Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

Σεμινάρια Ρόλοι - Οργάνωση - Διαχείριση Σχέσεων στην Οικογενειακή Επιχείρηση & Οικονομικά για μη Οικονομικούς

Abpm Advanced Business
Process Management
Σεμινάρια     Εισηγητές     Εταιρεία     Επικοινωνία
H Abpm διοργανώνει τα σεμινάρια "Ρόλοι - Οργάνωση - Διαχείριση Σχέσεων στην Οικογενειακή Επιχείρηση" και "Οικονομικά για μη Οικονομικούς" στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.
Ρόλοι - Οργάνωση - Διαχείριση Σχέσεων στην Οικογενειακή Επιχείρηση
Ρόλοι - Οργάνωση - Διαχείριση Σχέσεων στην Οικογενειακή Επιχείρηση


Δήλωση Συμμετοχής

Για εγγραφή στο σεμινάριο επιλέξτε:

Αθήνα
24/5


Θεσσαλονίκη 28/5

Αθήνα: 24 Μαΐου 2019 (09:30 - 17:00) Divani Caravel Hotel
Θεσσαλονίκη: 28 Μαΐου 2019 (09:30 - 17:00) Grand Hotel Palace

Το Σεμινάριο αυτό αποτελεί πρακτικό βοήθημα στην επιτυχή υλοποίηση των στόχων ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού των Οικογενειακών Επιχειρήσεων, με ταυτόχρονη διατήρηση της Οικογενειακής σύμπνοιας, αξιοποιώντας τα πολύ ισχυρά πλεονεκτήματα που έχει σε σχέση με τις μη Οικογενειακές Επιχειρήσεις. Συμβάλλει επίσης, στην Επιχειρησιακή συνέχεια και εξέλιξη, παράλληλα με την ανάπτυξη των μελών της Οικογένειας.

Επιπλέον παρουσιάζονται τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για την ομαλή μετάβαση, χωρίς αναταράξεις στην Οργανωμένη Επιχείρηση και στη διάδοχο Ηγεσία.

Παρέχονται Εργαλεία, όπως για παράδειγμα για τη Σύνταξη ενός Σχεδίου Πλεύσης (Επιχειρησιακό Σχέδιο) με μηνιαίο Προϋπολογισμό - Απολογισμό και ένα Σύστημα Ταμειακού Προγραμματισμού ώστε να παρακολουθούνται τα Οικονομικά της Επιχείρησης.

Πώς θα Ωφεληθούν οι Συμμετέχοντες
  • Θα εκπαιδευτούν στη Μεθοδολογία Προσδιορισμού των ρόλων των μελών της Οικογένειας εντός της Διοίκησης
  • Θα έχουν στη διάθεση τους Εργαλείο για τον Υπολογισμό της Αξίας της Επιχείρησής τους
  • Θα έχουν στη διάθεσή τους εύχρηστα Εργαλεία για τον Σχεδιασμό του Business Plan, τη Σύνταξη του Προϋπολογισμού της Επιχείρησης και τον Προγραμματισμό της Ταμειακής Ροής
  • Θα εκπαιδευτούν στον τρόπο αποτελεσματικής Διαχείρισης των Ενδοεταιρικών Συγκρούσεων μεταξύ των μελών της Οικογένειας
  • Θα εξοικειωθούν με το Σύστημα μηνιαίας ενημέρωσης όλων των μελών της Οικογένειας ώστε να διασφαλίζεται η Διαφάνεια και η Λογοδοσία
  • Θα εξοικειωθούν με βασικούς κανόνες Δεοντολογίας σε ό,τι αφορά τη Συμπεριφορά των μελών της Οικογένειας (ή των Οικογενειών εάν είναι πλέον της μίας)
  • Θα τους δοθούν τα Κριτήρια και τα Εργαλεία για να διαχειριστούν τους κινδύνους της Επιχείρησης
  • Θα ενημερωθούν για χρήσιμα Εργαλεία παρακολούθησης Αναθέσεων και γενικότερα Διαχείρισης της Καθημερινότητας
  • Θα έχουν σαφέστερη εικόνα για τη μορφή της Επιχείρησης που έχει τους μικρότερους κινδύνους
  • Θα βοηθηθούν ώστε να κτίσουν ένα περιβάλλον Αρμονίας και Παρακίνησης μέσα στην Επιχείρηση, τόσο των μελών της Οικογένειας όσο και του λοιπού προσωπικού. Κλειδί για να επιτευχθεί αυτό, αποτελεί ο Σχεδιασμός λιτών αλλά αποδοτικών Διαδικασιών και Συστημάτων Υποδομών, ώστε η Επιχείρηση να λειτουργεί με σύγχρονους όρους και έτσι να γίνεται πόλος έλξης για να σταδιοδρομήσουν τα μέλη της Οικογένειας
Δείτε Περισσότερα

Οικονομικά για μη Οικονομικούς
Οικονομικά για μη Οικονομικούς

Αθήνα: 17 Μαΐου 2019 (09:30 - 17:00) Crowne Plaza Hotel
Θεσσαλονίκη: 22 Μαΐου 2019 (09:30 - 17:00) Grand Hotel Palace

Η κατανόηση των βασικών Οικονομικών εννοιών είναι απαραίτητη και από μη Οικονομικά στελέχη. Αν δεν γνωρίζουν βασικές Οικονομικές έννοιες, δεν θα είναι σε θέση να κατανοήσουν προς τα πού βαδίζει η Επιχείρηση, πώς κινούνται οι ανταγωνιστές στους σημαντικούς Οικονομικούς Δείκτες, τι στοιχεία αξιολογούν οι Τράπεζες και τι Κεφάλαιο Κίνησης είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη της Επιχείρησης.
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες και στελέχη Επιχειρήσεων και στοχεύει στην εκμάθηση βασικών Οικονομικών, ώστε να μπορούν να επικοινωνούν αποτελεσματικά με τα στελέχη της Οικονομικής Δ/νσης και των Τραπεζών και να λαμβάνουν σωστές Οικονομικές αποφάσεις.

Πώς θα Ωφεληθούν οι Συμμετέχοντες

  • Θα αντιλαμβάνονται τις Οικονομικές επιπτώσεις των προτάσεων και των αποφάσεών τους
  • Θα είναι σε θέση να εντοπίζουν έγκαιρα τους κινδύνους της εταιρείας τους και να λαμβάνουν αποτρεπτικά μέτρα
  • Θα αναγνωρίζουν την Οικονομική αξιοπιστία των Προμηθευτών
  • Θα εξοικειωθούν με τους τρόπους σωστής αξιοποίησης του Κεφαλαίου Κίνησης και πώς αυτό επηρεάζει την Κερδοφορία
  • Θα εκτιμούν πιθανότητες κινήσεων του ανταγωνισμού με βάση τη ρευστότητα που αποτυπώνεται στους ισολογισμούς τους
  • Θα μπορούν να αξιολογούν την αποδοτικότητα μιας επένδυσης
  • Θα αντιλαμβάνονται την κρισιμότητα των Logistics στην Κερδοφορία της Επιχείρησης, καθώς λόγω της σημαντικότητάς τους, μια ενότητα του σεμιναρίου αφιερώνεται στο Κόστος των Logistics στην ανταγωνιστικότητα της Επιχείρησης
  • Θα κατανοήσουν τη σημαντικότητα του Προϋπολογισμού και των Ταμειακών Ροών
  • Θα είναι σε θέση να διαβάζουν έναν ισολογισμό, καθώς και τις πιθανές παρεμβάσεις σκοπιμότητας
  • Θα γνωρίσουν τον τρόπο με τον οποίο οι Τράπεζες αξιολογούν την Επιχείρησή τους



Δήλωση Συμμετοχής

Για εγγραφή στο σεμινάριο επιλέξτε:

Αθήνα
17/5


Θεσσαλονίκη 22/5
Δείτε Περισσότερα

Πληροφορίες
Πληροφορίες
  • Κόστος σεμιναρίου "Ρόλοι - Οργάνωση - Διαχείριση Σχέσεων στην Οικογενειακή Επιχείρηση": 480€
  • Κόστος σεμιναρίου "Οικονομικά για μη Οικονομικούς":450€
Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται.


Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 210 6215 220 ή στο info (at) abpm (dot) gr
Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ζήλη Δημητριάδη
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ.
Καταληκτική ημερομηνία: 5 εργάσιμες ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής.


Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING.
Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.

Advanced Business Process Management. - Copyright (c) 2019.
Ηρώων Πολυτεχνείου 13, Εμπορικό Κέντρο Πανόραμα, 14565, Αγ. Στέφανος, Τηλ.: 210 6215220, Φαξ: 210 6215421, Email: info (at) abpm (dot) gr
www abpm gr



Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου