Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019

Εκπαίδευση Executive Secretary

AQS Advanced Quality Services Ltd.
Academy of Applied Management
Σεμινάριο ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ EXECUTIVE SECRETARY
Σεμινάρια | Υπηρεσίες | Στελεχιακό Δυναμικό | Πελάτες
Σεμινάριο
Εκπαίδευση Executive Secretary
Αθήνα: Δευτέρα 4 & Τρίτη 5 Μαρτίου 2019 (09:30-17:00) Divani Palace Acropolis Hotel, Παρθενώνος 19
Θεσσαλονίκη: Δευτέρα 25 & Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019 (09:30-17:00) Grand Hotel Palace, Μοναστηρίου 305

Η AQS διοργανώνει το σεμινάριο "Εκπαίδευση Executive Secretary" στις 4 & 5 Μαρτίου στην Αθήνα στο Divani Palace Acropolis Hotel και στις 25 & 26 Φεβρουαρίου στη Θεσσαλονίκη στο Grand Hotel Palace. Το σεμινάριο αυτό υλοποιείται με ιδιαίτερη επιτυχία και συνεχώς εμπλουτιζόμενο τα τελευταία 20 χρόνια σε Ελλάδα και Κύπρο όπως φαίνεται απο τον μεγάλο αριθμό των επαναλήψεών του.

Η σύγχρονη Executive Secretary είναι ένα πολύτιμο Στέλεχος για κάθε Οργανισμό. Απαιτείται να έχει πολυδιάστατα χαρακτηριστικά και Δεξιότητες για να επιτελεί με επαγγελματισμό τον ρόλο της στην δημιουργία ενός Εργασιακού περιβάλλοντος υψηλής Ποιότητας, μέσα από:

  • Σωστή ιεράρχηση Προτεραιοτήτων
  • Αποτελεσματική Επικοινωνία
  • Αναλυτικό και πλήρη Προγραμματισμό Εργασιών
  • Ποιοτική Διαχείριση Εκδηλώσεων (Event Management)
  • Διαμόρφωση του χώρου του Γραφείου με σωστά κριτήρια αισθητικής
  • Επιτυχημένη Διαχείριση καθημερινών Κρίσεων - Συγκρούσεων
  • Αποτελεσματική, αλλά με λεπτότητα Διαχείριση «ανεπιθύμητων εισβολέων» στο Γραφείο της Διεύθυνσης
  • Διαμόρφωση της αμφίδρομης Επικοινωνίας με τον Προϊστάμενο, που συμβάλλει στην υψηλή Παραγωγικότητα

Στο σεμινάριο αυτό, μέσα από Διαδραστικές Ασκήσεις, role playing και παραδείγματα εμπεδώνονται τεχνικές και τρόποι Διαχείρισης για πλήθος καταστάσεων που αντιμετωπίζει καθημερινά η Executive Secretary, ενώ παρουσιάζεται και ένα πρωτοποριακό paperless Σύστημα Διαχείρισης της Καθημερινότητας, δηλαδή όλων των εισερχόμενων πληροφοριών, ενεργειών και εκκρεμοτήτων που απογειώνει την Παραγωγικότητα της Executive Secretary και του Γραφείου.

Επιπλέον, θα βοηθήσει τις Γραμματείς στην προσωπική τους ανάπτυξη καθώς και της εικόνας τους.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

  • Σε Γραμματείς της Γενικής Διεύθυνσης και των υπολοίπων Διευθύνσεων
  • Σε όλα τα υποστηρικτικά Στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών
  • Με δεδομένο ότι η Αποδοτική Λειτουργία του Γραφείου δεν επηρεάζει μόνο την Γραμματεία, αλλά και όλους όσους υποστηρίζονται από το Γραφείο, το σεμινάριο αυτό είναι κατ΄ ουσίαν απαραίτητο σε όλα τα Στελέχη

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  1. Θα αντιληφθούν σε μεγάλο βαθμό τον σημαντικό ρόλο της Executive Secretary
  2. Θα εξασκηθούν στις μεθόδους καλύτερης Διαχείρισης Χρόνου με Εργαλεία και Ασκήσεις
  3. Θα ασκηθούν πάνω σε μεθόδους προγραμματισμού Εργασιών
  4. Θα εξοικειωθούν με τις Πρακτικές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
  5. Θα ασκηθούν στη Δομημένη Επίλυση Προβλημάτων
  6. Θα γνωρίσουν τρόπους ευρύτερης αξιοποίησης των Εφαρμογών Γραφείου
  7. Θα εξοικειωθούν με την αποτελεσματική Πρακτική Διαχείρισης Συγκρούσεων
  8. Θα μπορούν να υποστηρίξουν πιο αποτελεσματικά τον Προϊστάμενό τους
  9. Θα μπορούν να σχεδιάσουν την Προσωπική τους ανάπτυξη

Δείτε περισσότερα...

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
  • Ο ρόλος της σύγχρονης Executive Secretary
  • Απαιτούμενες Γνώσεις και Δεξιότητες
2. Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ
  • Οι «ληστές» του χρόνου και τρόποι αντιμετώπισής τους
  • Οι κακές συνήθειες και πώς τις ξεπερνάμε
  • Διαχείριση Εισερχόμενων – το σημείο απόφασης
  • Καθορισμός Προτεραιοτήτων και Προθεσμιών διεκπεραίωσης
  • Χρήση ειδικών Εργαλείων και Εφαρμογών, που μας ενημερώνουν τι οφείλουμε και τι μας οφείλουν
  • Αναφορές και Δείκτες για την παρακολούθηση της Αποδοτικότητας του Γραφείου
  • Αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων
  • Διαδραστικές Ασκήσεις και role playing
3. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ
  • Η συμβολή στη βελτίωση του προγραμματισμού του Προϊσταμένου
  • Διαχείριση διαφωνιών με τον Προϊστάμενο
  • Ο τρόπος που η Executive Secretary δίνει επαίνους στον Προϊστάμενο
  • Η διαχείριση συσκέψεων και συνεδριάσεων
  • Η παρακολούθηση (follow up) αποφάσεων Διοίκησης
  • Οργανωμένη Διαχείριση των προτεραιοτήτων της Διεύθυνσης, ώστε να υλοποιούνται έγκαιρα τα Επείγοντα, αλλά και τα Σημαντικά μη Επείγοντα
  • Διαχείριση ψιθύρων και διαδόσεων που υπονομεύουν το Εργασιακό κλίμα
4. ΓΡΑΦΕΙΟ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • Paperless Office και μέθοδοι βελτίωσης λειτουργίας Γραφείου
    • Κοινή χρήση πληροφοριών και διάχυση Γνώσης
    • Διαθεσιμότητα Γραφείου από οπουδήποτε – Online Office
    • Εργαλεία διαχείρισης Εργασιών
    • Scanners και αναγνώριση κειμένου (OCR)
    • Χρήση κωδικών (passwords) και Ηλεκτρονική υπογραφή
    • Χρήση Μηχανών Αναζήτησης
    • Αποθήκευση και μεταφορά Αρχείων στο Cloud
    • Τηλεδιασκέψεις
    • Σύγχρονα συστήματα Backup
  • Ασφάλεια και διαχείριση ευαίσθητων Δεδομένων στο χώρο του Γραφείου
  • Συμβουλές βελτιστοποίησης χρήσης Word, Excel, PowerPoint
  • Πρακτικές Ασκήσεις
5. ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • Αρχές της Επικοινωνίας
  • Λεκτική Επικοινωνία
  • Εξωλεκτική Επικοινωνία (Η γλώσσα του σώματος)
  • Παραλεκτική Επικοινωνία
  • Ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της άμεσης (πρόσωπο με πρόσωπο) Επικοινωνίας
  • Η βελτίωση της ενδοεταιρικής Επικοινωνίας
  • Κρίσιμα σημεία τηλεφωνικής Επικοινωνίας
  • Λάθη προς αποφυγή – απαγορευμένες φράσεις
  • "Δύσκολες" περιπτώσεις και χειρισμός (Αντιρρήσεις, Διαμαρτυρίες και Παράπονα)
  • Διαδραστικές Ασκήσεις και role playing
6. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
  • Το χτίσιμο της Προσωπικής Εικόνας
  • Η Διαχείριση των εντυπώσεων
  • Αυτοαξιολόγηση & Προσωπική Ανάπτυξη
  • Αυξάνοντας την Επιρροή και κερδίζοντας την Εμπιστοσύνη των άλλων

Δείτε περισσότερα...


ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,24% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ.

Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.:
Για το σεμινάριο της Αθήνας: Τρίτη 26 Φεβρουαρίου
Για το σεμινάριο της Θεσσαλονίκης: Τρίτη 19 Φεβρουαρίου

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 585 Euro

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 20%.

Περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου "Εκπαίδευση Executive Secretary"
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εφαρμογές σε Excel για Event Management, Λειτουργία Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλου, Προγραμματισμό Εργασιών και Διαχείριση Έργων
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας

Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, με case studies που διαμορφώνονται με δεδομένα της εταιρείας σας.

Εισηγητές Επόμενα σεμινάρια Η εταιρεία μας

Οι τέσσερεις εισηγητές του Σεμιναρίου Γ. Βάβουλας, Α. Μπίκος, Ι. Κριτσωτάκις και Α. Οικονόμου, έχουν αποδείξει όλα αυτά τα 20 χρόνια οτι αλληλοσυμπληρώνονται με έναν τρόπο αρμονικό που φέρνει ένα άριστο αποτέλεσμα γεγονός που μαρτυρούν οι υψηλές αξιολογήσεις που λαμβάνουν σε κάθε σεμινάριο.
Για να δείτε τα βιογραφικά τους πατήστε εδώ.

DPO Certification
12 έως 14-2-18, Αθήνα - 6 έως 8-2-18, Θεσσαλονίκη


Οργάνωση Καθημερινότητας - Βελτίωση Παραγωγικότητας Στελεχών
21-2-18, Αθήνα - 27-2-18, Θεσσαλονίκη

Η Advanced Quality Services Ltd. Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, με 26ετή παρουσία στην Ελληνική Αγορά, έχει υλοποιήσει μεγάλο αριθμό - άνω των 1.500 - σημαντικών συμβουλευτικών έργων σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις και έχει εκπαιδεύσει άνω των 25.000 Στελεχών με μια επαναληψιμότητα των Εταιρειών που συμμετέχουν στα σεμινάριά μας της τάξεως του 60%. Ενδεικτικό πελατολόγιo.

ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ

AQS
Published by Advanced Quality Services Ltd. - Copyright (c) 2019. All rights reserved.
Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210 6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail aqs (at) aqs (dot) gr
www aqs gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου