε θα μπορούσε να καταφέρει μόνος. Κερδίζουμε από τους ανθρώπους την καλύτερη δυνατή Απόδοσή τους ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες με νόημα και γινόμαστε υπόδειγμα ηγέτη εμπνέοντας και υποστηρίζοντάς τους.

Παρουσιάζονται δύο σενάρια, όπου μετά από επεξεργασία των συμμετεχόντων αναδεικνύεται με αδιαμφισβήτητο τρόπο η υπεροχή της Ομάδος.

ΣΥΝΗΘΕΙΑ 7: Αναζητήστε την Ανανέωση, Ανάπτυξη και Συνεχή Βελτίωση - Sharpen the Saw: Δηλαδή, εξισορροπούμε και ανανεώνουμε τους Πόρους, την Ενέργεια, την Υγεία και δημιουργούμε ένα βιώσιμο, μακροπρόθεσμο και αποτελεσματικό τρόπο ζωής. Εδώ τονίζει κυρίως τη σημασία της Άσκησης για τη σωματική ανανέωση, της Προσευχής, της Κοινωνικής Εργασίας, αλλά και των καλών αναγνωσμάτων για την ψυχική ανανέωση.

Παρουσιάζονται οι Τεχνικές Διαχείρισης του Stress εγκεκριμένες από την Αμερικανική Ιατρική Εταιρεία, μέσω Ασκήσεων και Παραδειγμάτων.

Σε Ποιους Απευθύνεται

To Σεμινάριο απευθύνεται σε ανώτερα και ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών, αλλά και σε Ιδρυτές και διαδόχους Ιδρυτών που αναλαμβάνουν την Ηγεσία της Επιχείρησης, προκειμένου να αυτοαξιολογηθούν αυστηρά και να αποκτήσουν σημαντικές δεξιότητες Ηγεσίας, Coaching και Προσωπικής Ανάπτυξης που θα εκτοξεύσουν την Παραγωγικότητα τους και θα βελτιώσουν τις δεξιότητες Επικοινωνίας και την ικανότητα τους να εμπνεύσουν.
Τέλος, απευθύνεται και σε όσους από τον Χώρο των Επιχειρήσεων πρόκειται να διαδεχθούν στην Ηγεσία μία Επιχείρηση και έχουν ανάγκη να κατανοήσουν και να αξιολογήσουν τις απαιτήσεις ενός τέτοιου Ρόλου.

Ενότητες Σεμιναρίου

1. Η έννοια της Συνήθειας

2. Πώς αποκτάται μια Νέα Συνήθεια

3. Η Ανάλυση των Επτά Συνηθειών με Video, Βιωματικές Ασκήσεις και Εργαλεία

4. Το Σύστημα του David Allen και πώς αυτό βοηθάει στην Καλλιέργεια των Επτά Συνηθειών

5. Η Αποτελεσματική Διαχείριση του Stress

6. Ηγεσία και Επτά Συνήθειες

7. Σχεδιασμός Προσωπικού Πλάνου Ανάπτυξης των Επτά Συνηθειών στην Εργασία και στην Προσωπική Ζωή



Δείτε αναλυτικά τις ενότητες




ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,24% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ.

Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.:
Για το σεμινάριο της Αθήνας: Τετάρτη 26 Ιουνίου 2019
Για το σεμινάριο της Θεσσαλονίκης: Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.





ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο επιλέξτε:


Αθήνα         Θεσσαλονίκη

για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά.





ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 500 Euro

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 20%.

Περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου "Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Επτυχημένων Ανθρώπων στην Πράξη"
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου
  • Εφαρμογές σε Excel για την Εφαρμογή των Επτά Συνηθειών
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της AQS για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, με case studies που διαμορφώνονται με δεδομένα της εταιρείας σας.

Εισηγητής Επόμενα Σεμινάρια Η εταιρεία μας

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος,
Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων. Διαθέτει πολυετή εμπειρία σε πληθώρα Έργων Αναδιοργάνωσης, Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Έχει υλοποιήσει άνω των 100 σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας και του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών.

Ελισάβετ Γεωργίου,
Εργασιακή Ψυχολόγος MSc - Ψυχοθεραπεύτρια. Διαθέτει άνω των 15 ετών εμπειρία ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα διαχείρισης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού. Εξειδικεύεται στη διαχείριση επαγγελματικών και προσωπικών κρίσεων και μεταβάσεων καθώς και στη διαχείριση άγχους. Είναι σύμβουλος, εκπαιδεύτρια, coach και μέντωρ σε Επιχειρήσεις και Οργανισμούς δουλεύοντας με εργαζόμενους από όλα τα ιεραρχικά επίπεδα. Διαθέτει πλούσια εμπειρία ως εισηγήτρια σεμιναρίων σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού και ιδιαίτερα σε θέματα σχετικά με επικοινωνία, συναισθηματική νοημοσύνη, διαχείριση άγχους, παρακίνηση, ενδυνάμωση και αξιολόγηση απόδοσης.

Ηγεσία και Κτίσιμο Ομάδας
27-6-2019, Αθήνα

DPO Certification
8 & 9-7-2019, Αθήνα

Διαχείριση Αποθεμάτων
11-7-2019, Αθήνα -
17-7-2019, Αθήνα

Η Advanced Quality Services Ltd.-Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, με 26ετή παρουσία στην Ελληνική Αγορά, έχει υλοποιήσει μεγάλο αριθμό - άνω των 1.500 - σημαντικών συμβουλευτικών έργων σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις και έχει εκπαιδεύσει άνω των 25.000 στελεχών με μια επαναληψιμότητα των εταιρειών που συμμετέχουν στα σεμινάριά μας της τάξεως του 60%. Ενδεικτικό πελατολόγιo.

ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ

AQS
Published by Advanced Quality Services Ltd. - Copyright (c) 2019. All rights reserved.
Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210 6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail aqs (at) aqs (dot) gr
www aqs gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου