Στο Σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για τη Διαχείριση της συνεχούς ροής των εισερχομένων Πληροφοριών και των ποικίλων απαιτήσεων της καθημερινότητας, ώστε να επιτύχουμε βελτίωση του τρόπου καθορισμού προτεραιοτήτων, αναβάθμιση της Εσωτερικής Επικοινωνίας και Οργάνωση των Αναθέσεων με καθορισμό προθεσμιών και μηχανισμούς Ελέγχου υλοποίησης. Με τον τρόπο αυτόν οδηγούμαστε σε σημαντική Βελτίωση στη Διαχείριση του Χρόνου και τελικά σε αύξηση της Παραγωγικότητας. ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Το Σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα Στελέχη, από τη Γραμματέα Διεύθυνσης ως τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τον Ελεύθερο Επαγγελματία, που θέλουν να μειώσουν την «εσωτερική» γραφειοκρατία, να αυξήσουν την ταχύτητα διακίνησης των Πληροφοριών, να βελτιώσουν την Ποιότητα του Management και να αυξήσουν την Αποτελεσματικότητά τους. ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ Οι συμμετέχοντες θα μπορούν: - Να εξοικειωθούν με Εφαρμογές που διευκολύνουν την εσωτερική Επικοινωνία
- Να γνωρίσουν σύγχρονους τρόπους για τη Διαχείριση της Πληροφορίας και των Εκκρεμοτήτων
- Να βελτιώσουν Δομές και τρόπους Αρχειοθέτησης ώστε να μην χάνεται Χρόνος
- Να κάνουν χρήση Εργαλείων που έχει σχεδιάσει η Εταιρεία μας και θα τους δοθούν δωρεάν
- Να είναι σε θέση να αξιοποιούν Tablets / Smartphones για όλες τις Λειτουργίες της Επιχείρησης
- Να ενημερωθούν για τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους συγχρονισμού και τους πιο Ασφαλείς τρόπους Διακίνησης Αρχείων, ώστε να έχουν πρόσβαση σε αυτά από οποιοδήποτε σημείο και από οποιοδήποτε Μέσο
- Να ξεναγηθούν στις σημαντικότερες εφαρμογές (αρκετές διατίθενται δωρεάν) που αυξάνουν με εντυπωσιακό τρόπο την Παραγωγικότητα
- Να εφαρμόσουν με σχετικό Case Study την μεθοδολογία David Allen για θεαματική Βελτίωση στη Διαχείριση του Χρόνου και στη Βελτίωση της Παραγωγικότητας
| | | Το Excel είναι από τις πιο χρήσιμες Εφαρμογές στη σύγχρονη Επιχείρηση. Πόσοι όμως γνωρίζουμε τις πραγματικές του δυνατότητες και το χρησιμοποιούμε σαν ένα Επιχειρησιακό Εργαλείο αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες του; ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Στελέχη Επιχειρήσεων και Επαγγελματίες που γνωρίζουν τις βασικές λειτουργίες του Excel και ενδιαφέρονται να επεκτείνουν τις γνώσεις τους και την εφαρμογή του σε καθημερινές αλλά και σύνθετες εργασίες και υπολογισμούς. ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ Με το σεμινάριο αυτό οι συμμετέχοντες θα μπορούν να: - Αναπτύξουν μέσα από παραδείγματα τις ικανότητές τους στις συναρτήσεις για σύνθετους υπολογισμούς
- Εξοικειωθούν με τις σύνθετες και τις προχωρημένες μορφοποιήσεις
- Πραγματοποιούν Αναλύσεις, παράγοντας γρήγορα και με ευκολία χρήσιμα και ακριβή αποτελέσματα
- Οργανώνουν και να ταξινομούν τα Δεδομένα, καθώς και να τα παρουσιάζουν με σαφήνεια δημιουργώντας γραφικές αναπαραστάσεις και Dashboards
- Χρησιμοποιούν τα διαθέσιμα Εργαλεία για Έλεγχο, Ανάλυση των υπολογισμών και τις λύσεις εξισώσεων
- Διαμορφώνουν Εργαλεία για τον υπολογισμό των Οικονομικών Δεικτών απόδοσης της Επιχείρησης
- Σχεδιάζουν και να λειτουργούν Εξειδικευμένες Εφαρμογές όπως Pareto Chart και Στατιστικός Έλεγχος
Παρέχονται, επίσης, βασικά Εργαλεία που μπορούν να παραμετροποιηθούν ελεύθερα, ώστε να ανταποκρίνονται στις ειδικές απαιτήσεις κάθε Επιχείρησης. Επιπλέον, στους συμμετέχοντες δίνεται η δυνατότητα, χωρίς επιπλέον κόστος, υποστήριξης για ένα έτος μέσω teleconference, που περιλαμβάνει απαντήσεις σε ερωτήματα, επίλυση προβλημάτων και τροποποιήσεις σε εφαρμογές Excel (είτε των έτοιμων που θα τους δοθούν, είτε άλλων), ώστε να προσαρμόζονται στις ανάγκες τους. | | | |
| Επιδότηση ΛΑΕΚ Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. | | | Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15% Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341 Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ζήλη Δημητριάδη
| | | | Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ | | |
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου